بازدید 6598

همایش گرامیداشت روز محیطبان با حضور ایرتویا

کد خبر: ۶۱۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 27 August 2016
همایش گرامیداشت روز محیطبان، اخیرا در سالن آب منطقه ای بندرعباس و با حضور مقامات سازمان محیط زیست و استان هرمزگان برگزار شد.
 
به گزارش تابناک، در این همایش آقای دکتر مجابی معاون سازمان محیط زیست با اشاره به نقش بی بدیل محیط بانان در حفاظت از مرزهای زیست محیطی کشور از رشادتها و فداکاریهای این قشر قدردانی نمودند.
 
محیطبانان، از فداکارترین اقشار جامعه هستند که گاه با جان خود که با ارزش ترین دارایی انسانهاست، در مقابل متجاوزین به طبیعت ایستادگی میکنند. بر طبق آمارهای رسمی، متاسفانه تعداد محیطبانانی که در حین پاسداری و انجام وظیفه به شهادت رسیدهاند، بیش از 110 نفر میباشد. آماری بسیار تکان دهنده و در عین حال دلخراش که لزوم توجه جدیتر به این قشر را بیش از گذشته آشکار مینمایند.
 
در همین راستا و به منظور حمایت از جامعه محیطبانان کشور، صندوق ملی محیط زیست با حمایت شرکت ایرتویا، از خانواده سه محیطبان فداکار که طی ماههای اخیر به شهادت رسیده بودند تقدیر به عمل آورد. سازمان ملی محیط زیست نیز لوح تقدیری را به پاس قدردانی از حمایتهای شرکت ایرتویا به آن اعطا نمود.
 
همایش گرامیداشت روز محیطبان با حضور ایرتویا 
 
پیشتازی در ایفای مسئولیتهای اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین ارزشهای محوری شرکت ایرتویا میباشد که این سیاست همراستا با رسالت کمپانی تویوتا موتورز ژاپن در این رابطه از جمله حفاظت از محیط زیست می باشد.
 
شرکت ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا ژاپن در ایران، همگام با رسالتهای کمپانی تویوتا در زمینه ایفای مسئولیتهای اجتماعی سازمان از جمله حفاظت از محیط زیست، همواره متعهد به ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود بوده و آنرا جزو ارزشهای محوری خود دانسته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار