بازدید 3706
۲

نظر عجیب ستاره تیم ملی والیبال در خصوص غیبت در افتتاحیه المپیک

به نظرم یک بی‌احترامی به سرپرست تیم ملی والیبال شده بود، او لباس کاروان ایران را نداشت یا بهتر بگویم لباسی با سایز یک کودک 10-11 ساله را به خوش‌خبر داده بودند که اصلا در شان او نبود.
کد خبر: ۶۱۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 27 August 2016
ستاره تیم ملی والیبال از نتایج تیم ملی والیبال در المپیک می گوید و اینکه چرا او و دو نفر دیگر به مراسم افتتاحیه نرفتند.
به گزارش تابناک ورزشی، غیبت محمد موسوی، شهرام محمودی و سعید معروف در مراسم افتتاحیه المپیک سرو صدای زیادی ایجاد کرد. حالا بعد از یکی دو هفته محمد موسوی در مورد آن اتفاق صحبت می‌کند.
وی می‌گوید: به نظرم یک بی‌احترامی به سرپرست تیم ملی والیبال شده بود، او لباس کاروان ایران را نداشت یا بهتر بگویم لباسی با سایز یک کودک 10-11 ساله را به خوش‌خبر داده بودند که اصلا در شان او نبود. ضمن اینکه کاروان ایران یک سرپرست دارد و تیم ملی والیبال هم یک سرپرست جداگانه و هیچکدام از این دو نفر حضورمان در مراسم افتتاحیه را ضروری ندانستند. خیلی از ورزشکاران کشورهای دیگر هم به این مراسم نرفتند و زمانی که ما در دهکده بودیم بسیاری از ورزشکاران را می‌دیدیم که در دهکده قدم می‌زدند. ضمن اینکه لباسی که به سعید معروف هم داده بودند اندازه او نبود؛ این شرایط برای شهرام محمودی هم بود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در مراسم افتتایحه حاضر نشویم. واقعاً قصد بی‌احترامی به پرچم و مردم و … را نداشتیم، بلکه الزامی برای حضورمان نبود و ما هم در مراسم حاضر نشدیم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نه که خیلی بازی درخشانی کردند !!! ..... هر جه زشت تر اداش بیشتر .
لابد منظور ایشون اینه بقیه ورزشکاران که در مراسم افتتاحیه المپیک شرکت کردند بیکار بودند و یا اینکه عشق شرکت تو رژه داشتند و شرکت تو مراسم، اصلاً به حکم وظیفه نبود.واسه سر خوشی و وقت تلف کردن بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار