بازدید 2755

انتقاد تند بهروان به مدیرسانه‌ای تراکتورسازی

کد خبر: ۶۱۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 27 August 2016
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی به دنیا نیامده بود من در دانشگاه تبریز درس می‌خواندم.
به گزارش تابناک ورزشی، بهروان در مورد اینکه سیامک قلیچ‌خانی اعلام کرده نباید هرکسی تریبون پیدا کند اظهارنظری انجام بدهد، گفت: آقای قلیچ‌خانی باید بداند که اولا بنده هرکسی نیستم و مسئولیت در سازمان لیگ دارم و حرفی هم خلاف قانون بیان نکرده‌ام. من بارها تاکید کردم که میزبانی حق مردم خوب و فهیم و فوتبالدوست تبریز است. با این حال وقتی ورزشگاه یادگار امام تبریز برای این دیدار آماده نشده، باشگاه تراکتورسازی به سازمان لیگ نامه زد و خواهان برگزاری این مسابقه در ورزشگاه اختصاصی خود شده است و هیات فوتبال استان هم بر این میزبانی تاکید کرده است. ما هم مخالفتی با این مساله نداریم اما شورای تامین استان باید با برگزاری مسابقه در این استان موافقت کند.

وی تاکید کرد: در صورتیکه شورای تامین استان با میزبانی تراکتورسازی از پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی خود موافقت نکند طبق قانون هیات رئیسه سازمان لیگ در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند و آن هم برگزاری مسابقه در یک ورزشگاه واجد شرایط در استان آذربایجان شرقی است و اگر ورزشگاهی در استان نبود این بازی در استان دیگری برگزار می‌شود. این تمام حرفی بود که من زدم و براساس قوانین و مقررات آن را بیان کرده‌ام و هیچ صحبت دیگری نداشته‌ام. زیرا مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی باید سرموقع برگزار شود و امکان تعویق بازی نیست.

رئیس کمیته مسابقات با اشاره به بخشی از حرف‌های قلیچ‌خانی عنوان کرد:بهتر است برخی دوستان تلاش نکنند ما را مقابل مردم خوب و فوتبالدوست تبریزی قرار بدهند. آقای قلیچ‌خانی بهتر است بداند زمانی که متولد نشده بود من در دانشگاه تبریز تحصیل می‌کردم و مخلصم مردم تبریز هم هستم. نباید برخی به دنبال غوغاسالاری باشند و من فقط حرف قانونی را بیان کردم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر