بازدید 3385

تخریب سکوهای ورزشگاه یاسوج با لودر +تصاویر

کد خبر: ۶۱۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 27 August 2016
 سکوهای مجموعه ورزشی تختی یاسوج چهارشنبه، سوم شهریورماه تخریب شدند.
به گزارش تابناک ورزشی، سکوهای ورزشگاه تختی یاسوج با 2 دستگاه لودر و بیل میکانیکی بدون هماهنگی با اداره کل ورزش استان و اداره ورزش شهرستان تخریب شدند. البته بعد از مطلع شدن ورزشکاران، مربیان، هیات داوران و کارکنان اداره ورزش از تخریب دیگر قسمت های ورزشگاه جلوگیری به عمل آمد.

سیدحسین کاظمی، مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این تخریب با بیان اینکه زمین های این مجموعه ورزشی متعلق به اداره اوقاف است، گفت: شهر مشکل ترافیکی دارد و باید این سکوها تخریب شود و برای پارکینگ عمومی در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی افزود: این مسأله صورت جلسه شده و به تائید کامل اعضای جلسه رسیده است.

خداداد افشاریان، داور بین‌المللی فوتبال ایران و نایب رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: بدترین روز در تاریخ ورزش کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه سیاهی بود که بخشی از ورزشگاه پیر شهر یاسوج را تخریب کردند.

وی افزود: باید امروز را در تقویم به نام چهارشنبه سیاه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد نام‌گذاری کنند. امروز روز عزای ورزش استان و روز سیاه فوتبال کهگیلویه و بویراحمد لقب می‌گیرد، زیرا حرمت ورزش و فوتبال شکسته شد

تخریب سکوهای ورزشگاه یاسوج با لودر +تصاویر.

افشاریان بیان کرد: ورزش در اولویت‌ از ایجاد پارکینگ در شهر یاسوج است و مسئولان به فکر مردم باشند چرا که در چند وقت اخیر خبرهای بسیار ناگواری از معضلات اجتماعی در این شهر و دیگر نقاط استان شنیده می شود.

همچنین پرویز موسوی، رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری و شهردار یاسوج ابتدا تیم فوتبال شهرداری یاسوج را نابود کردند و اکنون هم برای درآمدزایی خودشان نماد ورزش استان را تخریب می‌کنند.

وی افزود: این کار را زمانی انجام دادند که ۱۰ روز دیگر نماینده فوتبال یاسوج باید در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور یابد.

موسوی بیان کرد: با هزار زحمت و مشقت پس از این که آقای شهردار تیم فوتبال شهرداری را منحل و نابود کرد مجوز تیمی را برای لیگ دسته دوم فوتبال کشور اخذ کرده بودیم

تخریب سکوهای ورزشگاه یاسوج با لودر +تصاویر.

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بی‌شک جامعه ورزش استان و فوتبال‌دوستان چنین اقدامی را فراموش نکرده و ما نیز پیگیر قضیه خواهیم بود. از غلام‌محمد زارعی، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می خواهیم تا در اسرع وقت پیگیر چنین موضوعی باشند و اجازه ندهند که با سرنوشت فوتبال استان به بهانه درآمدزایی یک مجموعه دیگر بازی شود.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار