بازدید 13144
۲

پاسخ یک دیپلمات ایرانی به اظهارات وزیرخارجه امارات

یکی از دیپلمات های ایران در دبی با انتقاد شدید از اظهارات جنجال برانگیز وزیر خارجه امارات گفت: متاسفانه برخی از کشورهای منطقه به طایفه گرایی، فرقه گرایی و افراط گرایی در جهان اسلام دامن می زنند.
کد خبر: ۶۱۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 26 August 2016
یکی از دیپلمات های ایران در دبی با انتقاد شدید از اظهارات جنجال برانگیز وزیر خارجه امارات گفت: متاسفانه برخی از کشورهای منطقه به طایفه گرایی، فرقه گرایی و افراط گرایی در جهان اسلام دامن می زنند.

یکی از دیپلمات های کشورمان جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، درباره سخنان ناپخته و غیرسازنده وزیر خارجه امارات در فضای مجازی افزود: متاسفانه همسویی برخی کشورهای منطقه مانند امارات با رژیم صهیونیستی به حدی رسیده است که به جای حل مشکلات جهان اسلام، دامن زدن به طایفه گرایی، فرقه گرایی، افراط گرایی و آتش افروزی در جهان به خصوص در جهان اسلام را در پیش گرفته اند. 

وی تصریح کرد: سیاست های غلط این کشورها و حمایت های آنان از گروه های تروریستی و افراط گرا در نقاط مختلف، موجب اسلام هراسی در جهان شده است.

این دیپلمات ادامه داد: این اقدامات تروریستی ارتباطی به هیچ یک از مذاهب اسلامی نداشته و ریشه در وهابیت دارد که مبانی آن در عربستان رشد و نمو پیدا کرده و با حمایت و برنامه ریزی حاکمان این کشور گسترش یافته است.

وی افزود : امیدوارم امارات هر چه سریعتر در یک انتخاب عقلانی، از تجاوز و کشتار مردم بی گناه یمن و کودکان مظلوم این سرزمین و منجلابی که در آن فرو رفته است، دست بردارد.

'عبدالله بن زاید آل نهیان'، وزیر خارجه امارات در پاسخی ادعایی به نظر یک کاربر در حساب توییتر خود مدعی شده است: «هیچ کشور سنی مذهب از گروه تروریستی داعش حمایت نمی کند و تنها ایران است که در حمایت کردن از گروه های تروریستی هیچ تردیدی ندارد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲
با این اظهار نظر وای به حال امارات که وزیرش اینقدر پرت باشه که اندازه یک کارگر ساده قدرت تحلیل نداشته باشه
به نظر میرسه باید محکم تر جواب برخی از اینها رو داد!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی