بازدید 13086

آنری مربی تیم ملی بلژیک شد

آنری که عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه آرسنال را در کلکسیون افتخاراتش دارد، این فصل در آستانه مربیگری تیم زیر 18 سال آرسنال بود، اما پس از اینکه آرسن ونگر از او خواست تا از سمت کارشناسی شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» استعفا کند و روی این کار تمرکز داشته باشد، قید حضور در جمع توپچی‌ها را زد و مربی تیم ملی بلژیک شد.
کد خبر: ۶۱۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 26 August 2016
  اسطوره تیم فوتبال آرسنال دستیار سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک شد.
به گزارش تابناک ورزشی، تیری آنری به‌عنوان دستیار روبرتو مارتینس اسپانیایی در تیم ملی فوتبال بلژیک انتخاب شد. مارتینس، سرمربی فصل گذشته اورتون هم خود پس از کسب نتایج ناامیدکننده بلژیک در مسابقات یورو 2016 جانشین مارک ویلمتوس شده است.

بلژیک در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه با تیم‌های بوسنی‌و‌هرزگوین، یونان، استونی، قبرس و جبل‌الطارق هم‌گروه است و مارتینس امیدوار است که با کمک تیری آنری بتواند این تیم را مقتدرانه به جام‌ جهانی پیش‌رو برساند.

آنری که عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه آرسنال را در کلکسیون افتخاراتش دارد، این فصل در آستانه مربیگری تیم زیر 18 سال آرسنال بود، اما پس از اینکه آرسن ونگر از او خواست تا از سمت کارشناسی شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» استعفا کند و روی این کار تمرکز داشته باشد، قید حضور در جمع توپچی‌ها را زد.

مهاجم پیشین تیم ملی فرانسه در اوایل سال میلادی جاری مدرک مربیگری A خود را از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) دریافت کرده است.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر