بازدید 2870

واشنگتن: پاکستان میان تروریست‌ها تفاوت قائل نشود

آمریکا بر ضرورت فرق نگذاشتن میان گروه‌های تروریستی در رویارویی با آنها توسط پاکستان تاکید کرد و خواستار تضمین عدم پناه دادن به این گروه‌ها در داخل خاک این کشور شد.
کد خبر: ۶۱۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 26 August 2016

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری پی.تی.آی، الیزابت ترودو، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما نگرانی خود را بابت مقابله دولت پاکستان با گروه‌های تروریستی ابراز داشته‌ایم. پاکستان نباید محل امنی برای گروه‌های تروریستی باشد و باید با آنها مقابله کند بدون آنکه میان آنها تفاوت قائل شود.

وی همچنین به این مساله اشاره کرد که راحیل شریف، رییس ارتش پاکستان باید تمامی اقدامات را برای مقابله با این گروه‌های تروریستی در نظر بگیرد و میان این گروه‌ها تفاوت قائل نشود تا آنها را از بین ببرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین به حمله اخیر تروریستی به دانشگاه آمریکایی در کابل افغانستان اشاره کرد که در آن ده‌ها تن کشته و زخمی شدند و گفت: ما در گذشته نیز خواستار همکاری دولتهای اسلام آباد و کابل بودیم و حالا نیز از دو کشور می‌خواهیم تا با یکدیگر برای مقابله با تروریست‌ها همکاری کنند. این دو کشور باید هم برای جلوگیری از وقوع حملات مشابه و هم برای مقابله بیشتر با خشونت‌های تروریستی همکاری داشته باشند.

در جریان حمله شبه نظامیان مسلح به دانشگاه آمریکایی کابل 16 تن کشته شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی