بازدید 3268

غربالگری ژنتیکی در کشور اجباری می‌شود

کد خبر: ۶۱۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 26 August 2016
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده غربالگری ژنتیکی در کشور اجباری خواهد شد.

به گزارش مهر، علی ربیعی در جشن واگذاری ۷۳۵ واحد مسکن به مددجویان استان البرز که صبح جمعه در  باشگاه میلاد کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت، ضمن قدردانی از عملکرد خوب مدیرکل بهزیستی استان البرز، اظهار کرد: در البرز به عنوان نخستین استان کشور یارانه ها توسط مردم به این بخش اعطا شد.

وی با بیان اینکه خیرین در حوزه بهزیستی عملکرد خوبی را به منصه ظهور گذاشته اند، افزود: امروز نیاز داریم افراد از دانش، علم، توانایی ذهنی و جسمی خود برای رسیدن به اهداف عالی کشور استفاده کنند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: مسئله خیر جمعی مسئله حائز اهمیتی است که باید مد نظر همه اقشار در ابعاد مختلف قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امید است با کمک خیرین بتوان الگوی خوبی در بحث خیر جمعی در کشور نهادینه و نمود پیدا کند، تصریح کرد: بحث خیر جمعی با اقدامات ساده ای در جامعه اجرایی خواهد شد.

ربیعی با بیان اینکه بالابردن اعتماد ایرانیان مفهموم خیر جمعی است، گفت: مسئولیت پذیری یکی دیگر از نکات مهمی است که باید در کشور ترویج داده شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز درصدد هستیم از افرادی تقدیر کنیم که با فرصت های اجتماعی نابرابر مواجه شده اند، اظهار کرد: بدون شک این افراد دیده می شوند و حمایت از این افراد در صدر دستورات قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید جنبش عظیم غم خواری در کشور ایجاد شود، افزود: خانه به مفهوم خانواده است، اعطای مسکن به مددجویان سبب حفظ حریم خانواده می شود که امر قابل توجهی محسوب می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد:  بر اساس تصمیمات اخذ شده غربالگری ژنتیکی در کشور اجباری خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل