بازدید 5096
بازی که چندان خیرخواهانه نیست

استقبال بسیارکم تماشاگران از بازی ستارگان و منتخب لالیگا/پیام مردم به ابهام مالی

گفته های ضدونقیض افرادی نظیر علی پروین قبل از مسابقه که یکبار به شدت علیه برگزارکنندگان آن موضع گرفت و چند ساعت بعد در چرخشی عجیب و ناگهانی به تبلیغ آن پرداخت هم در تصمیم گیری مردم و هواداران در پشت کردن به این مسابقه نقش داشت.
کد خبر: ۶۱۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 25 August 2016
دومین حضور تیمی متشکل از ستاره های خارجی دنیای فوتبال، با استقبال چندانی در ورزشگاه آزادی روبرو نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که از ساعت 18 امروز چهره های سرشناس پابه سن گذاشته فوتبال ایران و اسپانیا، در یک بازی نمایشی در تهران به میدان رفته اند اما استقبال روی سکوها و خرید بلیت این دیدار خجالت آور بوده است و نشانگر عدم اعتماد مردم به برگزارکنندگان این بازی دارد.

در بازی نخستی که البته ستارگان به مراتب سرشناس تری در آن حضور داشتند، به واسطه تبلیغ بسیار زیاد سایت ها و رسانه ها ، استادیوم آزادی جمعیت چشمگیری را به خود دید اما امروز حتی ده درصد آن استقبال هم انجام نشد.

استقبال بسیارکم تماشاگران از بازی ستارگان و منتخب لالیگا/پیام مردم به ابهام مالی

مردم پس از گزارش های منفی رسانه ها از ابهام های درآمد مالی بازی قبلی و همچنین عدم ارایه گزارش شفاف مخارج و درآمدهای برگزارکنندگان چنین شوهای ورزشی، دیگر رغبت به حضور در آن ندارند. هنوز یادمان نرفته که سهم بیماران ام اس از برگزاری بازی قبلی بسیار بسیار ناچیز و طعنه آمیز بود.

همچنین گفته های ضدونقیض افرادی نظیر علی پروین قبل از مسابقه که یکبار به شدت علیه برگزارکنندگان آن موضع گرفت و چند ساعت بعد در چرخشی عجیب و ناگهانی به تبلیغ آن پرداخت هم در تصمیم گیری مردم و هواداران در پشت کردن به این مسابقه نقش داشت.

نکته جالب اینکه جواد نکونام که از این بازی به عنوان مسابقه خداحافظی او نام برده شده بود، هم از حضور در آن کنار کشید تا باشگاه هنرمندان متوجه وخامت اوضاع شود. انصراف علی دایی، احمد عابدزاده، علیرضا منصوریان و چندین چهره دیگر محبوب هم این روند را تشدید کرد. حالا شرکت کنندگان در تبلیغات محیطی این بازی احتمالا متوجه شده اند که پول شان را دور ریخته اند و چه بسا حضور در این بازی پرحرف و حدیث برای شان تاثیر منفی داشته باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان