بازدید 5269

ورامین آمادگی تامین گوشت استان تهران را دارد

نماینده مردم ورامین و پیشوا درمجلس با بیان اینکه گوشت کیلویی ۳۵ هزار تومان توسط مصرف کننده خریداری می شود اما درنهایت تنها گوشت از دامدار ۹الی ۱۰۵۰۰تومان کیلویی خریداری می شود،گفت:شهرستان ورامین آمادگی دارد گوشت استان تهران را تولید کند.
کد خبر: ۶۱۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 25 August 2016
سیدحسین نقوی حسینی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره  وضعیت  نرخ گوشت،گفت:گوشت گوساله  از دامدار  را در ورامین نهایت 9الی 10500 تومان خریداری می کنند و این در حالی است که این گوشت  به دست  مردم در تهران کیلوی 35 هزارتومان هم  می رسد.

انتظار ما از دولت اتخاذ تدبیری برای حذف واسطه هااست

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان  اینکه  شهرستان ورامین آمادگی دارد که گوشت استان تهران  را تولید کنند و در این راستا گوشت  را به طریق  توزیع مستقیم بفروش برساند،تصریح کرد:دلالان گوشت را  ازکیلویی 9500 تومان به 35 هزارتومان می رساند.

 وی با بیان اینکه ارائه برای ایجاد تدبیر برای حذف دلالان در این عرصه  وجود ندارد،ادامه داد:انتظارما از دولت اتخاذ تدبیری است تا واسطه ها هرچه سریع تر دراین راستا حذف شوند؛زیرا بیش از هر فردی دامدار متضرر می شود.

نقوی حسینی همچنین با بیان اینکه گوجه فرنگی از کشاورزبه نرخ 200 تومان کیلویی خریداری می شود که براین اساس  هزینه چیدن محصول نیز با این تعیین نرخ  برای کشاورز برآورد نمی شود،افزود:اما نرخ گوجه فرنگی در تهران  به 1600 تومان کیلویی می رسد.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  با بیان اینکه تنظیم بازارمحصولات کشاورزی و دامی برعهده وزارت کشاورزی است،گفت:با تصویب  مجلس ساختار تنظیم بازار به  وزارت کشاورزی منتقل شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر