بازدید 33726

آخرین مهلت پیش فروش تمبر طلا توسط پست

این تمبرها در بسته بندی فاخر با گزیده ای از زندگی نامه فردوسی و اشعار شاهنامه به صورت طلا و نقره تولید شده و پیش فروش آن در سایت بازار الکترونیک شرکت پست آغاز و تا پنجم شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۶۱۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 25 August 2016
شرکت ملی پست در پی استقبال کم نظیر از اولین و دومین سری تمبر فاخر این شرکت که مزین به تمثال حضرت امام خمینی (ره) و شاعر نامدار ایران زمین، حافظ شیرازی بود، سومین تمبر فاخر شرکت ملی پست منقش  به پرتره حکیم ابوالقاسم فردوسی از جنس طلا ونقره توسط صنایع دستی پرنیا تولید و ضرب شد.
 
تمبر یادشده با آلیاژ فلزی طلا با عیار 24 در وزن یک و نیم گرمی و با آلیاژ فلزی نقره با عیار 999 در وزن 10 گرمی با تیراژ محدود تولید شده است.
 
این تمبرها در بسته بندی فاخر با گزیده ای از زندگی نامه فردوسی و اشعار شاهنامه به صورت طلا و نقره تولید شده و پیش فروش آن در بازار الکترونیک شرکت پست آغاز و تا پنجم شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.
 

 
تمبرهای طلایی و نقره ای به عنوان اقلام کلکسیونری به تعداد و تیراژ محدود به مناسبتهای خاص و با استفاده از طرح تمبرهای منتشره تولید و عرضه می گردد.
 
انتشار تمبر فاخر یکی از اقدامات بزرگ فرهنگی شبکه پستی به شمار می رود که می تواند در جهت حفظ و انتقال فرهنگ غنی و کهن کشورمان موثر واقع شود
.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل