بازدید 14048

سامانه فاضلاب نقده به بهره برداری می رسد

کد خبر: ۶۱۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 24 August 2016
همزمان با هفته دولت ، سامانه فاضلاب نقده با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال با حضور مقام عالی وزارت نیرو به بهره برداری می رسد.
 
به گزارش تابناک، این مطلب را مهندس اکبری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی اعلام نمود و افزود: همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ، سامانه فاضلاب نقده با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال با حضور مقام عالی وزارت نیرو و استاندار محترم آذربایجان غربی به بهره برداری خواهد رسید.
 
سامانه فاضلاب نقده به بهره برداری می رسد 
 
وی با بیان اینکه این سامانه برای جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهر نقده برای جمعیتی معادل 123000 نفر و سال مقصد 1415 طراحی و احداث شده است ، گفت : در حال حاضر نیز این شهر دارای 23503 فقره انشعاب مدرن فاضلاب میباشد که حدود 90 درصد از کل جمعیت شهر را تحت پوشش خود قرار داده است.
 
گفتنی است شهرستان نقده در 85 کیلومتری جنوب ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی قرار دارد و عملیاتی اجرائی احداث شبکه و خط انتقال فاضلاب آن از سال 75 آغاز شده و تاکنون ادامه داشته است که در این مدت 92/4 کیلومتر خط انتقال با سایز 1200 میلیمتر و 156 کیلومتر شبکه اصلی و فرعی با سایز 200 الی 1000 میلیمتر اجرا شده است .

سامانه فاضلاب نقده به بهره برداری می رسد 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها