بازدید 15187

مرگ مبهم نوجوان 13 ساله در آبنمایی به عمق 30 سانتی متر!

با دستور شهردار تهران، تیم ویژه ای تشکیل شد تا جوانب موضوع را بررسی و گزارش کند. در رابطه با دلیل حادثه، شایعاتی از برق گرفتگی تا ضربه مغزی و تأخیر حضور اورژانس در شبکه های اجتماعی مطرح شده که تا اعلام نهایی نتیجه بررسی پزشکی قانونی، نمی‌توان قطعی اعلام نظر کرد.
کد خبر: ۶۱۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 24 August 2016
نوجوان 13 ساله ای که به همراه دوستان خود در یکی از بوستان های تهران در منطقه شمران نو مشغول بازی بود، به شکلی عجیب چشم از جهان فروبست تا بازار شایعات در این باره داغ شود.

به گزارش «تابناک»، کمتر از 48 ساعت پیش، در واپسین ساعات مرداد ماه 95، «علی هوشنگی»، پسر نوجوانی که قصد داشت توپش را از آبنمای بوستان محله بیرون آورد، در آب سقوط می‌کند تا اتفاقی شوم رقم خورده و پرونده‌ای گشوده شود که ابهامات بی پاسخ زیادی دارد.

از جمله این ابهامات، اتفاقی است که برای این نوجوان افتاده و در نهایت به جان باختن وی منجر شده است، چون شواهد حکایت از آن دارد که عمق آبنما فقط سی سانتیمتر است؛ نکته ای که بر اساس آن، برخی شایعات علت مرگ دردناک علی را برق گرفتگی عنوان کرده‌اند. این در حالی است که بر مبنای گزارش های منتشره به نقل از حاضران در صحنه، اثری از برق گرفتگی دیده نمی‌شود. گزارش هایی که حکایت از تإخیر اورژانس در رسیدن به محل حادثه دارد؛ آنقدر که مردم تصمیم می‌گیرند خودشان مصدوم را به بیمارستان منتقل کنند، اما افسوس که کار از کار گذشته و علی چشم از جهان فرو می‌بندد.

گزارشی که حسن عباسی، سخنگوی اورژانس تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان آن را تأیید می‌کند و می‌گوید: «شب های گذشته [یکشنه شب] ساعت 19:47 غرق شدن یک نوجوان 13 ساله در پارک الغدیر شرق تهران به پایگاه اورژانس اعلام شد. نیروهای اورژانس پس از حضور در محل، متوجه شدند که به دلیل نزدیکی محل وقوع حادثه با بیمارستان الغدیر، مردم کودک را به محل درمانی منتقل کردند».

در پی این حادثه، سیدامیرعباس بهادری، شهردار منطقه، با حضور در منزل مرحوم، ضمن ابراز تسلیت و همدردی با ایشان، پیگیر علت حادثه شد و علاوه بر آن، تورک، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه هفت تهران (ویژه شهرداری‌ها) در دو مرحله از محل حادثه بازدید کرد.

سخنگوی شهرداری تهران در این خصوص می‌گوید: علی هوشنگی، نوجوان ١٣ ساله که به همراه دوستان خود در پارک الغدیر منطقه ٤ (شرق تهران) بازی می کرده است در آبنمای پارک دچار حادثه شد که  بنا بر اعلام حاضران در محل برای نجات این نوجوان، بارها با اورژانس تماس گرفته شده؛ اما به دلیل تأخیر در اعزام نیروهای مرتبط مردم حاضر در محل نسبت به رساندن این نوجوان به بیمارستان اقدام می کنند که متأسفانه این نوجوان جان خود را از دست می‌دهد.

وی می‌افزاید: بلافاصله بعد از این حادثه و با دستور شهردار تهران، تیم ویژه ای تشکیل شد تا جوانب موضوع را بررسی و گزارش کند. در رابطه با دلیل حادثه، شایعاتی از برق گرفتگی تا ضربه مغزی و تأخیر حضور اورژانس در شبکه های اجتماعی مطرح شده که تا اعلام نهایی، نتیجه بررسی پزشکی قانونی نمی‌توان قطعی اعلام نظر کرد.

این در حالی است که تا این لحظه نتیجه بررسی های پزشکی قانونی درباره علت مرگ این نوجوان منتشر نشده و هنوز مشخص نیست، چرا سقوط در آبنمای کم عمق منجر به جان باختن این نوجوان شده است؛ نوجوانی که در گزارش ثبت شده از حادثه رخ داده برایش در اورژانس، در آبنما غرق شده، برخی رسانه ها علت جان باختن وی را برق گرفتگی اعلام کرده‌اند و شایعات دیگری نیز درباره چرایی مرگ عجیبش شنیده می‌شود و امید می‌رود که گزارش پزشکی قانونی بتواند علت مرگ دردناکش را مشخص نماید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۰
غرق شدگی در عمق30 سانتی متری!! بابا حداقل یه دلیل دیگه بیارید..
این تشکیل دادن تیم یعنی ماست مال کردن قضیه نهایت پیمانکار میشه تخصیر کار و تموم.تا کی این بی مسولیتی ها باید باشه معلوم نیست.
نوش دارو پس از مرگ سهراب ، تشکیل تیم ویژه برای رسیدگی به این موضوع بزنه توی سر شهرداری .
روز شنبه حدود ساعت 4 بعداز ظهر متعلقات مربوط به یک آبنمای جمع آوری شده را سریعا به شهرداری منطقه 4 منتقل کردند. جا دارد مسئولان شهرداری توضیح دهند چرا قبل از بازدید مسئولان آگاهی و دادستانی سریعا آبنما جمع آوری شده است؟
البته باید اصلاح کنم بعد از ظهر یک شنبه بود و چند از بعد از مشاهده آبنمای جمع آوری شده خبر فوق را در شبکه های اجتماعی دیدم
خدا به داد دل مادر و پدرش برسه چه سخت
نوجوان 13 ساله ، داخل آب نمای 30 سانتیمتری چکار می کرده ؟
شهرداری جای بنر بازی و زذن دست فروشها به وظیفه اش عمل کنه بد نیست ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احتمالا در آب شیرجه رفته و ضربه مغزی شده.
یا ضربه مغزی یا برق گرفته. پدر و مادرش:(((
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر