بازدید 3884

بی‌اخلاقی‌ و اخلاقی‌ترین رفتارها در المپیک ریو

هرچند که یکی از اهداف اصلی المپیک ایجاد خیرخواهی جهانی اما اتفاقاتی در این دوره رخ داد که با چنین فلسفه‌هایی در تضاد بود.
کد خبر: ۶۱۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 23 August 2016
المپیک 2016 ریو با تمام فراز و فرودهایش به پایان رسید و آمریکا با کسب 46 طلا در مکان نخست ایستاد و بریتانیا با 27 طلا در جایگاه دوم و چین با 26 طلا سوم شد. کاروان کشورمان نیز با 3 طلا یک نقره و 4 برنز در جایگاه بیست و پنجم به کار خود خاتمه داد.

به گزارش تابناک ورزشی، فارغ از این توزیع مدال‌ ها و البته ناداوری هایی که به خصوص علیه ایران شد، اتفاقاتی در میدان المپیک رخ داد که شاید تا مدت ها از اذهان ورزش دوستان پاک نخواهد شد.
بی‌اخلاقی‌ و اخلاقی‌ترین رفتارها در المپیک ریو

یکی از این اتفاقات، اقدام غیراخلاقی دوچرخه سوار بریتانیایی در پیست بود که با برهم زدن تعادل یکی از دوچرخه سواران باعث سرنگونی تعداد دیگری از شرکت کنندگان شد.
 بی‌اخلاقی‌ و اخلاقی‌ترین رفتارها در المپیک ریو

در رقایت های شنا نیز، شناگر فرانسوی در یک اقدام ناجوانمردانه حین نزدیک شدن به خط پایان، تلاش کرد رقیب ایتالیایی خود را غرق و مانع رسیدن وی به خط پایان شود.

بی‌اخلاقی‌ و اخلاقی‌ترین رفتارها در المپیک ریو

اما در یکی از اتفاقات ارزشمند این دوره المپیک، "مارلین وان" و "مادلین میبلینک" بازیکنان والیبال ساحلی هلند برای حمایت از بازیکنان زن تیم مصر، ترجیح دادند که با وجود گرمای هوا در زمین مسابقه پوشش کامل بر تن داشته باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان