بازدید 12535
۲
در دویست و پنجاه و ششمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

بیشتر طلاق‌ها زیر سر روانشناسان است/ دندان‌کشی در پارکینگ‌ها و زیرزمین خانه‌ها!/ هزینه هنگفت برای ساخت یک کلیپ 8 دقیقه‌ای

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: وقتی بانک‌ها هم ضرر می‌کنند؛ کارتن‌خوابی جانبازان و آزادگان چرا و چگونه؟؛ را بشنوند.
کد خبر: ۶۱۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴ 23 August 2016
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در دویست و  پنجاه و ششمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

بیشتر طلاق‌ها زیر سر روانشناسان است
دندان‌کشی در پارکینگ‌ها و زیرزمین خانه‌ها!
وقتی بانک‌ها هم ضرر می‌کنند
هزینه هنگفت برای ساخت یک کلیپ 8 دقیقه‌ای
کارتن‌خوابی جانبازان و آزادگان چرا و چگونه؟

 
تعداد بازدید : 10

دانلود با کیفیت 256

دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 64

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲
لطفاً پیگیری بفرمایید که هزینه این کلیپ کارتونی که در مقابل خیلی از ترانه های انقلابی و مذهبی آنچنان برتری ای هم ندارد، واقعا یک میلیارد و دویست میلیون شده است؟ البته از حالا این قضیه دستاویز اصلاح طلبان و ضد انقلابیون شده، نباید از این دست اتفاقات بیفتد. ما به فیش نجومی ایراد میگیریم حالا یک کارتون کم محتوا و کم اثر این همه خرج داشته باشد؟ لطفاً شفاف اطلاع رسانی شود.
این وضعیت روانشناسان، اون وضعیت پزشکان، اون ور تر وضعیت دارو و ...! آقا ببندید درب این دکان را.
ساعت صفر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار