بازدید 7100
۱
بازتاب

نامه رسول به لالوویچ:رییس تشک همانی بود که حق عبدولی را خورد ومحروم شد

بسیار متاسفیم که بگوییم بسیاری از کشتی گیران و مربیان حاضر در المپیک، در خلال مسابقات، بارها اعتراف می‌کردند که با وجود مافیای داوری در کشتی جهان، حذف کشتی از المپیک بدون دلیل هم نیست.
کد خبر: ۶۱۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵ 21 August 2016
 فدراسیون کشتی ایران در نامه‌ای رسمی به رییس اتحادیه جهانی نسبت به شرایط ناخوشایند حاکم بر داوری کشتی در المپیک، و بویژه ناداوری در دیدار رضا یزدانی اعتراض کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،فدراسیون کشتی کشورمان پس از ناداوری ها علیه رضا یزدانی در نامه‌ای خطا به لالویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی اعتراض رسمی خود را اعلام کرد.
متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای نناد لالوویچ
رییس محترم اتحادیه جهانی

سلام

قطعا یکی از اهداف کمیته بین المللی المپیک از برگزاری مسابقات المپیک، ترویج روح جوانمردی است، اما متاسفانه در جریان برگزاری رقابت های کشتی المپیک شاهد ناداوری های هستیم که با روح المپیک در تضاد است.

متاسفانه مافیای داوری با محوریت برخی کشورها  باعث زیر سوال رفتن عدالت در ورزش پهلوانی کشتی می گردد.قضاوت ناعادلانه در مسابقه رضا یزدانی از ایران و گازیموف از آذربایجان در وزن ٩٧ کیلو گرم این مسابقات، حق خوری آشکارا در برخی مسابقات از جمله نمایندگان ازبکستان و پورتوریکو در وزن 65 کیلوگرم به نمونه های خوبی از این شرایط ناخوشایند است.

آقای رییس قطعا محرومیت احتمالی داوران وابسته به مافیای مذکور، دردی را از کشتی گیر شکست خورده و کشورش دوا نمی کند.

آقای لالوویچ شما در میان کشتی گیران، مربیان و بطورکلی بدنه خانواده کشتی در جهان نیستید. ما با آنها زندگی می کنیم. بسیار متاسفیم که بگوییم بسیاری از کشتی گیران و مربیان حاضر در المپیک، در خلال مسابقات، بارها اعتراف می‌کردند که با وجود مافیای داوری در کشتی جهان، حذف کشتی از المپیک بدون دلیل هم نیست.

آقای لالویچ ، خیلی رنج آورست که حق ورزشکاران علناً خورده شود و قدرت دفاع از او را نداشته باشی....

جناب آقای لالویچ، بدینوسیله فدراسیون کشتی ایران، اعتراض رسمی خود را به نحوه قضاوت داوران بویژه رییس تشک که دارای سابقه سوء داوری در خصوص کشتی سعید عبدولی در بازیهای آسیایی ٢٠١٤ و محرومیت شش ماهه نیز می باشد، به مسابقه میان کشتی گیران ایران و اذربایجان در وزن ٩٧ کیلوگرم اعلام می دارد.لطفا دستور فرمایید بررسی های لازم صورت گیرد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا حق ایرانی ها پایمال می شود؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار