بازدید 64093
کار ورزش ایران در المپیک ریو با سقوط آزاد مدال ها نسبت به لندن تمام شد

پایان ناخوش باضربه فنی یزدانی در23 ثانیه مقابل ابراگیموف!/ وداع با پلنگ پیر+ویدیو

آخرین روز مسابقات کشتی آزاد المپیک برای تیم ایران، بسیار تلخ آغاز و تلخ تر تمام شد تا در پی شکست میثم نصیری، رضا یزدانی، کشتی گیر پرامید و جویباری ما هم با دو شکست از رسیدن به برنز بازماند. وی در رقابت با گازیموف آذربایجان، دو بر یک توسط مافیای داوری بازانده شد تا همه محاسبات برای کسب یک طلا در روز پایانی المپیک در کاروان ایران غلط از آب دربیاید. یزدانی در شانس دوباره باران لهستانی را برد، ولی مقابل ابراگیموف ازبک غافلگیر و در همان ثانیه های ابتدایی روی پل رفت و ضربه شد تا بدون مدال المپیک از کشتی خداحافظی کند.
کد خبر: ۶۱۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 21 August 2016
کاروان ورزش ایران برای تکرار رتبه زیر بیستم در جدول توزیع مدال ها، دل به دو مدال امروز کشتی آزاد بسته بود که با باخت غیرمنتظره نصیری و شکست عجیب یزدانی، این خواسته از دسترس ورزش ایران دور شد.

به گزارش «تابناک ورزشی»، آخرین روز مسابقات کشتی آزاد المپیک برای تیم ایران بسیار تلخ آغاز و تلخ تر تمام شد تا در پی شکست میثم نصیری، رضا یزدانی کشتی گیر پرامید و جویباری ما هم با دو شکست از رسیدن به برنز بازماند. وی در رقابت با گازیموف آذربایجان، دو بر یک توسط مافیای داوری بازانده شد تا همه محاسبات برای کسب یک طلا در روز پایانی المپیک در کاروان ایران غلط از آب دربیاید. یزدانی در شانس دوباره باران لهستانی را برد؛ اما مقابل ابراگیموف ازبک غافلگیر و در همان ثانیه های ابتدایی روی پل رفت و ضربه شد تا بدون مدال المپیک از کشتی خداحافظی کند.


میثم نصیری در نخستین مسابقه کشتی آزاد در روز سوم به مصاف نماینده بلغارستان رفت و در وقت اول با نتیجه 4 بر صفر عقب افتاد. در وقت دوم نصیری حریف را خاک کرد و 2 امتیاز گرفت؛ اما دوباره به خاک حریف رفت و با 3 امتیاز از حریف خود عقب افتاد.
 
سپس نصیری خیلی خوب دو امتیاز گرفت و فاصله را به حداقل رساند، ولی دوباره حریف قدرتمند بلغازی با یک زیرگیری نتیجه را 10 بر 7 واگذار کرد تا در ادامه ممنتظر عملکرد حریف برای رسیدن به جدول بازنده‌ها باشد.

آزادکار بلغار باخت تا نصیری از المپیک حذف شود

آزادکار وزن ۶۵کیلوگرم ایران از گردونه بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو کنار رفت. میثم نصیری در نخستین مسابقه خود به مصاف «بوریسلاو نوواچکوف» بلغارستانی رفت که با نتیجه 10 بر 7 شکست خورد. نصیری برای تلاش در جدول شانس مجدد امیدوار به حضور آزادکار بلغارستانی در فینال بود، ولی نوواچکوف در جدال با نماینده پورتوریکو با نتیجه 7 بر 4 باخت. بدین ترتیب، نصیری از گردونه المپیک ریو کنار رفت.

وقت اول/یزدانی 6 ترکیه صفر 

 یزدانی 10- بلوک باشی ترکیه صفر/ پیروزی قاطع پلنگ جویبار در گام نخست
 
در دومین دیدار نماینده ایران، رضا یزدانی، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در وزنه 97 کیلوگرم در نخستین گام به مصاف بلوک باشی از ترکیه رفت. یزدانی کشتی را تهاجمی و توفانی آغاز کرد و با خاک کردن حریف در همان ثانیه های نخستین دو امتیاز جلو افتاد و در ادامه در پایان وقت نخست با یک حمله برق آسا، امتیازات را به 6 رساند. در وقت دوم نیز ابتکار عمل در اختیار رضا یزدانی بود و در نهایت با 4 امتیاز دیگر، موفق شد با برد مقتدرانه 10 بر صفر به دور دوم راه پیدا کند.

تعداد بازدید : 1471
پیروزی 10 بر صفر یزدانی بر بلوک باشی ترک


یزدانی 10- بلوک باشی ترکیه صفر/ پیروزی قاطع پلنگ جویبار در گام اول

یزدانی 1 - ختاگ گازیموف آذربایجان 2 / پلنگ با رأی داوران بدون طلای المپیک رفت

ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران، از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو باز ماند. رضا یزدانی که در نخستین دیدار خود در المپیک 2016 ریو توانسته بود، ابراهیم بلوکباشی از ترکیه را 10 بر صفر شکست بدهد، دقایقی قبل در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف «ختاگ گازیموف» از آذربایجان، دارنده مدال برنز در المپیک‌های 2008 و 2012 رفت و مقابل این آزادکار با تجربه با نتیجه دو بر یک باخت تا شانس حضور در فینال را از دست بدهد.

یزدانی برای آنکه شانس حضور در جدول شانس مجدد و کسب مدال برنز المپیک را داشته باشد، باید منتظر صعود گازیموف به فینال باشد. یزدانی آخرین کشتی‌گیر کشورمان در المپیک 2016 ریو است.

تعداد بازدید : 1267
شکست رضایزدانی به گازیموف با کمک داور

 یزدانی به گروه شانس مجدد رفت

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های المپیک ریو با فینالیست شدن حریفش به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال  مبارزه کند.

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2016 ریو، امروز مسابقات اوزان 65 و 97 کیلوگرم برگزار می‌شود که رضا یزدانی در 97 کیلو با شکست در دومین دیدارش مقابل حریف آذربایجانی، از حضور در یک‌چهارم نهایی بازماند. با توجه به حضور کشتی‌گیر آذربایجانی در فینال، یزدانی به شانس مجدد رفت.

گازیموف در نیمه‌نهایی والری آندرتسی‌یف از اوکراین را 10 بر صفر شکست داد. پیش از این، میثم نصیری آزادکار وزن 65 کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدارش مغلوب حریف بلغار شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

یزدانی با کنار زدن باران به ابراگیموف رسید

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های المپیک ریو با پیروزی در گروه شانس مجدد راهی مرحله بعد شد. رضا یزدانی که با شکست در دومین دیدارش مقابل حریف آذربایجانی از حضور در یک چهارم نهایی بازمانده بود با حضور کشتی‌گیر آذربایجانی در فینال، به شانس مجدد رفت.

یزدانی در نخستین دیدارش در گروه شانس مجدد با نتیجه 5 بر 2 رادوسلاو باران از لهستان را شکست داد و گام به دور بعد گذاشت. وی در این مرحله به مصاف ماگومد ابراگیموف از ازبکستان خواهد رفت که در صورت پیروزی برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی با والری آندرتسی‌یف از اوکراین، نایب قهرمان المپیک لندن مبارزه خواهد کرد.

تعداد بازدید : 1249
برد غیرتمندانه رضایزدانی مقابل باران لهستانی



یزدانی با ضربه فنی، تشک کشتی و المپیک را ترک کرد

یزدانی که در نخستین دیدارش در گروه شانس مجدد با نتیجه 5 بر 2 رادوسلاو باران از لهستان را شکست داد و گام به دور بعد گذاشت، در این مرحله در 23 ثانیه با ضربه فنی مغلوب ماگومد ابراگیموف از ازبکستان شد تا وداعی تلخ با المپیک داشته باشد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷۳
عامل مي گفت ميثم تلاش كرد اما جو المپيك اونو گرفته بود و تا الان ميدون جهاني نديده بود ، پس چطور كشتي گير 20 ساله ژاپني تو گروه حسن رحيمي با اين موارد مشابه ، جو المپيك نگرفته بودش و مدال نقره گرفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر چي سنگه مال پاي لنگه
پاسخ ها
بیدآبادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
همه جا استثنا وجود دارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
در عرض 23 ثانیه جوراب هم نمیشه پوشید چطور ضربه شد؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
برتری تکنیکی بچه های ما درتمام کشتی ها مثل روز روشن بود اما در همین کشتی آخری با حریف لهستان بیچاره یزدانی چه طور نفس کم می آورد؟؟؟!!!خوب معلومه وقتی همه یک مشکل مشترکداشته باشند همین نفس کم آوردن!!!باید ینبال راه چاره بود
اشکان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
این مورد زیاد در ورزشکارای ایرانی دیده میشه، خصوصا بعد از اینکه شانس مدال طلا رو از دست میدن. علتش هم معمولا عدم وجود روانشناس در تیم هست و ورزشکارا از لحاظ روانی آماده خیلی چیزها نمیشن..
pedram
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
میریم که گزارش کشتی رضا یزدانی رو شروع کنیم وضربه فنی کشتی تمام شد
مسابقات المپيك براي بعضي ها ، ميدان كسب تجربه براي مسابقات داخلي و ليگ شده ، نماد اينكه : شيپور رو از طرف گشادش فوت كردن شده
به نطرم تاکید بیش از اندازه برروی قومیت ها و یا به قول شما تعصبات محلی و منطقه ای، معایبش بر مزایایش میچربه
اگر کسب مدال و بر سکو ایستادنو در نگاهی کلان برای "ایران" بنگیریم، مزایایی به همراه داره که بیش از همه هم جنبه های روانی اون مهمه ؛ یعنی به شکلی با بالا رفتن پرچم یک کشور، در روح آحاد آن ملت حس غرور ، شخصیت داشتن در عرصه جهان و ... تزریق میشه.
این جنبه ملی و کلان قضیه است
اما اگر یه خورده پایین تر بیایم اگه بیش از اندازه بر روی شهر یا محله آورندۀ مدال تاکید بشه، میتونه برعکس سمی در روحیه آحاد ملت تزریق کنه
مناطقی که مدالی نبرده اند احساس خسران و ضعف می کنند ، احساس خود کم بینی. و در مرحله بعد کینه نسبت به مناطق برنده مدال (و غرور برای منطقه برنده که اونارو از پیشرفت باز میداره).
همین مساله رو ما در زمینه فقرا شاهدیم. بسیاری از فقرا و حتی طبقه متوسط جامعه نسبت به قشر اغنیا در عین حال که احساس ضعف میکنن، حس نفرت هم دارن. احساس میکنن اغنیا حقشونو خوردن.
تمجید از قهرمانان و شهرها یا قومیت آنها تا جایی قابل قبوله که به انشقاق بین قومیت ها منجر نشه. به زبان آکادمیک، سرمایۀ اجتماعی رو تخریب نکنه. چیزی که به نظر میاد عموماً در ایران رخ میده. خود شما در کامنتت اشاره کردی که "این مازندرانی ها هم اینقدر میگن مازندران و جویبار که آدم حالش بهم میخوره". به نظر میرسه وارد مرحله تخریب سرمایه اجتماعی (دوستی، اعتماد، همکاری، و ...) شدن.
روشنه که با تخریب سرمایه اجتماعی همه ضرر میکنیم، کل ملت. و مثلا در عرصۀ اقتصاد یکی از دلایل اینکه ما نمی بینیم که شرکت های ما عمر طولانی (صد سال، دویست سال ...) داشته باشن همین مسائله اس، نمیتونیم مدت زیادی در کنار هم بمونیم، مدت زیادی با هم نمی تونیم کار کنیم. در صورتی که در غرب چنین نیست.
دیگر اینکه هرچه به راحتی بینمون خط کشی نشه بیشتر میتونیم همو تحمل کنیم. چرا اعضای یک خانواده درگیری فیزیکی با هم پیدا نمیکنن (هرچند کم کم داریم شاهد این مساله هم میشیم که تحلیل خاص خودشو میخواد) اما به هرحال، چرا اعضای یک خانواده با هم درگیری فیزیکی پیدا نمیکنن اما همین اعضای خانواده در اجتماع با راننده تاکسی، فروشنده، همکار یا ... ممکنه دچار درگیری فیزیکی بشن. یکی از دلایل اصلی اینه که اعضای خانواده اشتراکات زیادی با هم دارن، هربار که بخواد مشکلی پیش بیاد و کار به جای باریک بکشه ،اشتراکات جلوگیری میکنه. اما در اجتماع، این اشتراکات کمتر از اشتراکات بین اعضای یه خانواده س. بین قومیت ها باز کمتر میشه و سپس بین ملتها. اینه که ما مدام شاهد جنگ بین ملتها هستیم. یعنی بالاترین سطح خشونت در سطح ملل رخ میده. میخوام نتیجه گیری کنم که با تاکید بیش از اندازه بر روی شهر و قومیت برنده مدال، در عین داریم با کشیدن خط و مرز بین شهرها، از اشتراکات کم میکنیم و به ایجاد خشونت دامن میزنیم.
البته ممکنه در مرحله بعد در ذهن پویای شما این سوال خلجان پیدا کنه که اصن بهتر نیست اینقدر روی ملیت هم تاکید نشه؟ آیا خشونت کاهش پیدا نمیکنه؟ آیا از فقر کاسته نمیشه؟ آیا انسانیت بهتر از ملیت نیست؟ و سوالات خیلی تکان دهنده تری میشه طرح کرد. بله، برخی بر این عقیده هستن.
عجالتا اینارو خدمت شما عرض کردم ان شاء الله حضوراً خدمت میرسم، هرچند قطعاً همه این سطور برای شما تکراری بوده و خودت بهتر میدونستی.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
من خودم شمالی نیستم ولی به نظرم هیچ ایرادی نداره وقتی اونها توی یه ورزشی برتر هستند اونا را تشویق کنیم و اسمشون رو ببریم .به هر حال هممون ایرانی هستیم و به هم افتخار میکنیم.افتخار اون شهر و دیار برای من هم افتخاره و من به اونها حسادت نمیکنم.این باختهای کشتی هم ربطی به این بحثها نداره و به نظر من مدیریت کار ضعیف بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
دقيقا همينطوره وقتي ما داريم از ورزشکارمون حمايت ميکنيم برامون ايراني بودن و پرچم ايران مهمه پس واقعا چرا بايد اينهمه به مسايل قومي اشاره بشه
این چیه؟ خبر/ اهان سایت هک شده
تابناک فکر کنم در تیتر به جای "برای باید "را" بنویسی
شکارچیان فیلا ، نشان طلای یزدانی را شکار کردند!
برای این داوران متاسفم، حرفی برای گفتن ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
برای خودت متاسف باش و برای مربی که اعتراض نابجا میکنه و دو دستی به اونها امتیاز تقدیم میکنه.
برای این داوران متاسفم، حرفی برای گفتن ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
برای خودت متاسف باش و برای مربی که اعتراض نابجا میکنه و دو دستی به اونها امتیاز تقدیم میکنه.
الحمد الله توی هیچ سازمان جهانی به اندازه یه پشه هم نفوذ نداریم همه جا حق ما را میخون هم توی کشتی هم توی وزنه برداری هم تکواندو..مملکتی که بیچاره شد همه توی سرش میزنند لعنت به خیانتکارهایی که ایران را خاک سیاه نشوندن لعنت!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
اوووووووووفي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
چین و روسیه رو میگی که کل تیم رو از المپیک حذق کردن؟
زرشک
شکار پلنگ ایران با تفنگ فیلا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
پلنگ، نابودگر، سونامی
همین اسامی است که این ورزشکاران را بدبخت کرده و در شان ما نیست از این اسامی استفاده شود
ناشناس
| United States |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
اتفاقا شان شما همین اسمهای دل خوشکنک است
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
فکر کنم گربه ایرانی بود ...
حذف نشد هرچی خواستین بهم بگین.
چرا فكر ميكنيد مردم خَر هستن؟؟؟ اين همه بأخت بعد هي ميگيد داور؟؟؟خجالت بكشيد
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
شما لطف کنید اول بازی رو ببینید بعد نظر بدید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
شما برو ببین تیم های دیگه هم اعتراض کردند.
درب المپیکی که ناداوران و جلادان ورزش ، مدال طلای رضا یزدانی ، سوریان ، بهداد سلیمی ، و مجتبی عابدینی را در روز روشن سرقت کنند باید آتش زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
جمع کن بابا .. ایرانی همیشه دنبال مقصر میگرده
واقعا خجالت نمیکشید وخسته نشدید ازاینکه هر باختی رو به داور ربط میدید.واقعا که خیلی مسخره شده و شورش در اومده.اره تمام دنیا دست بیکی کردند که ما مدال نگیریم!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
دقییییییییییییییقا حرف دل منو زدی. یکی نیست بگه چرا کاروان ما هر دوره ضعیف تر از دوره های قبل هستش؟؟ یزدانی اصلا حرکتی انجام داد ک داور امتیاز نداد؟؟ بابا شورشو در آوردن تو همه چیز دیگه داریم متوهم میشیم. توهم توطعه علیه ایران!!!!! یادش بخیر ی بابایی همیشه توهم ترور داشت تو آمریکا!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
شما یا خودتون رو به ... زدید یا نمی فهمید. اصلا بازیا رو دیدید
دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
شما هم شورش رو در آوردید. هر چی ناداوری میشه شما می گید توهمه. شما خودت ستون پنجم دشمن هستی. برو بازی رو ببین بعد بیا اظهار نظر کن.
گندش را داوران مسابقات درآوردن دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
البته یادتون نره که: مربی اعتراض نابجا میکنه و دو دستی به اونها امتیاز تقدیم میکنه.
دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
همین مربی قهرمان جهان بوده و اصلا خبر نداشت از این سناریوی کثیف که چیدند. جالبه که داور وسط دو امتیاز می ده ولی ژوری قبول نمی کنه. رسول خادم اعتراض می کنه و یکی از اعضای ژوری که اتفاقا آمریکایی بود هم اعتقاد و اصرار به دو امتیاز داشت ولی اعضای دیگه قبول نمی کنند از روی لجبازی...
این بی وجدان که قاضی تشک نبود ، جلاد یزدانی بود
یزدانی تمام شده باید نمی بردند.
تا وقتی ذهنیت ما اینه که داوری بد بوده مافیا وجود داره و ... نتیجه اش همین شکست هاست. چرا اون بنده خدایی که طلا گرفت مافیا زمینش نزد؟ چرا وقتی می بریم داوری مشکل نداره ؟ کسی که می خواد طلای المپیک بگیره بایستی فراتر از این بهانه ها باشه.
ورزش ایران طمع حرص بهانه
همه باخت ها مربوط به داور میباشد.
رضا يزداني اين كشتي رو هم مي برد هنوز مسير سختي داشت
ولي قاضي در درخواست بازديد مجدد ، از قبل تصميمش رو گرفته بود حتي به مانيتور نگاه نميكرد و هي كله اش رو به نشانه نه تكون ميداد و اينو افتضاح داوري رو خيلي واضح انجام ميداد
ما از ابتدا شانس طلا ٢ نهايت ٣ تا بيشتر نداشتيم كه دو نفر فيناليست داشتيم كاش جفتش طلا بود .
ولي انتظارها از فرنگي و تكواندو در المپيك ريو به باد رفت كه هيچ ، زنگ خطر براي آينده هم به صدا درآمد كاش مسئولانه برخورد كنيم
چرا تمام باخت هارا گردن داور بدبخت میاندازید
پاسخ ها
دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
کی گفته تمام باخت ها تصمیم داوره؟ ولی دلیل نمی شه وقتی داورها نامردی می کنند ما هم خودمون رو بزنیم به اون راه....
اشتباه محرزکادر فنی ازاد در درخواست چلنج برای رضا یزدانی .
کادر فنی ازاد ما از یک طرف می گوید اذربایجان در مافیای داوری دست دارد ! از طرفی دیگر مشخص نیست چگونه توقع دارد از مافیای داوری می تواند در چلنج امتیاز بگیرد .اگر کادر فنی کشتی ازاداین اشتباه دور از ذهن را مرتکب نمی شد .یزدانی در وقت دوم با یک اخطارو یک امتیاز کشتی را می برد .متاسفانه کادر فنی ما در ازاد ظرف سه ماه گذشته در چلنج این دومین بار است مرتکب چنین اشتباهی می شود .
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
اگر داور مثل کشتی نوروزی اخطار دومم به یزدانی میداد اونوقت نسخه تون چی بود
پلنگ باز بر می گرده و شکار رو در یه موقعیت مناسب صید می کنه می بره بالای درخت
منتظر برنز حاج رضا باشید
ایرانی می خواد با هل دادن طلا بگیره فن بلد نبودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
شما خیلی بلدی؟؟؟
اقا یکی به این گزارشگرای مسابقات مخصوصا کشتی تذکر بده که قبل از مسابقه ورزشکاران ایرانی اینقدر بهشون القاب و عناوین مثل شیر و پلنگ و .... ندن . اثر این القاب و عناوین اولا سطح انتظار مردم و بالا میبره دوما اینکه این مردم بیچاره ممکنه توی کوه و بیابان با پلنگی چیزی روبرو بشن و فکر کنن اونم مثل این ورزشکارای ما هستن اونوقت پلنگه مثل آب خوردن میخوردشون . بابا مدال نخواستیم فکر جون مردم باشید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
خیلی با حالی ای وال
این دفعه دیگه کاره کیه ؟ یه مدت به عراقی فحش میدادید برای وزنه برداری
حالا کی مقصره ؟ دقیقا عین یه بچه تنبل که وقتی درس نمی خونه به ابر و باد و مه و خورشید گیر میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
استرالیا چند تا مدال گرفته؟؟
علی
| Australia |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
استرالیا 8 مدال طلا و در کل 29 مدال بدست آورد و کل جمعیتش 22 میلیونه
من تقریبا قسمت اعظم مسابقات رو دیدم از کانال 7 استرالیا در کاروان استرالیا همه رنگ آدم بود
والله گزارشگر اونها نه گفت ببر ملبورن نه گفت تمساح پرث نه گفت کوسه بریزبن هیچی نگفت به حریف هم نگفت روباه
به دیگران هم نگفت مزدور !!!
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
خیلی
ایشالله ورزشکار جعلی اون کشور جعلی حذف بشه لازم نیست یزدانی سعود کنه
جالبه تا جوونای ما میبازن میگن تجریشون کم بوده ..آقای عامل پس اون جوونای 20 ساله چینی که میان چندتا چندتا مدال ژیمناستیک وسایر رشته هارو میگیرن چی بگن...باتجربه هامون هم که ضربه فنی میشن...البته رضایزدانی واقعا حیف شد ولی خداییش ورزشمون داره به قهقرا میره...یکی از علایم کشورها همین رشد ورزش هست که در کشور ما داره به افول میره..هر روز گندتراز دیروز...اونم از نتایج ضعیف تکواندو که به خاطر لجباز ی مربی خوب خودشون مهماندوست رو بیرون کردن بعدمیگن چرا رفته مربی آذربایجان شده...یه طلاو برنز با آذربایجان گرفت...
پاسخ ها
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
تو ژیمناستیک هرچی سنت کم تر انعطاف بدنیت بیشتره به خاطر همین شانست برا مدال هم بیشتره . قهرمان 14 ساله و 16 ساله کم نداشته . بارز ترین نمونه اش هم نادیا کومانچی بود که تو 16 سالگی بهترین رکورد تمام تاریخ ژیمناستیک رو ثبت کرد
داوران می خواهند دو مدال طلا برای آذربایجان جور کنند تا در رده بندی جدول مدال آذربایجان از ایران بالتر قرار گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
با دو طلا مگه بالاتر قرار می گیره توهم
هر زمان باختن شما ها ماله کشیدین که داور فلانه و بهمانه
پاسخ ها
دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
شما هم برای عقده گشایی بیا اینجا به عنوان ستون پنجم. بدون دیدن مسابقه اظهار نظر کن...
برات متاسفم
مراد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
بابا تو این دور و زمونه ببر و پلنگا هم کاغذی شدن
خداجای حق نشسته فقط انتقام هادی پرویز همه اینا دیشب هم به کوری
چشم خادم و قاسمی کشتی گیر ترکیه ای مدال طلاشو تقدیم پرویز هادی کرد
باعرض معذرت از تمامی ملت ایران:
وقتی نمی تونیم حقمون رو بگیریم و راحت حقمون رو میخورن همون بهتر که دهنمون رو ببندیم و زیاد هم حرف نزنیم........
البته ناداوری وجود دارد اما این کلید واژه هیچ کمکی به ما نمیکند،پلنگ جویبار همان اول کارمیکرد و اخطار نمی گرفت کار به باخت نمیکشید،المپیک امسال بسیارمحطاتانه برای ورزشکاران ما القاء شده بود .طلای کشتی هم روی جسارت وجنگندگی یزدانی بدست امد وگرنه استراتژ ی احتیاط داشت تا دقایق اخر کاردستش میداد.زمانی که در مراسم وزن 125 سرود ترکیه پخش میشد واهدای مدال میشد تلویزیون سرود پخش میکرد وصحنه را نشان نمی داد این یعنی فرار از واقعات و ندیده گرفتن فهم مردم
البته ناداوری وجود دارد اما این کلید واژه هیچ کمکی به ما نمیکند،پلنگ جویبار همان اول کارمیکرد و اخطار نمی گرفت کار به باخت نمیکشید،المپیک امسال بسیارمحطاتانه برای ورزشکاران ما القاء شده بود .طلای کشتی هم روی جسارت وجنگندگی یزدانی بدست امد وگرنه استراتژ ی احتیاط داشت تا دقایق اخر کاردستش میداد.زمانی که در مراسم وزن 125 سرود ترکیه پخش میشد واهدای مدال میشد تلویزیون سرود پخش میکرد وصحنه را نشان نمی داد این یعنی فرار از واقعات و ندیده گرفتن فهم مردم
دوباره باخت دادیم و قضاوت احساسی مردم و اظهار نظر اونها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا منطقی باشید. همیشه که نمیشه برد
بودچه فدراسیون کشتی 140 میلیارد
بودجه مبارزه با گرد و غبار غرب و جنوب غرب و جنوب و شرق ایران 120 میلیارد
حالا ناداوری در حق کی اعمال شده مردم ایران یا رضا یزدانی؟
ما ببازیم تقصیر داوره ببریم کار دلاور و پلنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
ببریم کار دعا و مناجاته
المپیک ریو برای ایران از جهنم رفتن هم بدتر بود ، به دلیل سیاستهای ظریفانه و خنده های کودکانه ، حتی بنگلادش و بورکینافاسو هم برای اتباع ایران رجز میخوانند . مدیریت ورزش و دیپلماسی ایران نیازمند خانه تکانی است
بس نیست دیگه هرچی میشه داور؟؟؟؟؟!!!داور امتیازش رو نداد دستاشو نبسته بودن که دوباره میگرفت!!!!!
پاسخ ها
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
حرفت دقیقا مصداق همون ضرب المثله که میگفت : کنار دشک نسشته میگه لنگش کن
خوبهدیگه هرچی میبرین شایسته بود و پلنگ و نمیدونم پهلوونه وقتی میبازینم ناداوری هست کدوم باخت رو به داور ربط ندادید بگین بدونیم؟
ورزش ایران به کمک ظریف باید با دیپلماسی در فدراسیون های بین المللی نفوذ کند تا حق ورزشکاران ایران را یک عراقی و ...نخورد
کشتی گیر لهستانی با خطا و حرکات ضد ورزشی میخواست رضای کاروان امام رضا(ع) را عصبی کند اما به امید خدا
رضا یزدانی ، مدال برنز با ارزشتر از طلا در المپیک ریو خواهد گرفت .
تکرار طلاهای لندن درسته... چیه تابناک تو هم قاط زدی
جویبار چندتا پلنگ داره؟
اقاجان هركي رفته اونجا مصدومه يكي زانوش يكي بازوش بعد باختشون هم كلا داوري مقصر اخه چرا ؟تاكي ازاينكه گاهي درميادين ورزشي حق كشي ميشه شكي نيست ولي چرا همه باختهاي ما ميزارين پاي داورها
پهلوان یزدانی به مافیای فیلا و ناداوران المپیک درس مردانگی داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
چه جوری این درسو داد؟
ابوبشرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
همانطور که تو امتحان وطرن پرستی دادی
بیدآبادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
باعث تاسف است
لطفا اینو بذارید،
اصلا رضا یزدانی کشتی گیر خوبی نیست،
۱۰ساله با دقت زیر نظرش دارم
دیدید که ضربه فنی هم شد
واقعا برای ایران متاسفم خوب یکی دیگه رو بذارید جای این
شکست پهلوان رضا یزدانی ، شکست ارزشها و اهداف المپیک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
بله شکست برای ما هست نه برای المپیک
نه بابا حریف نزدکه داورا بودن!!!!!!!!!!!!!!
جالبه کاروان امام رضا ( امام هشتم ) هشت مدال گرفت
لطفا نظر قبلیم رو پخش کنید،این چه ازادیه
گازیموف ازبک!!!!! یا گازیموف آذربایجانی؟
بازانده شد!!!! نقص فنی در زبانتان!
از حول حلیم افتادی تو دیگ.
خادم اشتباه کرد اعتراض کرد،اشتباه محض
برا رضا یزدانی خیلی ناراحت شدم بیشترازبهداد .آخه چرا این همه ورزش رو کثیف کردن .اینم ازکشتی که برای ما ایرانی ها اول رسم پهلوونیش مهمه بعد قهرمانیش ولی برا اون ناداورا مافیایی شده .رضا یزدانی پهلوانه تاهمیشه
رکورد المپیک رو زد یزدانی
23 ثانیه هنوز فک عامل باز نشده بود
پاسخ ها
ایل ملکشاهی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
رضا جان بلند شو مرد. به حرف این جماعت گوش نده. امیدت به خدا باشه. می خوام تو المپیک بعدی ببینمت پهلوون. می خوام هم انتقام این شکست رو بگیری و هم مدال طلا رو کسب کنی. یا علی مرد
چرا روحیه اش را باخت مرد باید تا آخر بجنگه نه خودکشی کنه
چرا حق حسن یزدانی خورده نشد؟!!!!چرا حق کیانوش رستمی خورده نشد؟!!!!چرا حق سهراب مرادی خورده نشد؟!!!!
برید اصولی کار کنید، بهانه در نیارید.
پاسخ ها
مم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
ضرب المثل میگن عروس رقص بلد نبود میگفت زمین کجه اینهان
چهار ساله ما ملت داریم خرج پلنگ های جویبار رو میدیم
متاسفانه گزارشات آقای عامل برای بینندگان تکراری شده و جدیدا بازی را گزارش نمی کنه . در هنگام شروع بازی یزدانی با ازبک گزارشگر عنوان می یکند کشتی گیر ازبک هیچ عنوان و نشانه ای ندارد و در یک لحظه کشتی گیر ما ضربه فنی می شود
گند زدن کشتی گیرا،
فقط حسن یزدانی عالی بود
چرا نظر من رو نمیذارید،حتما باید خودم سایت درست کنم؟
من نمیدونم ما غیر از این بنده خدا نداشتیم کسی رو بفرستیم؟ خداییش پارتی بازی نمیکنید برای انتخاب افراد برای اعزام؟ این بار چه بهانه ای دارید؟
این دلیل نمیشه چون حقشوخوردن بیاد اینطوری ضربه فنی بشه وببازه!!!!!!
و.....ما.....فقط ادعاااااااااا داریم.اکثر ورزشکاران ما ثابت کردن مرد میدان های بزرگ نیستن.تیم های ما مخصوصا والیبال دچار غرور کذب شدن برای همین افول میکنن.
متاسفانه در خیلی از اخبار و گزارشات سعی در بزرگنمایی بیش از اندازه ورزشکاران ایرانی با القاب و عناوین پرطمطراق و همچنین سعی در تحقیر حریفان می‌شود. مانند چندین تیتر خبری که کشتی‌گیر ایرانی را پلنگ و کشتی‌گیر رقیب را روباه خطاب کردند! به خصوص گزارشگران محترم بهتر است به جای خلق انواع القاب مانند پلنگ و شیر بیشه و.... ببیشتر به مسائل فنی رقابت بپردازند.
این قانون کارماس.
وقتی که یزدانی توی ایران خودش رو به مصدومیت زد و کاری کرد که انتخابی شرکت نکنه، همین میشه.
یک مصدومیت کاملا ساختگی. جالبه که به رفیقش هم گفته بوده که در حین تمرین ازش فیلم بگیره. از روی چار تا ساک داشت جهشی کار می کرد یهو خودش و انداخت زمین و آخ و اوخ که رباطش کشیده شده.
کاری کرد که انتخابی نگیره.
این القاب پلنگ و غیره رو هم تقصیر آقای عامل نیست، ایشون چیزی که در جامعه باب شده رو میگه.
آقای عامل بهترین گزارشگری رو می کنه. مجبوره که گزارشش رو بکنه و کارشناسی نکنه. مجبوره که روحیه بده و این حرفا رو بزنه. ضمن اینکه برای نصیری هم گفت که اصلا خوب کشتی نگرفت و جو سالن گرفته حتما.
یکی از ایرادایی که به نظرم برای ناکامی ها هست اینه که ورزشکارای ما فکر می کنن که به آسمون هفتم رسیدن و دیگه ته ماجرا هستن. برای همین غرور بسیار زیادی می گیردشون.
کجا کشتی پهلوونیه دیگه؟؟؟ گذشت اون زمانا.
الان نامردی خیلی رواج داره.
فرار از انتخابی ها به هر طریقی، حق خوری بعضی کشتی گیرای شهرستانی و ...
همین حمید سوریان، هم موقعی که جوون بود یه حریف داشت از شهرستان فریمان به نام «حمید باوفا». همیشه و همه جا سوریان رو می برد ولی طفلی چون پشتیبان نداشت اصلا به تیم ملی دعوت نمی شد.
کلا کثیف شده همه چیز و دیگه مثل اون سابق رنگ و بوی خوب نداره.
البته که شاید همون سابق هم همین بوده تا حدودی
رضا یزدانی توکلت به خدا باشه نه چند نفر نان نرخ روز خور حرف مفت زن. اگر هنوز رگ غیرت ایرانی بودن دارید و مردونگی که ازتون سراغ داریم باز در مسابقات حاضر شو که انتقام این شکست رو از این حریف بگیری. در المپیک بعدی می خوام ببینمت. سرحال تر از همیشه هم رکورد حضور در المپیک رو بشکونی هم به امید خدا طلا رو کسب کنی. سن فقط یه عدد هستش. زنده باد پهلوون. فدای سرت مرد بلند شو. شرمساری برای ناجوانمردهای وطن فروش
پاسخ ها
پلنگ جویبار
| United States |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
قربون ادب و معرفتت هم وطن
خودکشی به شیوه یزدانی رضا
ورزش ایران به جایی نمیرسه به جز وزنه برداری
تو شهر ایلام یکه سواروم افسار بدستوم برنو رو شونوم جانومو نثار کردوم قربون یار کردوم مو کور خانوم همه چی داروم
خنده داره،المپیک بعدی ،۳تا المپیک رو خراب کرده بیاد انتقام بگیره ،حرف مفت نزنید
اولا گردو خاک جنوب یا باید در مرز فیلتر هوا نصب کنند که گردو خاک وارد کشور نشه و یا آب دریا را شیرین بیابانهای منطقه را جنگل کاری کنند بعد کشتی و همه ورزش ها مختص هیچ کجا نیست نبردی انتخابی است پس از روستای شما هم ده ها نفر اگر عرضه دارند برند المپیک
در کشتی چه فرنگی وچه آزاد متاسفانه حرفی برای گفتن نداشتیم یک مدال طلا هم با زحمات اون کشتی گیر روس که زحمت حذف باروز و حسنف را کشید و خودش داغون شد نصیب ما شد تابی بدون هیچ غرض ورزی میگم این یک واقعیت است
جمعش کنید،انتقام چی،این سنش دیگه به المپیک نمیرسه با این کشتیهای مسخرش
المپیک جای افراد شاخص ست که یه سر گردن بالا باشد نه جای اسامی.
فقط حسن رحیمی عالی بود که با عدم انالیز به ژاپنی باخت و حسن یزدانی که بخشی را مدیون قرعه خوب بود بقیه معمولی ضعیف و اکثرا پیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
ای کاش کمی کشتی بلد بودی نمیگفتی حسن یزدانی قرعه خوب افتاد دوست عزیز المپیک جای هست که بهترینهای دنیا هستن وحسن یزدانی درفینال کشتی گیرروس را باهوش وتکنیک وقدرت بدنیش برد واین یک کشتی گیر بی نقص هست همه خوب بودن همه زحمت کشیدن حسن رحیمی باخت بسیاربدی درمقابل ژاپن داشت واگرکشتی گیران مازندران نبودند کشتی معنا ومفهوم نداشت که کارنامه مشخص
تموم دل خوشیمون تو این مملکت ورزش بود که با اون مشکلات اقتصادیرو تحمل کنیم اونم که......
کاش این کشتی از المپیک حذف میشد تا ایران بفهمه هیچی نداره
این همه جایزه های مالی و غیر مالی قرار دادن از طرف نهادهای دولتی و غیر دولتی برای مدال آوران چه منطقی داره ...
ورزشکاران عزیز ما ابتدا نیاز به ساختارها و برنامه ریزهای استراتژیک و مدیریت شده دارند و سیستم ورزشی کشور نیاز به برنامه ریزی طولانی مدت و در جهت کشف و پرورش استعدادهارو داره.
وقتی این ساختارها درست شد و زیربنا ها و مدیریت ها و امکانات شکل گرفت بعد برید اینقدر جایزه جایزه کنید بعضی ها! کشور ما قبل از نیاز به پول نیاز به نیروهای زبده مدیریتی و فعال و باهوشی داره که سختی راه رو تحمل کنند!!!! خیلی از مشکلات با پول حل نمیشه و خیلی از قله ها با پول دست یافتنی نیست.
اقتصاد نفتی مارو داغون کرده حتی توی قلب ورزشمونم تاثیر گذاشته و ی جورایی با تنبلی و مفت پول در آوردن از نفت اینم میشه که بخوایم با پول قهرمان بسازیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بگذریم از اینکه ورزش حرفه ایی و پهلوانی خودش باید وارد مدار تولید و اقتصاد و دیپلماسی عمومی و فرهنگی ورزشی بشه ...
برید بپردازید به برنامه ریزی مدیریتی استراتژیک برای هر فدراسیون و به طور مجزا و به دور از سیاسی بازی متدها نوین قهرمانی با زمینه پهلوانی رو رقم بزنید .

البته حمایت مالی و غیر مالی از ورزشکاران هم باید باشه و به همشون و به بعضی از مسئولان خدا قوت میگم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
!
وزیر ورزش قبل از الپیک سقوط مدال ها رو پیش بینی کرده بود. یکی نیست بگه اگر در نبود شما , مدال های ایرانیها بیشتره و ورزش بهتر نتیجه میگیره , پس وزارت ورزش به چه دردی میخوره. فقط اومدن وزیر و معاون شدن که حقوق بگیرن
ان امریکا جهانخوار ۱۲۰ مدال درو کرد .....ما همش دنبال مقصر کردن دیگران هستیم خود بزرگ بین هستیم ....پلنگ یوز پلنگ ..شیر دلاور ..با این حساب حریف شغاله روباهه ضعیفه...بیچاره است دیگه بس کنید خواهشا
پاسخ ها
میانالی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
خودتو پلنگ فرض کنی همین میشه یعنی بقیه جوجه بودن!!!!
وقتی کشتی گیر امریکایی باخت و مردم شروع کردن به جک های زشت ساختن و آقای مجری در کمال وقاحت اونها رو می خوند و ذوق می کرد خدا اون بالا نظاره گر بود. و فردا چنین انتقامی از ایرانیا گرفت(البته ما برای کشتی گیرمون ناراحتیم اما چوب خداست) تا یاد بگیرن با اخلاق بودن از همه چیز مهم تره و ما اینو فراموش کردیم
ﺑﺮاﻱ ﺭﺿﺎ ﻳﺰﺩاﻧﻲ ﻧﺎﺭاﺣﺖ ﺷﺪﻡ ﻭﻟﻲ اﻭﻥ ﺣﺮﻳﻔﺶ ﺧﻴﻠﻲ ﻗﺸﻨﮓ و ﻣﺴﻠﻄ ﺩﻭ ﺗﺎ ﻓﻦ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ اﺟﺮا ﻛﺮﺩ ﺧﻴﻠﻲ ﻫﻢ ﺗﻴﺰ ﺑﻴﻦ ﺑﻮﺩ و اﺯ ﻓﺮﺻﺖ ﺩﻭﻡ ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺏ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻛﺮﺩ ﺗﺎ ﺩﻳﺪ ﺯاﻧﻮﻱ ﭼﭗ ﺭﺿﺎ ﺧﻢ ﺷﺪﻩ و ﻓﻦ ﺩﻭﻡ ﺭﻭ اﺯ ﻫﻤﻮﻥ ﺟﺎ اﺟﺮا ﻛﺮﺩ ﻣﻬﻠﺖ ﻧﺪاﺩ ﻛﻪ ﺭﺿﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﻭ ﺟﻢ و ﺟﻮﺭ ﻛﻨﻪ
یزدانی خیلی با تعصب است ولی کمی خسته است وپا به سن گذاشته است.مشکل ما ایرانیها این است که دیر دست به تغییر می زنیم وهمیشه محتاطیم وبه جوانه توجه واعتماد نمی کنیم ولی این حسن را هم داربم که حرمت قهرمان را تا روز آخر که خودش متوجه شود نگه می داربم به هرحال روح لطیف ایرانی کشتی را هنر می داند ولی دیری است که از فنون هنرمندانه خبری نیست ومیحواهیم با تمرین نکردن ووقت کشی ومدارا بازی را ببریم ویک بارهم متوجه میشویم که جسم آمتده نداریم وفقط به پیشینه قهرمانان خود می نازیم.
بابا پلنگ چی بگم گربه هم نبود بیچلره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
حداقل درمقابل توپلنگ . گربه جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
چرا بود! اما یک پلنگ پیر و زخمی که گربه هم حریفش بود!!!!
یزدانی خرم هم می خواست تیم ملی کشتی از همه ایران باشه بیشتر مسابقات را استانهای مختلف کشور گذاشت ولی علاقه مند پیدا نکرد مثل درس خوندن یارو تا درس بخونه و سربازی و تازه کاری پیدا کنه در بعضی استانها در اون سنین جوانانشون هشت سال سابقه کار و چند تا بچه دارند با بیشترین امکانات حال و وقت درس خوندن ندارند حرف های پراکنده چیزی گیر کسی نمی آد و گردو غبار هم می دونید از کجاست و منشائ آن کجاست جرات حرف زدن ندارین و می تونین به شرط علاقه همه کشتی گیران از شهرهای شما همه فوتبالیست ها و همه رشته های المپیک سهمیه بگیرید تیم ملی برین براتون خرج کنند به شرطی که مردش باشین شرایط اردو و سخت دو از خانه را تحمل کنید
وقتی کشتی گیرای کشورهای دیگه رو اونجوری تحقیر می کنید باید منتظر تحقیر کشتی گیرای ایرانی در 23 ثانیه هم باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
مسابقه همین دیگه...تحقیر چرا؟
به نظرم اینکه آدم جنبه ی باخت داشته باشه خودش قهرمانی
دوستان عزیز المپیک با تمام صحنه های تلخ وشیرینش(زشت وزیباش) تموم شد و به همه ورزشکارای کشورمون که دلاورانه جنگیدند خسته نباشید می گم. ولی به نظر می رسه مسابقات ورزشی جهانی وخصوصا المپیک تو دنیا به قدرت نمایی کشورها تبدیل شده و اون حس پهلوانی و نزدیک شدن ملتها و.... از بین رفته....عوامل موثر خارج از میدانهای ورزش و لابیهای کثیف تو نتایج و مدالها خیلی پر رنگ شده.یه نگاه به رده بندی نهایی بندازید.همون 5+1 معروف و البته ظهور یه قدرت جدید"ژاپن".
لعنت به این کشتی گرفتنتون،آخه چقدر غرور دارید،برای کشتی گیرها خیلی زشته ضربه فنی بشن،که ۲مورد داشتیم.
ایکاش در کنار تکنیک و فن به برخی از این کشتی گیران درس اخلاق و پهلوانی هم بدن برخوردهای غرور آمیز برخی از آنها مایه شرمندگی ست چون اخلاق و منش پهلوانی مهم تر از مدال و مقام قهرمانی ست
غافلگیرشد ولی همیشه پهلوون و پلنگ هستی برای اونایی ک دوستت دارند..
خدا یارت پهلوون
اگر ورزش ما بر همین منوال مدیریت شود قطعا در المپیک توکیو1برنز هم نمی گیریم .حالا فکر کنید وزنه برداری روس ها می بودند کجای جدول قرار می گرفتیم؟
تیم کشتی فقط 50% تیم بود. آقای خادم مسولیت نتایج را بپذیرد.
بهترین توجیه برای عملکرد ضعیف بجای اینکه ضعفها را رفع بکنند راحترین و بی هزینه ترین راه را انتخاب یعنی می اندازند گردن ناداوری. یکی از عوامل شکست غرور است یزدانی حریف ترک را 10 بر صفر شکست داد مغرور شد. در کشتی وزنه برداری ورزشکار باید با مرام و اخلاقی باشد در صورت شکست هم به حریف خود تبریک بگوید. در صورت پیروزی بر حریف دلداری.
الکی دل تون رو با ببر و پلنگ و غیره خوش نکنید وقتی فردی ضرب دیده گی دارد چرا بردین المپیک مگه بهتر از اقا نبود تو این مملکت
کلا اگه پارت بازی نشه ورزشکارای خوبی میان به صحنه یعنی در ورزش کشتی مازندرانی ها در اکثریت هستن و سعی می کنن همشهری های خودشون را ببرن "همیشه هم اینطوری بوده" فرض بفرمائید اقای پرویز هادی رو که یک کشتی گیر خیلی عالی هست رو بمحض رسیدن از مسابقات جهانی میگن که باید با کمیل قاسمی انتخابی بدی تا برای المپیک بفرستیم بیچاره شب رو راه می افته تا بره تهران تا دوباره انتخابی بده و اگر انتخابی نمیداد حذفش می کردن اونم انتخابی میده و بازنده میشه خب شما از این قضیه چه نتیجه ای می گیرین؟ کشتی گیری که برای ایران در مسابقات جهانی مقام آورده و تازه رسیده مگه میتونه انتخابی هم بده 2 روز بهش استراخت ندادن
به آمریکایی خندیدید و خوارش کردید سر خودتون اومد حالا به خندهاتون ادامه بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
به 33 ثانيه خنديدند 23 ثانيه اي شدن
از یک کشتی گیر مازندرانی بعید بود فن لنگ بخوره اونم به این سادگی. همه میدونند که مازندرانی خودشون استاد لنگ کردن حریف هستند. به هرحال آسیب دیدگی زانوش رو هم نادیده نباید گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
از کی تا حالا لنگ شده شگرده مازندرانی ها؟؟؟؟
در دولت قبل و در زمان المپیک لندن، از کیسه خلیفه چندصد سکه به هر مدل آور ایرانی داده میشد و طبعا همین دست و دلبازیها، انگیزه ورزشکار وطن پرست ایرانی را دوچندان تقویت میفرمـــــــــود!! و خود را به آب و آتش زنند تا مدل و سکه بگیرند!! ولی در دوران اخیر و بخصوص در المپیک ریو که مشخص شد پاداش آنچنانی در کار نیست، بعضی ها از قبل قهر کرده و رفتن برای کشورهای دیگر بازی کنند(مثل مربی و بازیکن تکواندو در جمهوری آذربایجان...).
به اصطلاح: تا پول داری رفیقتم قربون بند کیفتم !!!!!!!!!!
خواست ركورد كميل قاسمي (33 ثانيه) را بشكنه
پلنگ يا گربه؟!؟!
ما به مدیریت نالایق ها در کشور می بازیم کسانی که نحوه انتخاب ورزشکار اعزامی را استاندارد سازی نمی کنند تا بشود اعمال نفوذ کرد باید قهرمان های ما در اوج جای خود را به جوانترها بدهند تا هم خود زنده بمانند و هم قهرمان دیگری را خلق کنند اگر استاندارد سازی باشد درگیری سرمربی کشتی و وزیر ورزش چه معنایی میتونه داشته باشه بهتر است همه چیز الان مورد بحث قرار بگیرد و برای المپیک بعدی برنامه ریزی کرد
کشتی همان ۱۵ثانیه اول تموم شده بود
واقعا برای اونایی که میگن ناداوری توهم متاسفم اگه دقت داشتید وبازی را می دیدید این جوری مزخرف حرف نمی زدید وافعا خجالت اوره .توکشتی حریفشو قشنگ خاک کرد اونم دوبار اون وقت حتی یک امتیاز بهش ندادن اون وقت میگین این ناداوری نیست
اونی که حرف از قومیت میزنی بهتره بفهمی دوره عوام فریبی به سر اومده معلومه ماله منطقه ای هستی که نماینده ای تو المپیک نداشتی و زورت اومده تازه برعکس امار نشون داده که مازندران از قدیم تا الان بیشترین مدال رو برای کشور کسب کرده و باید از این همه دلاوری قدر دانی کرد نه مثل شما حسودی کرد واقعیت امر اینه که مازندران قطب ورزش کشوره تازه هر کی قویتره به مسابقه دعوت میشه نه اینکه ماله قوم خاصی باشی
اصل شرکت در المپیک و زیبائیهای آن است
سر اون آمریکائیه هی 33 ثانیه 33 ثانیه کردید حالا بدترش سر خودمون اومد...
حالل جرا به حريف ازبكستاني تو ٢٠ ثانيه باخت وضربه شد. اونم كار داور بود. جمع كنيد بابا باخت بد جور هم باخت. هم آماده نبود هم مصدوم بود
همانگونه که در بحث دوپینگ، با روسیه برخورد جدی شد، با کشورهایی نظیر روسیه و کره جنوبی، در بحث داوری، تبهکاری سازمان یافته دارند، نیز به همان نحو برخورد شود.
اگر این نحو باخت، فقط به یزدانی ختم می‌شد، می‌شد مسئله را فقط به کشتی گیر نسبت داد. ولی وقتی این مسئله در رابطه با چند کشتی گیر برجسته اتفاق افتاده است، می‌رساند که قطعا دلایل بزرگ دیگری نیز هست که به کشتی گیر مربوط نمی‌شود، نظیر غلط بودن قسمتی از فرمول‌‌ها و قوانین که امکان چنین شرایطی را در کشتی‌گیر فراهم می‌کند. تکرار این موضوع در رابطه با چند کشتی‌گیر بزرگ، غیرعادی است.
ورزشهایی که نتوانند کیفیت فنی و سلامت اجرا از خود بروز دهند، یکبار بایستی توسط مدیریتی که در المپیک جاری شکل گرفته، تذکر بگیرند و اگر باز هم خود را اصلاح نکنند، از المپیک حذف شوند تا سلامت به المپیک باز گردد.
بیخیال بابا جنبه مثبت قضیه رو ببینید
مردم ایران انگار اصولا اهل حرافی اند...
درپايان مسابقه يزداني براي كسب مدال برنز،وقتي قهرمان پرآوازه ايراني ظرف 20 ثانيه ضربه فني شد،
سلام عزیزان بنده به عنوان یک مازندرانی عرض میکنم ماهمه ایرانی هستیم وباید به تک تک ورزشکارامون ازهمه جای کشورافتخارکنیم جویباری ,مازندرانی و...نمیشه فقط به ایرانی بودن بایدوحدت داشته باشیم اگردقت بفرمایید بیشترکشورها ورزشکاران خارجی رااستخدام میکنندمثلا آلمان شناگر سوریه آذربایجان تکواندوکار ایرانی و... وملت آن کشورها ازمدالی که بدست می آورند علیرغم خارجی بودن مدال آور,بسیارخوشحال میشوند
این عامل بدترین گزارشگره در نوع خود.
پهلوان رضا یزدانی دارنده دو مدال طلای جهان و افتخار افرین برای کشور ایران هست
هر طلوعی غروبی دارد
واقعا حس کردم چقدر موفقیت یک مازندرانی برای بعضیا دردناکه و شکستش چقدر خوشحال کنندست
من نميدونم چه إصراري داريم به بهانه تجربه از ورزشكاران پير استفاده ميكنيم بابا ميدون بديد جوان ها بس ديكه سوريان رضا يزداني پير شدن ديكه ابروي ايران رو نبريد بيشتر از اين تاكي پارتي بازي
جهانيان اکثر ورزشکاران و مسئولان ما را در ديگر جامهای کوچولو بازی می دهند و ما هم کلی کيف می کنيم که در 3 سال 9 جام برديم و اما تو سال و تو المپيک هيچ هيچ.
ولی از حق نگدریم ابراگیموف عالی ضربه اش کرد یزدانی هم واداد خب آخرش همین میشه دیگه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر