بازدید 3598
۲
عضو فراکسیون ورزش مجلس:

وزیر ورزش باید از مردم عذر‌خواهی کند

ناکامی ورزش ایران در المپیک ریو محصول بی‌تدبیری و بی‌برنامگی وزارت ورزش و جوانان است که باید در این زمینه وزیر ورزش پاسخگو بوده و از عموم مردم عذرخواهی کند.
کد خبر: ۶۱۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 21 August 2016
 عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: ناکامی ورزش ایران در المپیک ریو محصول بی‌تدبیری و بی‌برنامگی وزارت ورزش و جوانان است که باید در این زمینه وزیر ورزش پاسخگو بوده و از عموم مردم عذرخواهی کند.

به گزارش تابناک ورزشی،صدیف بدری عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به نتایج ایران در المپیک اظهار کرد: ورزشکاران ما در حد توان و وسع خود در این رویداد جهانی و بین‌المللی حضور پیدا کردند اما به نظر می‌رسد تیم‌های ورزشی ما از یک بی‌برنامگی و بی‌توجهی به گروه‌های سنی پایه در سال‌های اخیر برای حضور قدرتمندانه در میادین ورزشی همواره رنج برده‌اند که مقصر اصلی در این زمینه برنامه‌ریزان و مسؤولان ورزش و جوانان هستند که نسبت به این موضوع بی‌احتیاطی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگر ما از غفلت و بی‌توجهی به گروه‌های سنی پایه و عدم برنامه‌ریزی دقیق برای رشد و تعالی آنها رنج می‌بریم، افزود: اگر امروز کشورهای مختلف و قدرتمند ورزش دنیا به نتایج خوب و قابل قبولی رسیدند همگی در سایه بها دادن به ورزش پایه و استعدادیابی در رشته‌های مختلف بوده که امروز نسبت به کسب مدال‌های رنگارنگ امیدوار هستند.

وزیر ورزش باید از مردم عذر‌خواهی کند

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: ناکامی ورزش ایران در المپیک ریو محصول بی‌تدبیری و بی‌برنامگی وزارت ورزش و جوانان است که باید در این زمینه وزیر ورزش پاسخگو بوده و از عموم مردم عذرخواهی کند.

بدری با انتقاد از مسؤولانی که روسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران را در ناکامی‌اخیر مقصر جلوه‌ می‌دهند، اظهار کرد: ورزشکاران ما از چنان توانمندی برخوردار هستند که اگر برنامه‌ریزی درست و هدف‌گذاری واقعی در عرصه ورزش انجام شود آنها با توان مضاعف حاضر هستند در رویدادهای آسیایی وجهانی حضور پیدا کنند اما به نظر می‌رسد نوعی سوء مدیریت در عرصه ورزش کشور سایه انداخته که انتظار می‌رود وزیر و معاونان این حوزه این خلاها را به خوبی دریابند و برنامه‌ریزی‌هایشان را به گونه‌ای انجام دهند تا در المپیک 2020 گرفتار چنین مشکلاتی نباشند.

وی تصریح کرد: در استان‌ها نیز ضرورت دارد با بها دادن به گروه‌های سنی پایه ورزشکارانمان را برای رویدادهای ملی و جهانی آماده کنیم که در این باب قطعا مدیریت ورزش و جوانان استان اردبیل تدبیری به کار می‌گیرد تا ورزش پایه و بحث استعدادیابی به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار گیرد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس برای مدال‌آوران عرصه المپیک آرزوی موفقیت کرد و از ورزشکارانی که در این رویداد به رغم شایستگی از دست یافتن به مدال بازماندند خواست تا بدون ناامیدی کار را از همین روز آغاز کنند تا با یک هدف‌گذاری درست بتوان در المپیک آینده موفق عمل کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
راست می گین گودرزی دم دستتونه استیضاح کنین ! وزیر نداشتیم بهتر نتیجه گرفتیم !
باید پولادگر پرمدعا را برکنار کرده و مهماندوست را برای قبول سرمربیگری تیم ملی تکواندوی ایران دعوت کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار