بازدید 47461

ادعای بی‌شرمانه قاتل مادر و دختر در دادسرا

من مقتول را دوست داشتم اما او به من دروغ می گفت تا جایی که دیگر نمی گذاشت گوشی مخفی اش را ببینم و این شد که من تصمیم به قتل او گرفتم.
کد خبر: ۶۱۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶ 21 August 2016
مردی که متهم است یک مادر و دختر خردسالش را خفه کرده و با صحنه سازی محل جنایت قصد گمراه کردن ماموران را داشته، در دفاع از خود ادعا کرد: مقتول من را دوست داشت ما می‌خواستیم با هم ازدواج کنیم.

به گزارش مهر، اول بهمن ماه سال ۹۲ بازپرس سجاد منافی آذر در جریان کشف اجساد متعلق به مادر و دختر سه ساله اش در یک واحد آپارتمانی در طبقه دوم یک مجتمع در محدوده حوزه حفاظتی کلانتری ۱۶۱ ابوذر قرار گرفت. با اعلام این خبر بلافاصله بازپرس کشیک به همراهی تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حضور یافتند. بررسی های اولیه ماموران نشان می‌داد مادر و دختر به دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داده اند. اما در بررسی های دقیق تر سرقت پول و جواهرات از محل جنایت از سوی همسر متوفی تایید شد.

وی به کارآگاهان گفت: راننده کامیون هستم، روز قبل از حادثه مامور شدم که باری را به استان بوشهر ببرم. برای همین هم مبلغ یک میلیو ن تومان به عنوان خرجی به همسرم دادم و فردای همان روز متوجه قتل دختر م و همسرم و سرقت این یک میلیون تومان وجه نقد و مبلغ ۸ میلیون تومان دیگر وجه نقد از داخل اتاق خوابمان شدم. با تایید خبر سرقت از محل جنایت در بررسی های بیشتر کارآگاهان و اکیپ بررسی صحنه جرم مشخص شد که شلنگ بخاری کاملا عمدی و با استفاده از چاقو بریده شده است. با بدست آمدن این سرنخ ها تلاش برای به دام انداختن قاتل آشنا در دستور کار قرار گرفت و با گذشت ۲۸ ماه از زمان قتل در حالی که همه گمان می کردند مادر و دختر سه ساله اش به دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داده اند قاتل فراری در استان مازندران شناسایی و با نیابت قضایی دستگیر و به اداره آگاهی پلیس تهران بزرگ منتقل شد.

مصطفی صبح دیروز در برابر بازپرس پرونده به قتل زن جوان اعتراف کرد و ادعا کرد زن جوان من را دوست داشت و قصد داشت از همسرش طلاق گرفته و با من ازدواج کند. اگرچه این ادعا با شواهد به دست آمده هم خوانی نداشت و صرفا ادعای این قاتل بود.

گفتگو با قاتل را در ادامه می‌خوانید.

چند سال داری؟

۳۰ سال

چطور دستگیر شدی؟

گوشی مقتول را دزدیده بودم و آن را به مادرزنم بخشیدم. در جریان تحقیقات پلیسی گوشی متوفی در خانه مادر زنم پیدا شد و او هم اعتراف کرد که گوشی را از من گرفته است.  پیامک تبلیغاتی کار دستم داد و من به دام  افتادم.

چه شد به فکر قتل افتادی؟

غیرتی شدم. همه فکر می کنند برای دزدی دست به اینکار زده ام که واقعیت ندارد. من با مقتول در عروسی دختر عمویم آشنا شدم. او از فامیل های دور زن عمویم بود. بعد از این آشنایی شماره اش را گرفتم. تا اینکه فهمیدم در تهران زندگی می کنند. و شوهر دارد. برای دیدنش به تهران آمدم. شوهرش مسافرت رفته بود. آن موقع بود که گوشی اش را دیدم. دو تا گوشی داشت. شماره گوشی مخفی اش را به من داده بود و می گفت دوست دارد با من ازدواج کند. من هم باور کردم.

حدود ۱۰ میلیون تومان طلا و پول از خانه مقتول سرقت کرده ای بعد ادعا می کنی که قصد سرقت نداشتی؟

نه. بعد از اینکه او و دخترش را کشتم نگاهم به کمدشان افتاد. دیدم کلی طلا و پول داخل آن است. او هم که مرده بود و به آنها احتیاجی نداشت که من برداشتم و بردم فروختم. طلاها هم در حدود پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد.

چه طور شد قتل را انجام دادی؟

ما می خواستیم با هم ازدواج کنیم.  دخترش به من می گفت عمو و من را خیلی دوست داشت چون او را به شهربازی و پارک می بردم. اگر گوشی تلفنش را به من می داد و کنجکاوم نمی کرد هرگز این اتفاق نمی افتاد.

می دانستی مقتول شوهر و  بچه دارد باز قصد داشتی با او ازدواج کنی؟

من مقتول را دوست داشتم اما او به من دروغ می گفت تا جایی که دیگر نمی گذاشت گوشی مخفی اش را ببینم و این شد که من تصمیم به قتل او گرفتم. به او گفتم چه کسی است که با تو تماس می گیرد. بار دوم بود که به خانه شان در تهران می رفتم و او گفت که مادرم و خواهرم هستند که به من پیامک می دهند  من باور نمی کردم و این شد که با هم درگیر شدیم. او را روی تخت انداختم و پتو را نیز روی سرش کشیدم که بعد از آن دستم را روی صورتش و گردنش گذاشتم تا اینکه متوجه شدم دیگر نفس نمی کشد. چیزی نگذشته بود که دیدم فرزند سه ساله اش بیدار شد و به سمت من آمد هی سوال می پرسید که مامان چی شد؟ مامان چی شد؟ همه چیز را دیده بود من را هم می شناخت. نمی دانستم باید چه کار کنم که گفتم بخواب. تا شب با هم به پارک برویم بهانه مادرش را می گرفت انگار که ماجرا را فهمیده بود و بعد از آن با روسری مادرش او را نیز خفه کردم.

زن و بچه داری؟

بله.

پشیمان نیستی ؟

من او را دوست داشتم که دست به چنین کاری زدم. الان هم پشیمانی ام که فایده ای ندارد. دو نفر را کشته ام. حتما من را اعدام می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹۸
حیوان عوضی
اگر واقعا راست بگوید که مقتوله با هاش رابطه داشته وازطرفی باکس دیگری هم بوده همان بهتر که از این وضعیت خیانت به شوهر خود از این دنیا مرخص شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
آخه اینم شد نظر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
زود باور نباشید ترفند متهمان برای مظلوم نمایی و .... است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
اشتباه مثبت دادم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
؟ببخشید گناه طفل معصوم این وسط چیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
تو نه سر پیازی نه ته پیاز- پس بهتره نظریه های آبگوشتی ندی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
از بیان این اراجیف خجالت نمیکشی ؟
رضا ک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
عجب ترشی نخوری یه چیزی میشی!!!! برادر اون قاتله قاتل می فهمی؟؟؟!!!! .کسی که راحت بچه سه ساله را میکشه از دروغ گفتن و تهمت زدن ابایی نداره.
فرهمند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
دوستان منفی ده شماها از خیانت این خانم راضی هستی
امیر
| Romania |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
تا افرادی با تفکرات امثال شما وجود دارد این جنایات تمامی ندارد . مگر تو که هستی در خصوص بود یا نبودن شخص دیگری اظهارنظر میکنی فرق تو با آن جانی چیست بر فرض محال که حتی خیانت کرده باشد کجای قانون اجازه میده یک نفر حتی بواسطه خیانت مستحق مرگ است مملکت قانون داره نهایتا طلاق را برای چنین لحظاتی گذاشته اند تازه اگر خیانتی هم باشد آن طفل بی گناه به چه دلیلی کشته شده فرق امثال تو با جنایتکاری مثل این قاتل در چیست ؟!؟
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
گناه بچه چی بود این وسط
قلبم درد گرفت این چه جنایتی بود دیگه
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
خدا لعنتش کند
اخه حیوان بچه سه ساله رو میکشه که تو بیشرف کشتی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
تو که آخرش اعدام می شدی چکار به بچه داشتی؟
مردک 2 نفر را کشته سرقت هم کرده ابروی مقتول بیچاره را هم بازیچه داستانهایش قرار داده تا ولی دم شاید به مقتول بدبین و امیدی به رضایت داشته باشد قاضی حتی نباید صدای این جانی را بشنود و اعدام فوری
پاسخ ها
سيروس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
همچین حیوانی باید ابتدا با شدیدترین شکنجه ها روبرو بشه بعد جسدش کثیفشو بندازن لاشه خورها بخورند تا عبارت دیگر نکبتها شود
روانیه بدجور.
یعنی چه شوهر داشت و میخواست باتو ازدواج کنه ؟ چرا خانمها اینقدر دیوانه شدند مگه چه خیری از شوهرها میبینن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
آثار فیلمهای ماهواره ای و سست شدن بنیان خانواده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
از کجا معلومه که راست بگه متهم؟
"حتما من را اعدام مي كنند"
نه دوست عزيز به طور شايسته از شما تقدير و تشكر به عمل خواهد آمد!!!!!
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
چقدر گفتم با این دوستها نگرد ، امیدجون
لعنت الله علی قوم الظالمین.
خدایا خودت کمک کن این حانیان را در ملا عام اتش بزنید بچه سه ساله به کدامین گناه کشته شده است
خودم حاضرم این وحشی را بکشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
چقدر راحت
واقعا آدم میشنوه عذاب می کشه
اینا رو اعدام نکنن چیکار کنن واقعا؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
دوست عزیز شما لطفا به روان پزشک مراجعه کن
آخه چرا این خانوم، وقتی همسرش نبود، این آقا رو که فامیل خیلی دور هم بوده، تنهایی راه داده خانه؟؟؟؟؟؟؟ کمی احتیاط شرط عقل است.
اعدام
تو رو با زجر زیاد باید بشکند کثافت بچه 3 ساله رو چه جوری دلت امد .....آخخخخ دلم از دنیا گرفته....
نه اعدامت نمي كنن ، بهت مدال طلاي المپيك مي دن
آخه بشر اين همه سنگدل و قسي القلب ؟؟؟؟؟؟؟
اصلاً آدمي تو ؟
تو رو خدا اعدامش نكنيد ، بندازيد تو چاه مستراح تا همونجا غرق بشه يا بندازيد تو قفس روش قير داغ بريزيد .
خاک بر سر کثافتش .باید 100 بار اعدام و کلی شلاق بخوره باید سنگسارش کنن یا زنده بسوزاندش باید بدنش دست داعش بگن این جرم را کرده ببینید اونا چجور میکشنش .
وقتی درجامعه پرازرشوه وبی قانونی باشه نتیجه اش پرورش اینجورحیوانات میشه
اینها یاران گروههایی مثل داعش می شوند
مرده شور خودت را ببرند با غیرتت ، کثافت
ای کسانی که مخالف اعدام هستید
باخواندن ای خبربازهم معتقدبه حذف اعدام می شود
اعدام حداقل مجازات این جانی است
معتقدم قبل ازاعدام باید مثله کرد
همه قاتلان خفه کننده مقتول ادعا می کنند دستم رو گذاشتم روی دهانش بعد دیدم نفس نمی کشه. آخه یکی نیست بگه عقل کل یعنی کسی که داره خفه میشه هیچ دست و پایی نمیزنه و تقلا نمی کنه و بی حرکت میمونه که تو خبردار نشی ک مرده؟ احمق ها فکر می کنند بقیه هم احمقند
چه جوری روش میشه حرف میزنه و از خودش دفاع میکنه. چه بی شرمه که حتی بعد از گرفتن جانش، آبروش را هم می گیره. نمیگه جان خودشو و دخترش را گرفتم، دیگه ابروش را نبرم. اگه دوستش داشتی و کشتی، خودتم فنا و نابود می کردی، نه اینکه دختر خردسالش را خفه کنی تا مثل حیوان پست به زندگی پست ترت ادامه بدی
انگل بشریت میکروب جاهل لعنت بر وجود ابلیسیت
چه ادم کثیفی اگرجه اون خانم هم خیلی تقصیر کاره
هر چه زودتر او را اعدام کنید بخاطر اینکه آن آشغال کثافت دو نمفر را کشته . دیگر منتظر چه هستید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از متن بر می آید که قاتل نوعی آشنایی قبلی با خانم داشته این آشنایی از کجا بوده؟ چرا پای مرد بیگانه و نامحرم به آن خانه باز شده؟ و چرا؟
بعد آمریکای خبیث و حامیان احمقش میان میگن تو ایران بواسطه اعدام هایی که میشه حقوق بشر نادیده گرفته شده و نیست این جانی و جانیان دیگر اینچنینی که مرتکب جنایاتی می شوند که تحت هر عنوان در قانون ما مجازات اعدام در نظر گرفته شده برای آنها الحق و الانصاف به حق و شایسته هست مجازات اعدام واسشون. عزیزان قوانین ما دارای هیچ گونه نقصانی نیستن چون برگرفته از شرع مقدس اسلام هست و بدونید هر حکم اعدامی که صادر میشه دقیقا منطبق بر قوانین جزایی ما هستن و جالبه بدونید که چگونگی برخورد با آنها در اسلام به ریز بهش تصریح شده.
حتی برای ادم کش ها و قاتل ها هم راهی برای توبه هست البته این یکی توبه اش به درد ان دنیا می خورد.
کثافت حیوان صفت زورت به بچه 3 ساله رسیده بود بی شرم..؟!؟
حق قتل و کشتن نداشت مخصوصا بچه را!!!!!ولی این دسته از زنان بخاطر بیعدالتی و تبعیض حاکم در جامعه دوست دارند به هر ترفندی به افراد خانواده کمک کنند تا خانواده سربلندی داشته باشند. پس تا زمانیکه تبعیض و باند بازی و پارتی بازی کم نشود این جنایتها هم هست.
گرگ بی رحم هم به بچه رحم میکنه مردک نسل تو را باید سوزاند
دروغ میگه مث سگ! عکسشه دیدم ،به قول بیهقی نیم مردار کافر! خوک هم تن به اینجور موجودی نمیده.
باید هم اعدام کنند بی شرف نکنه فکر کردی باید بهت مدال غیرت
هیچکس نمیگه اون شوهر بیچاره چی داره میکشه؟ هم دختر کوچولوشو از دست داده هم زنشو.خدا به داد دلش برسه. خدا به دادش برسه
این کثافت بیشرف آنقدر پست هست که با دروغ های شاخدار یک زن باشرف را هم که به قتل رسانیده را نزد شوهرش خوار کند و آتش بد گمانی را هم به جان آن مرد داغ دار بیفکند. این نامرد اول گفته بود که فقط برای گرفتن کمک مالی به منزل آن خانم رفته بوده که با امتناع آن مرحوم جری شده و خود ودختر 3ساله نازنینش را با هم به قتل رسانیده و پس ازبرداشتن اموال صحنه سازی کرده و شلنگ گاز را بریده بود و باقی ماجرا ! واقعا کثیف ترین و نامرد ترین در نوع خود است .
دو بیگناه را کشته و گفته غیرتی شدم.خاک بر سرت ،این چه غیرتی است.ان شاء الله به درک واصل خواهی شد.
اظهارنظر ها منتشر نمى كنيد ، خودتان هر چه را خواستيد منتشر مى كنيد .
پست فطرت حیوان
جالبه بعداز ماجرای آبروریزی ای که برای زینال بندری در موضوع ورود دختری به ورزشگاه دربازی تیم پرسپولیس،اتفاق افتاد ، دیگر کامنتی از این فرد معلوم الحال مشاهده نمی کنیم مخصوصا در مورد این خبر که حتما کامنت میگذاشت اما از ترس ماجرای قفس و زنده سوزاندن و غیره ، فعلا سکوت کرده!
این آشغال را باید با دردناکترین شکنجه ها تکه تکه کرد و سپس در آتش سوزاند
این آدم روانی و مریض باید هرچه زودتر به سزای کارش برسد تا با وجود این انگل جامعه کسای دیگری مانند او نشوند . آدم عوضی مادر و بچه ی بی گناه بخاطر دزدیدن پول و طلا کشت حالا برای اینکه در دل ولی دم ایجاد نفرت و کینه نسبت به اون زن بیچاره بکنه داره چه دروغ هایی می گه
مجازاتش به کنار اما بابد پیشگیریهای سختگیرانه تو دستور کار باشه نه اینکه صرفا مجازاتهای سختگیرانه.
یه کم هزینه و وقت و برنامه ریزی بیشتر...
جامعه و اجتماع ما به کدام سمت می رود خداوندا زن شوهر دار رابطه با یکی دیگه قتل خودش بچه سه ساله بی گناه حالا مردهای بیچاره شب و روز تو کوه و بیابان سگ دو بزن که خرج زن و بچه در بیاری انوقت اونم از زن خوب جواب محبتهای مرد بیچاره می دهد حالا به کی اعتماد کنی خدا می داند وبس
این حیوان بی شرف را بدون محاکمه اعدام کنید دادگاه و محکمه برای انسان است نه یک حیوان وحشی
این کثافت را همین الان تمامش کنید . به بچه سه ساله هم رحم نکردی نفرین برتو
"حتما من را اعدام مي كنند" په نه په ، میخوای بهت مدال بدن رذل بی وجدان ، آخه چطور این بچه کوچیک را کشتی ؟؟
من آمادگی برای کشتن چنین وحشیهایی را دارم .رخصت بدید فرمونشونو میبرم
ذزد دروغگوی بی شرم
این موضوع بدلیل پیروی از هوای نفس و وسوسه های شیطان هست. کسی که با ایجاد رابطه غیر شرعی, در دام شیطان میافتد، دیگر در این مسیر سقوط مدام پیش میرود و هر روز به مرحله بدتری سقوط میکند! از نگاه حرام از یک طرف و بد حجابی و بی حجابی دلیل آغازین این تراژدی است. تاکید اسلام بر حفظ حجاب و عفت و تقوی به دلیل همین موضوع است که نهایت بی بنوباری همین است
ادعای این جانی باید به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیره چون آبروی مرده رو هم مورد تهمت و افترا قرار داده.
قاتل بي رحم بى شرم لعنتى چه پرروست ؟
خدا لعنتش کنه
واقعا تا کی باید شاهد این خیانت ها باشیم یا امام زمان زودتر ظهور کن
واقعا که! دو نفر آدم بی گناه را با سنگدلی و قساوت به قتل رسانده و در کمال بی شرمی به مقتول هم تهمت می زند. حتما دزدی هم نکرده یی !!!! کسی که مانند حیوان رفتار کرده و دزدی هم می کند دیگر تهمت بی آبرویی زدن برایش کاری ندارد . خداوند از این افراد نگذرد.
خدایا یقین دارم روح دخترک معصوم را قبل از حمله آن جانی با لطافت به آغوش گرمت فراخوانده ای، حال عاجزانه تقاضا دارم قبض روح قاتل جانی را به غضبناک ترین ملک الموت بسپار تا به شقی ترین وجه ممکن جان کثیف گرفته شود آمین
چقدر راحت به یک مرده تهمت می زنید؟؟ به صرف ادعای ثابت نشده یک قاتل زن بیچاره رو مستحق مرگ دونستید؟؟؟؟؟؟ بیچاره ما زنها که هم کشته میشیم هم با زدن تهمت و بدون اثبات به راحتی لایق کشته شدن هم تشخیص داده میشیم
چقد وحشتناک.....
بدينش دست داعش
انتشار این داستانها و قصه هایی که اصلا معلوم نیست واقعی است یا ساخته ذهن یک جنایتکار برای توجیه جنایت چه معنی میدهد؟ آیا برای جذب خواننده باید هرکاری کرد؟
جالبه هر كسي يكي را ميكشه او را متهم به خيانت ميكنه حالا تو بيا اثبات كن
ما را چه شده وحشتناکترین داستان ها را خلق میکنیم ؟.
شاید یکی از دلایلش خشن شدن جامعه است عقلای قوم چرا راه کاری نمیدهند
بیایین یک کمپیم درست کنیم به این موضوع که:
اگر از ازدواجت راضی هستی چرا میخوای با ازدواج دوم و خیانت خرابش کنی
و اگر از ازدواجت ناراضی هستی چرا میخوای دوباره تکرارش کنی
تا بعدها این داستان که همسر داشت ولی میخواست با من ازدواج کنه بهونه نشه برای خراب کردن مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
قبل از تشکیل کمپیم! به نگارش صحیح ان توجه کنید...کمپین مجید جان نه کمپیم!
اينجا هم فضاي مجازي مقصر بوده ؟؟....!!!!
یعنی چه شوهر داشت و میخواست باتو ازدواج کنه ؟ چرا خانمها اینقدر دیوانه شدند مگه چه خیری از شوهرها میبینن؟


این چه نظری است که دادی ؟
این کثافت 2 نفر را کشته و شما حرف آن را باور میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
اشتباهی منفی دادم،مثبتی شما
به نظر من که ادعای دوستیش دروغه. زن و دختر بیچاره قربانی حرص پول این عوضی شدن. روانی ادعا میکنه که چون دختربچه منو دید برای اینکه لو نده کشتمش. پس چطور همیشه با این حیوون میرفته شهربازی و تفریح و ... ولی یه بار پیش باباش چیزی نگفته!!!!! ادعاهاش کاملاً متناقضه
فقط اعدام البته با روشی که زجرکش شود
از مصاحبه معلومه كه طرف آشغال كند فهمي و تاحدودي مجنون بوده است
جناب تابناک، باسلام
لطفا اطلاع رسانی کنید که اگر شوهر داشته، چگونه مرد دیگری را به منزلش راه داده،؟؟
وگرنه قاتل زودتر در ملاء عام اعدام بشه
چرند میگه. این شخص هر وقت صاحب مالی مرده آن را بر می دارد. دزدها همنجوری هستند. داستانش مزخرفی بیش نیست
مشکل اصلی از زنه بوده با اینکه شوهرم داشته با یه مرد دیگه رابطه داشته ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
تو اصلا می خونی مطلبو نظر می دی؟ خُلیا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
تو يا قرصاتو نشسته خوردي يا خوردي ولي پشت و رو خوردي يك تجديد نظري بكن عزيز
به نظرم فقط اعدام...حتی اگه بخشیده بشه...آخه چقدپست باشه طفل معصوم بکشه...دست یزیدوازپشت بسته
این چه حیوان بی شرفی هست بدون هیچ تردیدی این حیوان چشمش به طلا و پول افتاده و بعد دست به چنین جنایتی زده و حالا هم دارد موش مردگی در میاورد.
اینجور مواقع از اسمس های ردوبدل شده اصل ماجرا مشخص میشه
اگر حتی ادعای این حیوان درنده راست باشد و اون زن با او رابطه داشته است باید به این نامرد جانی رذل گفت تو غلط کردی که با زن شوهردار رابطه برقرار کردی و دست آخر هم دو نفر را به قتل رسانده و دزدی هم کردی.
با بررسی تماسهای تلفن های همراه مورد ادعا صحت یا سقم حرفهای این جانی مشخص میشه.

سوال این است که چگونه توانسته براحتی وارد آپارتمان بشه ؟
در گزارش هم آمده قاتل آشنا!!!
آیا مقتول او را راه داده است.
به هر حال باید تحقیقات کاملی انجام شود.
احتمالا با داعش همدسته.باید در ملا عام سنگسار بشه
اعدام
من بک فیلم در مورد حیات وحش میدیدم. یک پلنگ به یک میمون حمله کرد و اونو کشت. بعدش فهمید که میمونه حامله بوده و بچه اش زنده است. وقتی بچه اش رو دید بوضوح اشک در چشماش جمع شد. از خوردن مادره دست کشید و بچه رو به دندان کشید و برد روی درخت جای امن گذاشت و خودش از اون مواظبت می کرد حتی شب هم یک لحظه چشماش رو نمی بست که مباداد بچه از روی درخت بیفته. حالا ما انسانها، اشرف مخلوقات به آسانی بچه بیگناهی رو می کشیم. حقا که خدا بحق فرموده بعضی انسانها حیوانند بل هم اضل.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس