بازدید 5751
۲
سوژه

ابهام عجیب؛لحظه مدال کیمیا،مدیران ورزش ایران کجا بودند؟

هاشمی کاش توضیح می داد لحظه ای که پیام ملوکانه را صادر کرد، دقیقا کجا بود؟ در آن ساعت که هیچ ورزشکار دیگر ایرانی مسابقه نداشت، او و همکارانش چه کار مهمتری داشتند که به بزرگترین افتخارآفرینی تاریخ ورزش این مملکتدر بخش زنان اهمیت ندادند؟
کد خبر: ۶۱۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 19 August 2016
مهدی بی باک، سرمربی تیم مردان تکواندو ایران گلو پاره می کرد که کیمیا روی پای حریف ضربه بزند که عقب نشینی نکند. وسط آن هیاهو، محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو، آرام نشسته بود. داشت قرآن می خواند. خبرنگارها مثل اسپند روی آتش بودند...با این وجود یک جای کار انگار می لنگید. در آن لحظات سرنوشت ساز و تاریخی، چرا خبری از مدیران ورزش نبود؟

ابهام عجیب؛لحظه مدال کیمیا،مدیران ورزش ایران کجا بودند؟

 به گزارش تابناک ورزشی، حتی یکی از آن چند معاون وزارت ورزش که مثل گردشگر به ریو آمده بودند و بدتر از آن، مدیران کمیته ملی المپیک. کیومرث هاشمی، رئیس کمیته . شهنازی، دبیرکل کمیته هم همین طور. حتی رحیمی، سرپرست کاروان هم ترجیح داده بود در هتل بماند.

همه این حضرات چند ساعت قبل برای تماشای مبارزات کیمیا علیزاده به سالن آمده بودند اما بعد از شکست در مبارزه دوم، لابد فکر کرده اند که دیگر او شانسی برای گرفتن مدال ندارد. کسی چه می داند شاید هم فکر کرده اند حالا که طلا پریده، برنز ارزشی ندارد.

کیومرث هاشمی چند دقیقه بعد از مدال تاریخی کیمیا، حاتم بخشی کرد و گفت که به برنز او اندازه طلا پاداش خواهد داد؛ تلاشی که برای اینکه نشان دهد مدال دختر ۱۸ ساله ایران چه اندازه برایش مهم بوده. 

 هاشمی کاش توضیح می داد لحظه ای که پیام ملوکانه را صادر کرد، دقیقا کجا بود؟ در آن ساعت که هیچ ورزشکار دیگر ایرانی مسابقه نداشت، او و همکارانش چه کار مهمتری داشتند که به بزرگترین افتخارآفرینی تاریخ ورزش  این مملکتدر بخش زنان اهمیت ندادند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رفته بودن تفاوتهای فرهنگی دو کشور رو بررسی کنن!
آقايان توريست بودند نه مسئول و نه احساس مسئوليت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار