بازدید 97953

واکنش های جهانی به حذف بهداد سلیمی / تنش در سالن مسابقات و حضور نیروهای امنیتی / خبر از توطئه یک عراقی در هیأت ژوری! / تحریم تیم ملی وزنه برداری ایران / سکوت فدراسیون جهانی وزنه برداری

در حالی شب گذشته بهداد سلیمی ملقب به «هرکول ایران» برای ثبت دو رکورد پیاپی جهان و المپیک در حرکات یک ضرب و دو ضرب روی تخته رفت که در نهایت و متأسفانه با اتفاقی نادر حتی موفق به کسب مدال در رقابت های وزنه برداری مثبت 105 کیلوگرم نیز نشد. این امر از شب گذشته تا کنون، موضوع بحث در سطح افکار عمومی داخلی است و همچنین برخی واکنش های جهانی به این موضوع نیز وجود داشته است.
کد خبر: ۶۱۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 17 August 2016
در حالی شب گذشته بهداد سلیمی ملقب به «هرکول ایران» برای ثبت دو رکورد پیاپی جهان و المپیک در حرکات یک ضرب و دو ضرب روی تخته رفت که در نهایت و متأسفانه با اتفاقی نادر حتی موفق به کسب مدال در رقابت های وزنه برداری مثبت 105 کیلوگرم نیز نشد. این امر از شب گذشته تا کنون، موضوع بحث در سطح افکار عمومی داخلی است و همچنین برخی واکنش های جهانی به این موضوع نیز وجود داشته است.

به گزارش «تابناک»، شب گذشته، بهداد سلیمی وزنه بردار سنگین وزن کشورمان، در حالی موفق به ثبت رکورد جدید جهان و المپیک در حرکت یک‌ضرب – با مهار وزنه 216 کیلوگرم – شد که اتفاقاتی عجیب و نادر در حرکت دو ضرب، وی را از رسیدن به مدال المپیک بازداشت.

در حالی که سلیمی در سه حرکت خود برای دو ضرب، دو بار موفق شد، وزنه 245 کیلوگرم را بالای سر خود ببرد، در بار اول با دو چراغ قرمز مواجه شد؛ اما در دومین اقدام خود برای مهار وزنه در ابتدا داوران سه چراغ سفید را به نشانه مهار وزنه برای وی ثبت کردند، ولی در اقدامی نادر، هیأت ژوری رأی داوران را ملغی کرد و در نتیجه، بهداد برای مهار همان وزنه برای بار سوم مجبور شد، پا به روی تخته بگذارد. متأسفانه به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، هرکول ایران در حرکت سوم نیز نتوانست وزنه را مهار کند و به این ترتیب با مدال المپیک وداع گفت.

از شب گذشته تا کنون هم در سطح افکار عمومی و کارشناسان داخلی و هم در برخی از نشریات خارجی به این اتفاق نادر در مسابقات المپیک اشاره شده و این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در حالی که کارشناسان داخلی معتقدند، اساسا در حرکت دوم بهداد سلیمی موفق شده است در نهایت وزنه را صحیح مهار کند، برخی دیگر بر این باورند که هر دو حرکت بهداد سلیمی برای مهار وزنه، هرچند به دلیل مصدومیت همراه با کمی لغزش بوده است، در چنین شرایطی معمولا داوران و هیأت ژوری، رأی به پذیرش مهار وزنه می دهند.

اما نظر کارشناسان داخلی در حالی است که رسانه های خارجی نیز این موضوع را مد نظر خود قرار داده اند و به خاطر اهمیت این رویداد در مسابقات بزرگی همچون المپیک، ماجرای شب گذشته را از نظر گذرانده اند.

واکنش های جهانی به حذف بهداد سلیمی / تنش در سالن مسابقات و حضور نیروهای امنیتی / خبر از توطئه یک عراقی در هیئت ژوری! / تحریم تیم ملی وزنه برداری ایران / سکوت فدراسیون جهانی وزنه برداری

تنش در سالن مسابقات و حضور نیروهای امنیتی

از جمله خبرگزاری رویترز که در مطلبی با اشاره به اتفاقات شب گذشته نوشته است، در پی اعتراضات شدید مربی بهداد سلیمی به رأی نهایی کمیته داوران و هیأت ژوری تنش در سالن مسابقات بالا گرفت و مسئولان، مجبور به اعزام نیروهای امنیتی به سالن شدند.

رویترز گزارش داده است، این تنش در پی آن بود که مهار وزنه 245 کیلوگرم توسط بهداد سلیمی توسط دو تن از سه داور اصلی مسابقات تأیید شد – به معنای تأیید حرکت – اما کمی بعد هر پنج عضو هیأت ژوری به این دلیل که بازوی چپ بهداد کامل باز نشده بود، رأی داوران را ملغی کردند.

توطئه یک عراقی در هیأت ژوری؟ تحریم تیم وزنه برداری ایران

این در حالی است که به گفته رویترز سلیمی و سجاد انوشیروانی مربی وی، مدعی شده اند که توطئه ای در هیأت ژوری و توسط یکی از مسئولان عراقی این هیأت در این رابطه صورت گرفته است که همین، منجر به خشم آنها و اعتراض شدید مربی بهداد به رأی هیأت ژوری شده است.

«سم کوفا»، رئیس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در این خصوص گفته است: این رفتاری زشت و ناپسند از سوی آنها – مربی بهداد – بود و ما از مدیر مسابقات درخواست کردیم تا در واکنش به رفتار مسئولان ایرانی مأموران امنیتی را به سالن فراخوانند.

رویترز اعلام کرده است، تیم ملی وزنه برداری ایران به دلیل این رفتارها مورد تحریم و تنبیه قرار میگیرد.

واکنش های جهانی به حذف بهداد سلیمی / تنش در سالن مسابقات و حضور نیروهای امنیتی / خبر از توطئه یک عراقی در هیئت ژوری! / تحریم تیم ملی وزنه برداری ایران / سکوت فدراسیون جهانی وزنه برداری

از سوی دیگر، «نیوزتریبیون» واشنگتن نیز با اشاره به مسائل شب گذشته وزنه برداری در المپیک و رای داوران مبنی بر عدم توان بهداد سلیمی برای باز کردن بازوی چپ، اشاره کرده است که یکی از مربیان ایرانی به شکلی طعنه آمیز روی به هیأت ژوری و تابلو نتایج حرکتی صورت داده است و تماشاگران ایرانی نیز در سالن اعتراضات شدید خود را به مسئولان مسابقات و هیأت داوران اظهار کرده اند.

نشریه «دیلی میل» نیز با اشاره به سخنان سجاد انوشیروانی، مبنی بر وجود یک توطئه در این مسابقات اشاره کرده که اظهارات انوشیروانی مربوط به یکی از داوران عراقی هیأت ژوری است. سجاد انوشیروانی، خطاب به گزارشگران گفته که داوران برای رقم زدن این اتفاق، انتخاب شده بودند.

این نشریه نیز به موضوع بازوی چپ سلیمی در حرکت دوم اشاره کرد و همچنین یادآور شد، پس از رأی هیأت ژوری، مربی و ورزشکار هر دو رو به سوی داوران رفته و با تهدید و ارعاب با آنها سخن گفته اند.


این همه در حالی است که وب سایت رسمی فدراسیون وزنه برداری جهانی، هنوز هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده و در این وب سایت خبری از ماجراهای شب گذشته نیز نیست، جز اعلام نتایج نهایی.

هنوز مشخص نیست، تکلیف تیم ایران و اعتراضات به نتایج به کجا خواهد رسید, اما آنچه مشخص است، اینکه واکنش ها به این موضوع بسیار اساسی است و به نظر می رسد، در روزهای آینده، خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر خواهد شد و به احتمال بسیار، باید منتظر واکنش رسمی فدراسیون وزنه برداری کشور در این خصوص باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳۴۸
فقط می توان گفت متاسفیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
شاید واقعاً توطه نباشد چرا که بار سوم خود بهداد سلیمی نتوانست وزنه را بلند کند
ساداتي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
عراقيها كلاً آدمهاي خبيث و نامردي هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
گور پدر هيئت ژوري اين عراقي
فری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
برای کی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
متاسفانه در اطلاعی که بنده گرفتم رد پای جناب حسین رضا زاده در این ماجرا مشهود می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
روحانی مچکریم!!!!
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
فکر کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
وعده ما صفحه فدراسیون جهانی و پیج داوران و ژوری
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
همین برنزی که گرفته ، ارزش طلا داره ، خسته نباشی قهرمان ، درود بر تو ولاور
مراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
وقتی مدال آوران و کسانیکه تجربه در میادین جهانی دارن میرن و میشن نماینده شورای شهر! باید هم وضع ورزش کشور اینطور بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
بارسو م برای این سلیمی نتونست وزنه بزنه اولا چون در فاصله کم سه وزنه سنگین بلند کرد و دوما دیگه انرژی ای براش پس از این حق خوری وجود نداشت. اگه ویدیوصحبتاشو خوب گوش کنی مشخصه.
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
بهترین سند اینه که قبل از بهداد چه یه ضرب و چه ذو ضرب ، وزنه های فاجعه ای رو قبول کردند که در دو سه بار داشت از روی سن پرت می شد پایین، و کمتر ار بهداد بازو و پاهاشون فیکس شده بود چه از نظر زمانی و چه موقعیتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
سه بار تو سه دقیقه وزنه بلند کردن کار هر کسی نیست معلومه که بار سوم نتونست وزنه رو بلند کنه !!!چه افاضاتی کرد ناشناس 11:44
مربی ایران خوب کاری کرده اصلا باید داور رو میزد تا کی باید بگیم به داورها و تصمیماتشون احترام بگذاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
من هم موافقم بهداد باید تمام اعضای ژوری را با میزو بند و بساطشون رودست بلند میکرد و از سالن مسابقات بیرون مینداخت تا برای همیشه این کثافتکاریها جمع بشه !ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
در این سالها از سوی داوران در رشته های مختلف حق کشی های زیادی به ضرر ما انجام شد .. ای کاش چند نفر از این ناداوران ترور میشدن تا بقیه حساب کار دستشون باید!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
باید دهن داور رو جر میداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
این چه منطقی است که برای حل یک مشکل فوری به یاد ترور می افتیم کجای تفکر ما عیب دارد؟ اینهمه هم مثبت دادند . معلوم است در چنین جامعه ای به جای زبان ، زور حاکم باشد. دوستان بیائید این طرز فکرمان را عوض کنیم .عصبی شدن واحساساتی شدن در این صحنه ها به درد نمی خورد با منطق وعقلانیت ودیپلماسی کار بهتر پیش خواهد رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
ای کاش مایلی کهن آنجا بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
باید کشورهای عضو هیت ژوری شناسایی و سفارتخانه آنها اشغال شود
مبینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
ااگه میشد هزار بار به این نظرت رای منفی میدادم و همینطور اونایی که حرف شمارو تایید کردن و حتی به اشغال سفارتخانه توصیه کردن...درسته خیلی حق خوری شد و واقعا دل همه ایرانیا بخاطرش شکست اما حرف شما واقعا به دور از اخلاق هست..واقعا چقد بعضیا تندرو هستن که این حرفا رو میزنن و شاید بعضای دیگه تحت تاثیر حرفایه شما قرار بگیرن و کاری برخلاف شئون اخلاقی انجام بدن..بهتره رو حرفامون بیشتر فکر کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
واقعاً این نظرات واقعی دوستان یا دران شوخی می کنن ؟ با زدن زیر میز داور و کتک کاری به نظرتون میشه به این مسایل خاتمه داد ؟!! دوستان احتمالاً متوجه اند که در این موارد فقط دیپلماسی جواب می دهد و اگر این کار رو خوب بلد نیستیم با جار و جناجال فقط دردسر درست می کنیم ... باید خیلی باهوش تر برخورد کرد
تا وقتی دیپلماسی ورزشی ما ضعیف باشه و در فدراسیونهای بین المللی ادم نداشته باشیم اینجور حق کشی هایی که در کشتی فرنگی و وزنه برداری اتفاق افتاد ادامه خواهد داشت.
به احتمال قوی در کشتی آزاد و تکواندو هم باید منتظر همچین داستانی باید باشیم.
پاسخ ها
رضا ک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
پس این شعارهای حقوق بشر و احقاق حق و...که از سوی غربیها داده میشه همه اش کشکه و واسه زیر سلطه در آوردن کشورهای غیر همسو با آنهاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
نظرتان درست که امروز ورزش دنیا هم به سوی لابی گری رفته... اما این ضعف از ما ایرانی ها نیست که می خواهیم با توان و غیرت خود نتیجه بگیریم، بلکه این بی اخلاقی سایرین است که می خواهند با بی عدالتی و نا داوری خود، افتخار کسب کنند، پس باید برای جلوگیری از این رفتار های نادرست اقدام کنیم، نه آنکه خود با آنان همراه شویم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
در ورزش هم یک مرد اهل لبخند و زانو زدن نیاز داریم البته شاید در لخظه این اقدامات جواب نده اما دوران پسا برزش را میتونی با دستاورداش حال کنی !ا
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
فقط بلدن موقع المپیک یه کاروان آدم از رئیس و معاون گرفته دنبال خودشون با خرج بیت المال راه بندازن برن المپیک
این عراقیه حتما عقده 8سال جنگ رو داشته...بی غیرت پست..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
شایدم داعشی باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
باز هم یک عراقی ضربه خود رابه ایران زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
حالا هی برید برای عراقی ها کمک کنید،جوان های ما برن علیه داعش تو عراق بجنگن که 4 تا سگ مثل این یارو اینطوری جوابمون بدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
البته الان اسم عراقیا شده برادران ه عراقی، عقده چی؟ خودشون جنگ رو شروع کردن، ریختن تو ایران، خونه های مردمو خالی کردن، بد نگذشته بود بهشون ! !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
عراقی کجا بود دارن اطلاعات غلط میدن !!که دست از سر رئیس فدراسیون برداریم!
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
اسم این عراقیه رو بگید تا بچه ها در عملیاتی ضربتی در اینستاگرام و فیس بوک از خجالتش در بیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
اقای رضا ک دقت دارید که حکم توسط یک زوج عراقی داده شده یا خیر!؟
همون برادران عراقیمون!
مرگ بر امریکا و انگلیس که واقعا باعث و بانی این باخت بودن، ایا اگه به جای بهداد سلیمی یک امریکایی بود یا انگلیسی بازم میباخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
خدا شفات بده دلواپس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
چه ربطی داره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
آخه ..... !! کجای این نوشته امریکایی ؟ نمیبینی عراقی بوده طرف ؟؟؟؟؟؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
باز صد رحمت به غربیها،عرب ها تشنه خون ایرانی ها هستند
فکر کنم توطئه داخلیه .خیلی خوب فکر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
تاماش آیان و باندش رفیق رضازاده هستن و در اخبار هم بود که ایشون از کنار گذاشتن رضازاده از فدراسیون ایران (بدلیل دو شغله گی شورای شهر) شدیدا ناراضی بود. و با رییس فعلی فدراسیون آقای مرادی دشمنی دیرینه دارن و سالها قبل با کمک رضازاده علیهش کودتا کردن و رضازاده رئیس فدراسیون شد.
محمد نصیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
علاوه بر توطئه گری امریکا و فتنه های داخلی و کم کاریهای خارجی همه مقصرند و همه باید تاوان این شکست را بکشند مرگ بر اسرائیل جهانخوار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
تابناک جان ، نامه سال 93 تاماش آیان راجع به انتخاب رضازاده را منتشر کنید.
اسامی داوران و هیئت ژوری را باید پیدا کرد و آنها را از ورود به ایران دست کم برای چند سال محرومشان کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
خخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
یک لحظه فکر کردم اینجا آمریکاس!!!! شوخی نکن
باید بسپریم بچه های حشد الشعبی یه حالی بهش بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
یک روزی همین حشد الشعبی هم برای ما شاخ میشه
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
دخالت نظامیان در ورزش نتیجه خوبی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
ناشناس شاید شما دستی تو اینجور کارا داشته باشی ولی اونچه مسلم و آشکاره حق قهرمان ماست که از بین رفتهجناب
بهداد يا يكي از مربيان بايد دندانهاي هيات زوري را خرد مي كردند و تحريمها را هم به جان مي خريدند ولي براي هميشه اين حق كشيها تمام مي شد.بهداد بايد داوران را مي زدي.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
یکی از افراد ناشناس در حمله به سفارت عربستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
که درهمان برزیل بره زندان برای چندسال
تصمیم کاملا سیاسی مثل کشتی.....قابل توجه اونهایی که المیک و ورزش رو سیاسی نمیدونند .... آخه این همه سران کشورها و دبیر کل سازمان ملل تو افتتاحیه چکار میکنند؟؟؟
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
دقیقا هدف فقط خوار و ذلیل جلوه نشون دادن جوون ایرانی است.
و جنگ هنوز ادامه دارد.
وقتی پذیرفتیم در مسابقات با قوانین خاصی شرکت کنیم باید روند اعتراض به رأی داوران هم به طور قانونی باشد .هر چند که حق خوری وبیعدالتی محرز بود در مورد بهداد
ما که طلا رو از دست داده بودیم باید طوری می خوابوند تو گوش اون عرب که دیگه هیچ داوری جرات نکنه حقی رو ناحق کنه.
5داور با هم رأى دادن همه اشتباه كردن غير از مربى و سليمى
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
می گه داورا رای مثبت دادن
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
دمت گرم دنبال همین کامنت می‌گشتم
آقای مربی عزیز، شما وقتی از اول میدونستید توطئه هست چرا از اول نگفتی؟
دلیل هم دارن دیگه، گفتن بازوش کامل باز نشده، تمام شد رفت، این کولی بازی‌ها چیه دیگه؟؟؟
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
وقتی داورا سه چراغ سفید میدن یعنی هیئت ژوری دیگه حق دخالت نداره دلواپس.ناشناس دلواپس ایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
آقا حرف حق خریدار نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
این ناشناس یا یه آدم مزخرفه و یا یه خارجی بیمار
باختن که گریه نداره
چرا بار سوم نتونست وزنه رو بلند کنه !؟
پاسخ ها
حسين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
ببخشيد شما بيا 24 كيلو رو سه بار ببر بالا و پايين ببينيم ميتوني
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
هر سی ثانیه استراحت باید بیاد وزنه رو تکرار کنه
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
تو اگه میتونی و مردی برو خودت اون وزنه رو بردار. از بیرون گود نشستن و لنگش کن و هر .... بلده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
در مورد 245 کیلوگرم فولاد داری صحبت می کنی ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
بی انصاف نباش دیگه اعصابش داغون بود نتونست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
اگه کمی سماجت داشت برای ضدحال زدن به هیت ژوری میرفت بار سوم وزنه رو میبرد بالا همونجا هم نگه میداشت تا دهن اینا باز بمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
جنابعالی اگر مامانت در سه دقیقه بهت بگه دو تا خربزه رو ازیخچال بیا بیرون فتقت رو جراح باید تعمیر کنه کلا برای ادمایی مثل توباید تاسف خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
برای اینکه فرصت ریکاوری نداشت به فاصله یه دقیقه باید وزنه میزد
باسلام خسته نباشيد به پهلوان دلير ايران .شما درقلب همه ي ايراني ها جاي داري وبراي ما ايراني ها افتخار والايي داري ،به نظر من بايدمسئولين پيگير اين قضيه باشند نگذارند حق اين پهلوان عزيز ضايع بشه .دوست داريم بهداد جان
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
خو لامصب سه بار پشت سر هم با زانوی آسیب دیده اومد وزنه زد
این همه بدین این عراقیا بخورن باز تا یه فرصت پیدا کنن زهرشونو به ما میزنن من که راضی نیستم یک ریال از پول مملکت خرج کشورای عربی به هر بهانه ای بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
اگرم پولی خرج میشه خرج عراق یا هر جای دیگه نمیشه. خرج امنیت من و شما میشه برادر.
naashenas
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
در جواب ناشناس 10.36
با ساختن بیمارستان در عراق ؟؟؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام است!
ناشناس
| Australia |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
شما بی زحمت امنیت داخل مرزها رو تامین کنید به بیرونش کار نداشته باشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
توقع نداشته باشین همه ی عراقی ها تا کمر واسه ما خم بشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
چه ربطی به بیمارستان داره؟
مگه این کارا مجانی انجام میشه؟ساده نباشید
الان شرکت ترکیه ای اومده تو پرند خونه ساخته برا ما همینطوری اومده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
این عراقیا مثل منافقای ایرانی هستند ربطی به ملیت و کشور عراق نداره
آخه چرا عراق بدون هیچ نقطه درخشان در تاریخ وزنه برداری باید در سطح المپیک اینقدر نفوذ داشته باشه و ما نداشته باشیم؟ آقای رضا زاده باید پاسخگوی عملکردش باشه.
پاسخ ها
حسين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
ما ها امنيت نخوايم كيا ببينيم امنيت بدون عزت نفس چه بدرد ميخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
موافقم .
از ماست که بر ماست این همه در عراق خون جوانان ما ریخته میشود.اما دریغ از یک ذره همت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
به نظرم جوانانی که خونشان در عراق ریخته می شود برای نظر امثال شما هیچ اهمیتی قائل نیستند. کمی فکر کن
شما دارید خودتان را برای عراق و سوریه هلاک میکنید حالا این عراقی هاو....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
به خاطر دو نفر یه کشورو زیر سوال نبر
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
ناشناس 11:34 دقیقه راست میگه! برای صدام و جنگ 8 ساله اش با ایران که نباید کل عراق رو زیر سوال برد!!! جدا خدا شفاتون بده با این طرز تفکرتون! هنوز که هنوزه نتونستیم خسارت جنگ رو ازشون بگیریم شما ها اینطوری فکر میکنید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
دو نفر نیس عمو
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
این جواب من به این ناشناسه که نوشته بخاطر دو نفر کشور رو زیر سوال نبر: بقول جناب خان هه هه و ...هه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
قضیه این عراقیا مانند منافقین خودمانند حالا چطور بررسی میکنی ؟؟آیا تمام مردم ایران منافقند؟؟؟
اصن تقصیر احمدی نژاده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
مسخره
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
دقیقا تقصیر خود نامردش و رضا زاده حامی او است
ااگر رضازاده مرادی رو از طرف ایران معرفی می کرد ریاست وزنه برداری اسیا در اختیار مرادی باقی می موند و نصیب این عراقی نمی شد
اینم ازبرادرای عراقی....واقعا شرم اوره...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
حیف لفظ برادر!
این المپیک کاملا سیاسی بود برای تضعیف ایران و روسیه و چین

از حذف ژیمناستهای چینی گرفته تا حذف تیم دومیدانی روسیه و حق کشی ها در قبال ما. همیشه چین بیشترین مدال رو میاورد اما الان آمریکا با این ناداوریها در صدره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
چرا الکی میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
میشه لطف کنی مارو تو جمع کشورهای کمونیستی قرار ندی؟؟
رضا
| Bosnia and Herzegovina |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
آقای ناشناس خدا وکیلی شما همه مسابقات المپیک رو دیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
پاشو صبح شد
عامل حذف بهداد سلیمی از المپیک را بشناسید

شاید برای دنبال‌کنندگان غیرحرفه‌ای وزنه‌برداری، نام محمدحسن جلود چندان آشنا نباشد اما علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران، این عامل پرنفوذ در وزنه‌برداری را به خوبی می‌شناسد. کسی که در سال 2015 در رقابت با علی مرادی موفق شد بعد از 8 سال، پست دبیر کلی کنفدراسیون آسیا را از چنگ ایرانی‌ها خارج کند و خود جایگزین مرادی شود. این تغییر سمت که درواقع از دست رفتن یک کرسی مهم برای وزنه‌برداری ایران در مجامع بین‌الملی بود یک شکست بزرگ برای وزنه‌برداری ایران بود و باعث شد تا اختلافات علی مرادی و جلود شکل بگیرد. جلود علاوه بر دبیر کلی در کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا، نائب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور عراق نیز است. با آخرین تغییرات در چیدمان روسای وزنه‌برداری آسیا و از دست رفتن کرسی ایران، مقر کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا هم از تهران خارج شد و به دوحه، پایتخت قطر منتقل شد. کشوری که مورد حمایت رئیس جدید کنفدراسیون و جلود عراقی نیز بود. با این تغییر و تحولات مخارج این دفتر هم از سوی قطری‌ها تامین می‌شود تا اعمال نفوذ این کشور هم از ایران بالاتر باشد.
تاكي بختهامون ميخواهيم به پاي داوري ياديگر كشورها بزاريم البته دخالت اين مسائل بعيد نيست ولي مشكلات وضعفهاي خودماهم دخيل ميياشد به هرحال اينجور بحث وجدلها پس از ناكامي ورزشكاران ما وجود دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
زحمت میدادی بامدا بیدار میشستی
مراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
این نظرت درست نیست برادر برو فیلم کشتی های عبدولی و نوروزی و اخلاقی را ببین این نامردی جامعه جهانی ورزش علیه ایرانه وتبانی برای بی اعتبار کردن ایران
ايراني الان يك مرغي كه سرشو، هر جاي دنيا مي برند.
سر بریدن یک مرغ هم آداب خاصی دارد اما دشمنان قسم خورده این آب وخاک ، ورزشکاران نام آور ایران همچون سلیمی و نوروزی و قاسم رضایی را در قتلگاه ریو بدون واهمه سر بریدند
جالب اینجاست که تمام رکوردهای رضازاده از بین رفت. الان یک رب دست سلیمی است و مجموع دست این گرجستانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
دوضرب هنوز دست رضازاده است و بعیده به این زودی ها شکسته بشه.
ناشناس
| Singapore |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
دو ضرب دست رضا زاده هست کسی نزدیکش هم نشده
میگفتن ایان با رضازاده دوسته
بسم الله اقای رضازاده لابی بکن دیگه منتظر چی هستی
آهو های کاروان امام رضا در چنگال صیادان ریو
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
تو رو خدا دیگه از این اسما رو کاروان های ایران نگذارید ..
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
جه ربطی به امام رضا داشت الان؟ همه چیو میخوایین معنوی کنید یه تشبیه درست کنید
الان برخی از هموطنان گرامی به اینستاگرام لاشا تالاخادزه (برنده مدال طلا از گرجستان) حمله کردن و دارن ایشون رو مورد لطف قرار میدن.یعنی یه درصد فکر کنید اگه کاربرای آنلاین یه کشور دیگه به اینستاگرام بهداد حمله کنن چه حسی بهمون دست میده؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
چرا به تالاخادزه ؟!! اونم مثل یک قهرمان مسابقه داد.... اعضا هیت ژوری است که فرصت رقابت مردانه سلیمی را از ما و از او گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
حمله
اینم از برجام

نحسی برجام به المپیک رسید

:/
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
چه دبطی داشت؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
کوته فکری شما نحسی است نه برجام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
دادا توهم بد جوری زده بالا مواظب خودت باش بالا نیاری
ناشناس
| Australia |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
دلواپس جان اگه مردی برو سفارت عراق رو آتش بزن
رضا
| Bosnia and Herzegovina |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
احسنت؟؟؟؟؟؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
حسین تویی؟؟ سوژه جدیدته؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
دلواپس گرامی متاسفم که از هر فرصتی برای ابراز وجودتون استفادهمی کنید
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
بعضی از دوستان به خاطر ناراحتی از روحانی و برجام .و .. هر مساله بی ربطی رو هم به برجام ربط می دهند ... خداییش خودت که اینو نوشتی به خودت نخندیدی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
اینم از طرز فکر مخالفات برجام
نحسی استدلالهای اینگونه و مدیریت هایی که با این طرز فکر داشتین مارو سالهاست گرفته
برای عراق و فلسطین دلسوزی نکنید، اونا هنوزم دشمن ایران هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
خداشفات بده واقعا ناشناس! عراق رو کاری ندارم ولی فلسطین با ما تا حالا جنگ داشته یا کاری کرده؟؟؟؟ اونا که خودشون بدبختن که!
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
لبنان یادت رفت , اصلآ از ایرانی ها خوششون نمیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
فلسطین به محض رهایی از چنگ اسراییل قاصب به ایران اعلان جنگ میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
خدا تورا شفا بده لابد فکر میکنی مردم ایران خیلی خوشبختن البته شما که از همه امتیازات برخوردارید حقوق میلیاردی میگیرید باید خودتونا خوشبخت بدونید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
نا شناس 15:37
بهت پیشنهاد می کنم یک بار به فلسطین بری اونوقت مفهی که فلسطینی ها که سنگشان را به سینه می زنی چقدر از ایرانی ها متنفرند.
باید با اعتراض حقمون را بگیریم با نشستن و احترام به داور چیزی درست نمیشه
بهداد همیشه پهلوان بوده هست وخواهد بود
بایستی مربیان و کادر پزشکی اجازه شرکت سلیمی را بخاطر حفظ سلامتیش در مسابقات را نمی دادند.
بعد از هر باختی میگیم ما کارمونو درست انجام دادیم ولی مارو بازنده اعلام کردن. چرا کیانوش رستمی رو بازنده اعلام نکردن، چرا چهار سال پیش بهداد رو بازنده اعلام نکردن. بنظرم بهتره در این دوره از کاروان ایران به شکلی شایسته تغدیر بشه بهرحال همشون چیزی کم نزاشتن. ولی برای دوره های بعد باید استعدادیابی در سطح وسیعی انجام بشه تا در هر رشته و وزنی چندین جایگزین وجود داشته باشه و ورزشکارا بر اساس سن، سلامت کامل، روحیه عالی ، مسابقات انتخابی و... راهی میادین بزرگ بشن نه بر اساس نام و پیشینشون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
فکر کنم شما 3-4 بامداد خواب تشریف داشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
درود بر شما
محمد ب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
متاسفانه رفتارهای مافیایی در ورزش و وزنه برداری سابقه داره.
همه نظر خوندم واقعا متاسف شدم از ایرانی بودنم
کارمون شده فقط حتک حرمت
هرچی بلا سرم.ن بیاد حقمون
پس بچشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
یکسری فقط کارشون اینه منفی بزن حالا چه نظر مثبت باشه چه منفی کارشون همین
جیره خواران
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
اولا هتک است نه حتک بعدشم شما برو بخواب
دزدیدن مدال طلای پهلوان ایرانی بهداد سلیمی
يكي از عوامل عدم پيشرفت در ورزش ما همين برخوردهاي احساسي است . هميشه باخت ها را گردن زمين و زمان مي اندازيم ولي هيچ وقت بصورت كارشناسانه مسايل بررسي نمي كنيم كه علت باخت چيست و بعد از آن نقطه ضعف ها را برطرف كنيم جالب اين است كه قبل شروع مسابقات اين امر القا ميشه كه قرار سليمي مدال نياره يكبار در مورد مصدوميت حرف مي زدند يك بار در مورد توطئه مي گفتند و ظاهر امر اينكه خود بهداد سليمي روحيه قهرماني نداشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
دیشب می شستی میدیدی بازی را
واقعا تو دنيا كسي براي ما تره هم خرد نميكند .
تا اخر بخونید..ملت جوگیر..


پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
روانی
فقط احساساتی نظر میدید خب درسته بازوی دست چپش کاملا باز نشده بود دیگه و این یعنی خطا . اما در داخل بدون اینکه کارشناسی فنی و مستقل انجام بدهند دارن زمین و زمان را مقصر اعلام میکنن . اصولا چرا فکر میکنیم همیشه ما ایرانیان مورد اجحاف قرار میگیریم . ما بلدیم اشتباهات و عدم موفقیتهامونه بندازیم گردن دیگران اونهم فقط برای سلب مسئولیت و توجیه مردم داخل کشور .
به درک که مورد تحریم قرار میگیرد مدال هم تو سرتون بخوره
مدال بهداد سلیمی از نظر ما ایرانی ها طلاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
از نظر ما ایرانی ها، تورم 8 درصده، بیکاری 8 درصده و درآمد سرانه مون بالاترین در دنیاست!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
نظر ما که مهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
کلاً مدال نگرفت گلم
همواره سعی می‌کنیم با قوت بخشیدن به این توهم دایی جان ناپلئونی همه دنیا رو مقصر مشکلات خود قرار دهیم، آیا بهتر نیست رفتار متمدنانه تری از خود نشان دهیم؟!!!! فحاشی!!! بالارفتن از دیوار صفحات اجتماعی؟!!!!! حس سرخوردگی هموطنانم از نتیجه پهلوان ایرانی می تواند با تقدیر از او باشد و اجازه دادن به سیر قانونی رسیدگی به مسئله پیگیری شود، به جر بدنام کردن ایران ایرانی اینگونه اعتراضات دستاوردی ندارد، باشد که رستگار شویم......
بايد منتظر ضربه هاى بيشتر از كشور دوست و بردار باشيم ، تاريخ نشون داده يه عراقى هيچوقت برادار ما نخواهد بود ، بذاريد كشورشون به ارامش برسه ، اولين كشورى كه حق هيچونه فعاليتى در عراق نخواهد داشت ايران خواهد بود ، در عوض خواهيد ديد كشور تركيه با اين همه خيانت به كشور عراق ، به سادگى جاى ايران را خواهد گرفت !!هر چند مطمنم عراق روى خوش و ارامش را نخواهد ديد...
این حذف با اینکه بسیار ناراحت کننده است ولی با وجود رکورد زدن یک ضرب بهزاد قابل تحمل است که نشان از برتریش داره و اینکه می دونیم مصدوم هم بوده. چه برسه به اینکه بدونیم ناداوری هم دخیل بوده
چرا همه چیز رو توطئه می دانیم رأی داور در همه جا پذیرفته شده است و لو به ضرر باشد . بی خود افکار عمومی رو ملتهب نکنیم ا !!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
اما رییس فدراسیون گفته حق با شماس کاری از دس من بر نمیاد. این سخن همه جا پخش شده اگه خوب به صحبت او با گزارشگر توجه میکردی!!
بالاتر از سياهي كه رنگي نيست
امسال سليمي و ناداورانه حذف كردن سال بعد بقيه رو
اعتراضشون قابل تحسينه
بهداد عزيز هميشه قهرمانه وسعى خودشم كرد همين مهمه داوران عقده اى بودند
من جای بهداد بودم تو حرکت سوم وزنه را می بردم رو میز هیات داوری و ژوری می انداختم. اعصاب برامون نمونده والا؟؟؟
سلام به نظر من بعد از این ماجرا شاید دیگر نتوان مدال را احیا کرد. ما باید با زبان منطق و دیپلماسی موضوع را پی گیری و جهانی کنیم. می توان به هنرمندان فرش گفت فرشی از وزنه برداری ایشان بافته و به دیوار سازمان ملل به نشانه بی عدالتی آویخته شود و یا تندیس در حال وزنه برداری ایشان در چند شهر مهم و فرودگاه های بین المللی کشور به نشانه بی عدالتی در حق ایشان و ملت ایران نصب گردد. به امید رفع جهانی بی عدالتی. یا علی
بخاطر مدال نگرفتن ارزش معنوی بهداد پیش مردم کشورش کم نمیشه...
خدا قوت پهلوان بهداد سلیمی
همه میدانند ودیدند مدال طلا حق مسلم توست

همینکه غیرتمندانه با شرایط خاص بعد از عمل رکورد دنیا را در یکضرب جابجا کردی از تو ممنونیم


یا علی مدد
نان ایران نمک نداره!! بدبخت به ما که در نمی توانیم با این همه قهرمان در فدراسیون ها اعمال نفوذ کنیم !!!
دیگه با اون وضع افتضاح دهکده المپیک، چه انتظاری از داوران و هیات ژوری آشغالش دارید؟ قهرمانی دلاور
این اولین بار نیست که حق ایران و ایرانی خورده میشه. اما چون این بار رسانه ای بود، همه حتی جهان به عینه دیدن. ولی از نظر ما بهداد برنده ست حتی اگه مدال بهش ندن.
اخلاق و عقلانیت ایرانی
وقتی هدف گرفتن مدال باشد بایستی اینقدر حساس باشیم و تاب و تحملمان بر روی سکوهای بین المللی کم باشد.
ما ادعا می کنیم پیرو علی(ع) هستیم ، آیا منش ما در زورخانه ها نیز چنین بود که در مقابل هر ناداوری یا حق کشی سریعا سینه چاک دهیم و انواع و اقسام ناسزاها و حرفها را بزنیم یا اینکه ....
با این روشها هر روز موضع گیری جهانی علیه ما بیشتر می شود و افکار عمومی جهان که تحت تاثیر تبلیغات جهانی هستند به صورت پایدار بر روی ملتها اثر می گذارند که نتایجش در نسلهای بعدی مشخص می شود.
پس بیایید به جای اینگونه برخوردها داشته های خود را بیشتر کنیم تا اگر بهداد سلیمی یا سوریان یا ... صدمه دیده بود و یا مشکلاتی داشتند چندین جایگزین داشته باشیم و این میسر نیست مگر کار کردن بر روی ورزش مدارس و محلات تا حداقل نسلهای آینده از این برنامه ریزی سود ببرند با این روش ما در این سی سال ورزش ژاپن و کره از ما جلو افتاده است ( قبلا عددی نبودند ) و باید منتظر پیشرفت همین کشورهای اطرافمان باشیم و هنوز دنبال یقه گرفتن از ناداوریها هستیم .......
در این قضیه بو های بدی از داخل کشور به مشام می رسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تاکی باید زور رو تحمل کنیم.هیهات من ذله.مقصرخودمونیم که داریم با دنیا دست پایین رو میگیریم.باید مثل سردار دلها بشیم
عراقی های ها. بین خود عربا به نامردی ونمک نشناسی معروف هستند ولی ما داریم برا اونا جون میدین فقط تاسف میشه خورد
میشه بقیه بازی ها را هم انجام ندیم و برگردیم؟ آخه می خواهیم چی کار؟ سر کشتی آزاد و والیبال هم همین ناداوری ممکنه بیاد.
ايراني هستيم ديگه احساسي و زود رنج و توهم توطئه داريم.توي اين مسابقات هيچ ورزشكاري بعد از باخت اعتراض خشونت آميزي نكرد به جز ورزشكارن ما.يه مقدار خوب ببينيد و با منطق حرف بزنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
برو فينال كشتي فرنگي بين ارمنستان و صربو ببين تا متوجه بشي اعتراض يعني چي؟؟؟
هموطن عزیز آخه مگه شما همه کارشناس کشتی هستید که اینجوری قضاوت میکنی؟خود آقای نوشیروانی میگه حرکت اولش خطا بوده در حالیکه از نظر ما درست انجام داده مطمئن باشید حرکت دوم هم از نظر مقررات اشتباه بوده وگرنه طرف نمیاد حیثیت و آبروی خودشو و قضاوتشو زیر سوال ببره یکم واقع بین باشیم و به ضعف هامون اعتراف کنیم بجای اینهمه تعصب!!!!!!
اثرات آفتاب برجام بوده
تازمانی که بریم چاپلولسی غربیها رو بکنیم همین آش و همین کاسه هست
واقعا باعث شرمنده گی برا همه ایرانیهاست وقتی این ورزشکار پرایوت کرده اینستاگرامش ودلیلش رو هم گفته به خاطر توهین ایرانیها. . کسایی که توهین کردید . پرسیده اخه من چکار شما کردم؟؟؟؟ یکی جواب بده واقعا
بابا اسم عراقی رو انداختن وسط. به مقدسات سوگند در ابتدای مسابقه وقتی من اعضای هیات ژوری را دیدم (کاناداو آمریکاو انگلیس و...) به خودم گفتم اینها بازی در خواهند آورد و اینکار را کردند. عراقی اصلا مطرح نیست تازه اگر عراقی هم باشه مگر نه اینکه یک نفر بوده پس بقیه کجا مرده بودند نکنه عراقیه هیات داوران و ژوری را همگی تحت تسلط داشته و دارد؟
هیئت ژوری باید سوزانده شوند ، تاماش آیان باید شقه شود
... بهداد سلیمی بشود رییس سازمان ملل و مربی اش هم بشود رییس شورای امنیت ! ضمنا مرگ بر هیتلر !
تو صحنه سیاسی حق ما را میخورند و راحت قراردادی را که خودشون امضا کردن نادیده میگیرن اونوقت انتظار دارین تو ورزش حقوق ما را مراعات کنن؟
اونها با اصل موجودیت ما مشکل دارن و اینجاست که به حرف مقام معظم رهبری میرسیم که فرمودند آمریکا و دوستانش به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.
یه شکایت بدید داخل وسوشون کنید حله احتیاج به دعوا نداره.مدال روپس میدن با جنگ ودعوا نه.فیلمو میبینن وبررسی میکنن.
به نظر من باید به تصمیم داور احترام گذاشت.البته همانطور که در فیلم مشاهده می کنیم دست بهداد کاملا باز نشده بود و این طبق قوانین خطا بحساب می آید.
تا وقتی مثل بقیه دنیا خرج ورزش نکنیم
ورزش حشد الشبی حقوق بشر، ... ؟؟؟؟؟؟!!!!!
به هر حال بهداد سلیمی برای ما یک پهلوان هست
باز هم پای برادران عزیزتر از جانمان به میان آمده.
با سلام ایران تا کی میخواهد به این ستمهای ورزشی تن بدهد
بوی توطئه مرد حسود وزنه برداری رضازاده قدرت طلب میاد
حق بهداد رو دزدیدن
حق بهداد رو دزدیدن
دوستان یک سوال ، به فرض درست بودن دخالت آمریکا ،اسراییل فرانسه ،استعمارگر پیر ،عراق و .... صدها اسم دیگه ایی که میشه آورد آیا وظیفه دشمن جز دشمنی است؟
کشوری که حتی یک وزنه‌بردار نداره داور داره ولی ایران حتی یک نفر رو توی فدراسیون جهانی نداره که اعمال فشار کنه
من اعتقاد دارم که تصمیم مربیان در انتخاب وزنه های حرکت یکضرب با یک کیلو تفاوت نسبت به حریف خیلی عاقلانه بود ومی بایست این روند در دو ضرب هم رعایت می شد
حيف ثروت هنگفتي كه هنوز هم خرج عراق و ... ميشه .
عزیزمن چراعصابتان راخراب می کنید
چیزی از ارزش های ما کم نمیکنه!
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
تابناك جان يادت رفته كه بايد حسين رضازاده را مقصر معرفي ميكردي!
تابناك جان يادت رفته كه بايد حسين رضازاده را مقصر معرفي ميكردي!
بهداد اگر با 240 شروع کرده بود الان حداقل نقره رو داشتیم. اشتباه مربیان در مورد براری به وجه دیگه ای تکرار شد.
اعتراض به داوران آداب و اصولی داره، هیچ وقت با داد زدن و توهین نظر داور رو نمیشه
اي رضازاده...
بعضی ها واقعا تا نوک دماغ خودشونو میبینن،
باید همون وزنه ها رو بالای سر میبرد
با احترام فراوان
ما قوانین بین المللی را بلد نیستیم
این عراقی هیچوقت با ما راست الحسنی نیستند
بايد بپذيريم كه بهداد آسيب ديده بود و نتونست حركت رو كامل اجرا كنه!
باز هم پاي يك ع ع ع ع ع ع ع عررررررررررررررببببببببببب در ميان است.
مواظب به هم اندازيهاي سياسي باشيم چون دقيقا دشمن از اين تفرقه ايراني عراقي سود ميبره گناه يک يا چند نفرو پاي يک ملت نذاريم.....................................بصيرت........ ايراني زرنگ و باهوش
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
برو بابا ...............
چی شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
شما برو بخواب بابا!
سلام،
علیرغم حق خوری، به نظرم در حرکت سوم احساسی برخورد کردند و باید وزن وزنه را بالا می بردند تا کمی فرصت برای استراحت و تمرکز پیدا کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
نمیشه وقتی یه وزنه رو انتخاب می کنی تا زمانی که نزنیش نمی تونی وزن بالاتر انتخاب کنی
با سلام
از نظر من بعنوان یک ایرانی مدال بهداد طلاست و اعتراض کادر فنی هم بجا بوده. فقط افسوس میخورم از هزینه های مالی و جانی که برای این عراق داعش زده میکنیم (مورد مشابه و عینی با این برادران عراقی، من خودم داشته ام)!
همه چیز کج بود کور بود .زمین زمان برعیله ما بود .قبلا میگفتند سلیمی زورکی در لیست قرار گرفته .همین که تا برزیل برسه اونجا بره روی تخته معجزه کرده !!!!!!.حالا همه هرکی باخته فقط ایشون هم نیست گریه زاری میکنه وبه داور فحش میده ......گیریم یک عراقی حق ایشون را خورده تیم کشتی فرنگی قهرمان دوره قبل چرا یک دونه برنز بیشتر نیاوورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟داره این اخلاق نهادینه میشه اصلا شده هر ایرانی که میبازه شروع میکنه جرزدن بهانه های عجیب وغریب آوردن .بابا جواب این همه پولی که خرجتون میشه که این بهانه ها نیست!!!
این سعودیهای پست فطرت به همه داورهای مربوط به بازیهای ورزشکارهای ما رشوه داده اند وانها را خریده اند اگر به داوریها دقت کنید حتما متوجه میشوید
اینکه حق خوری کردند مثل روز روشن است و هر کی صحنه ی وزده برداری سلیمی را ببینه یقینا با ان موافقت می کنه. حالا یه عده ی کاسه ی داغتر از آش اومده اند اینجا و کامنت مخالف می گذارند. اینها احتمالا افغانی یا عراقی هستند نه ایرانی.
ادمها وقتی اخساسی میشن همه جور فکری یه کلشون میزنه.
فقط باید صبر کرد.
المپیکی که پیامش در ظاهر عدالت و صلح است باید بره بوقققققققققققق بزنه
الفاتحه
جالب اینه که خیلی قشنگ میریم سرکار
آخر کدوم عراقی؟؟ کدوم ناداوری؟؟
یک اسم عراقی رو از تمام خبر شنیدید هیجانی شدید همه!
عزیزان اینجا المپیکه شوخی و پارتی بازی نیست.
ورزشکار عزیز ما هم باخته والسلام
بازهم صدام شهید مگیرد این با ر بهداد سلیمی جنگ با بعثی ها تمام نشدنی است
اقای رضازاده اگر شما لجاجت نمی کردی و اقای مرادی رو به اسیا معرفی می کردی الان این عراقی رئیس کنفدراسیون اسیا نبود
با سلام خدمت عزیزان - این ناداوریها بخاطر پولهای کثیف آل خبیث سعودی هست که به داوران در رشته های مختلف پرداخت شده برای ناحق کردن ورزشکاران ایرانی بدلیل شکستهای سنگین متعدد در جبهه سوریه و عراق
تا وقتی خود ما ایرانیا زیراب همدیگرو می زنیم چه انتظاری از بقیه داریم که به حق و حقوقمون احترام بزارن... اون از اقای رضازاده که مییاد بدون تبریک گفتن مدال رستمی ایراد می گیره که چرا مربی نداره در حالیکه زمان خودش داشت با لجبازی همین بهداد رو از صحنه محو می کرد...
بازم از عراقی ترفداری کنید از یه طرف دارن جوانان مارو تو عراق برای هیچ میکشن از یه طرف سر ورزشکامونو همین عراقی ها بریدن
تابناک امید که مطلب منو منتشر کنی! در جریان بازیهای جام ملتهای اسیا یک بازیکن ایرانی اخراج شد و تمام باخت افتاد گردن داوری که سرمربی پرتغالی میخاست کتکش بزنه!! بعدش اعلام شد بازیکن عراقی غیر مجاز بوده و چند روزی هم جو بدین منوال گذشت و نهایتن باخت تیم ملی زیر کلمه حق خوری مدفون شد ! این اش انقدر شور هست که سرمربی پرتغالی هم با فهمیدن ان با زیرکی جو را برمیگرداند و میلیونها دلار ب جیب میزند! و اما... ما یا پروتکلی را میپذیریم یا نه! اگر پذیرفتیم در رویدادی ورزشی شرکت کنیم باید تمام پروتکل رل بپذیریم نه ان قسمتی که ب نفع ماست! این کامنتها رو که میخونم دچار وحشت میشم! سرشار از خشم و کینه و نفرت نژادی و ملیتی است! برای مثلن یک اشتباه داوری یا حق خوری میشود با این اجساسات ویرانگر جنگ خونینی راه انداخت! کسی نمیپرسه... اگر توطغه ای در کار بوده چرا درمورد ثبت رکورد المپیکش در یکضرب نبوده؟! کسی نمیپرسه مگه مرتب کارشناسان نمیگفتند دو ضرب ایشان خطرناک است! با دریغ ! بارها شنیدیم...بازیکن های عربی در زمین بازی وقت کشی میکنند و ضد فوتبال اما بستن بند کفش بازیکن تعویضی ایران در دیدار با استرالیا را عملی دلاورانه میدانیم!! گل اشکار ازبکستان ب ایران در راه جام جهانی را نمیبینیم اما اخراج بازیکن خود را برابر عراق حق خوری میدانیم!! خاندن این کامنها تاسف بار است! اگر کشورهای عربی این کامنتها را بخانند نگران موجودیتشان خاهند شد! حمله ب صفحات مجازی همانقدر هولناک است که یغه گری کادر فنی تیم وزنه برداری در یسالن المیک ریو! همانقدر تلویزیون و گزارشگر در راه انداختن این جو مسموم مقصر است که ان جوان اجساسی که دستش ب اینترنت میرسد ! بهداد یا ب جق یا ب ناحق یا ب اشتباه باخت! ما در المپیک شرکت کرده ایم نه مسابقات محلات چاله میدان! این نوع نگرش و تفسیر یک رویداد ورزشی اصلن نشان دهنده سلامت جامعه نیست! شما بعنوان رسانه مقصرید! ... و اینکه... در خانه اگر کس است یک حرف بس است!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
درود به شرفت
من خودمم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
بزرگوار فکر کنم چهار سال شبانه روز زور نزدی و جون نکندی و ازخانوادت دور نبودی بازی با استرالیا همون داور هشت دقیقه وقت اضافی گرفت که همون متمدنها تور دروازه ایران رو پاره کردنو...کشتی ها رو چی دیدی؟عبدولی دیگه باید چکار میکرد که بهش اخطار و امتیاز کم کاری ندن؟یا بقیه موارد که از حوصله بحث خارج هست مثلا بازی با بحرین و...اما با اون قسمت موافقم که به جای جامه دری بهتر هست دنبال نفوذ و قدرت توی فدراسیونها و بالا بردن خودمون و گرفتن کرسی باشیم.وگرنه حق خواری از این المپیک آشکارتر ندیدم.همونطور که عبدولی رو توی سه تا جام بزرگ ظالمانه قربانیش کردن.ضمن اینکه عمل توهین رو توی شبکه های اجتماعی تقبیح میکنم و با اینهم موافقم اما توی همون کشورهای متمدن هم فراوون از اینجور حمله هاهست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
من با شما موافقم نتیجه هر چی که باشه و هر حق خوری و بی عدالتی هم که انجام بشه ما باید به روش انسان های متمدن برخورد کنیم با خویشتن داری و استفاده از ابزار رسانه و ابزارهای قانونی و حقوقی حقانیت خود را ثابت کنیم و گرنه با کارهای این چنین خود را از ابتدا محکوم کرده ایم حتی اگر حق با ما باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
عزیزم هیات ژوری در اتفاقی نادر سه چراغ سفید داورا رو قبول نکرد این معنیش چی میتونه باشه
آریا
| Netherlands |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
تابناک امید که پاسخ ما نیز منتشر شود! ابتدا باید افسوس خورد بابت وضعیت بسیار ناگوار املای شما که گویا درست نویسی حتی برای کسانی که ادعای فضل و .درد فرهنگ دارند نیز اهمیتی ندارد.

دوم اینکه بارها ورزشکاران ما چه در المپیک و چه در جاهای دیگر شکست خورده اند و در اکثر موارد کسی اعتراضی نمی کند البته مقداری اعتراض در خصوص شکست های غیر منتظره به خصوص در جایی که انتظار ها بالا است طبیعی است. اما تعجب اینجاست که چطور بعضی این حقیقت را نادیده می گیرند که سیاست و ورزش به شدت به هم گره خورده اند و اگر ساده لوحانه فکر کنید زد و بند و پارتی بازی و اعمال نفوذ در بالاترین سطح وجود ندارد آن وقت مثل آب خوردن حقتان را خواهند خورد. فرقی هم نمی کند المپیک باشد یا جای دیگر. مگر ماجرای سپ بلاتر و فساد در فیفا را فراموش کرده اید؟ یا بازی کره جنوبی و اسپانیا در جام جهانی؟
آنوقت انتظار دارید در کشتی و وزنه برداری و ورزش هایی که کمتر در دید رسانه های جهانی هستند همه چیز پاک باشد؟ البته که این گونه نیست. همانگونه که ورزشکار در میدان ورزشی تلاش می کند صد برابر آن مسئولین در خارج از گود باید تلاش و رایزنی کنند
واقعا جای تاسف است که بخشی از جامعه ما ژست روشن فکری را در این می بینند که مردم را در هر شرایطی بکوبند و سنگ هر کسی جز ایرانی را به سینه بزنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
داداش جي داري ميگي....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
هه ، اون کشورهایی که خیلی واضح حق ایران رو میخورن چقد دوست دارن که همه مثل شما فکر کنن و انقد بچه های ساکت و مودب و خوبی باشن که راحت تر بتونن کارشون رو انجام بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
به مطلب شما نظر مثبت دادم اما کاش می شد به املای شما هم نمره داد که در آن صورت حتما نمره صفر می گرفتید. البته بنده معلم نیستم اما نزدیک به سی غلط املایی دارید که برخی از آنها ناشی از بی توجهی است و برخی نیز ناشی از اصرار بر استفاده از طرز نگارش اشتباه و من درآوردی که متاسفانه از طریق شبکه های اجتماعی در حال گسترش است.
تاماش آیان و باندش رفیق رضازاده هستن و در اخبار هم بود که ایشون از کنار گذاشتن رضازاده از فدراسیون ایران (بدلیل دو شغله گی شورای شهر) شدیدا ناراضی بود. و با رییس فعلی فدراسیون آقای مرادی دشمنی دیرینه دارن و سالها قبل با کمک رضازاده علیهش کودتا کردن و رضازاده رئیس فدراسیون شد.
اینهم نتیجه خدمت به عراقی ها !!!!!!
پیشنهاد می شود مدالی از سنگهای قیمتی مثل یاقوت و الماس بسازیم و بر سینه قهرمانانمان بزنیم.
اگر در اينگونه مسابقات جهاني شركت ميكنيم ملزم به سر سپردن به قواعد بازي از اول تا اخر باشيم.اين ازروحيه ورزشكاري بدور است كه در زمان شكست تقصير را به گردن تباني و اعمال نفوذ يك تن بر سايرين و ناداوري و از اينگونه مسايل بدانيم.اگر اين اتفاق براي ساير ورزشكاران كشورهاي ديگر ميافتاد ايا آن زمان هم همينگونه قضاوت ميكرديم؟براي عدم تاييد حركات آقاي سليمي دليل فني ارائه شده كه لازم است توسط خبرگان فن اظهار نظر شود نه اشخاص احساسي و ناوارد.
مرگ بر ابوسفیان
اسم این عراقی را بگید تا بچه ها در یک ««حمله گازانبری»» در فیس بوک و اینستاگرام سرویسش کنند!!
سوگیری و ناداوری در همه رشته ها هستش.
طلاي كثيف گرمي 115 هزار تومان -
کاسبان فتنه و دلواپسان برجام..اینجا هم خوشونو نشون دادن!!!!!!
درسته حق بهداد رو علنا پایمال کردن
الان خوشحال ترین فرد در ایران حسین رضا زاده هست
واقعا متاسفم
.پرستیژ ایرانی با 7هزار سال تمدن بکجا رسید.
هححححح
اقا مرگ بر همه دنیا
اصلا همه به ناداوری باختن...
ورود سیاست به ورزش کاملا کار ناپسند و اشتباهی است
خدابزرگ آقا
خدابزرگ است.
دلتون الکي خوشه ها !!!!!!!!
ما نتونستيم خسارت 100 ميليارد دلاري جنگ هشت ساله رو بگيريم !!!!!
ما نتونسيتم يک کيفر خواست بر ضد صدام ملعون در دادگاه بخاطر جنايت عليه مردم ايران به دادگاه بفرستيم!!!!
ما نتونستيم طاق نصرتي که با کلاه خود پنج هزار جوان ايراني که در جنگ 8 ساله کشته شدند و در بغداد ساخته شده رو خراب کنيم تا چنين توهيني به خون اين شهدا نشه!!!!!!!!!
بعدش هم مي خواهيم حق ورزشکارمونو بگيريم!!!!!
واقعا جک مي گيد
عراق،عراق وباز هم عراق؟!داستان عجم وعرب تمامي ندارد
من شخصا خیلی متاسفم از نوع نتیجه گرفته شده ولی موضوعی که ایجاد شده و نوع اعتراضها من رو یاد اعتراض و حمله به سفارت عربستان می ندازه و جایی که باید با سیاست از حقانیت خودمون دفاع کنیم همواره با استفاده از رفتارهای ناشایست فرصت سوزی کردیم.....به کجا میریم نمیدونم ولی اشتباه میریم .....
زیادی اعتراض کنن موجب محرومیت از المپیک سالهای بعد میشن هدفی که انها دنبال می کنن عدو را به الطاف نیکو تو گردن ببند.....
روحانی مچکریم.
چرا واقعیت منتشر نمیکنید؟؟؟؟

اعضای هیت ژوری..انگلیس..امریکا..مجارستان ..و استرالیا..که به ریاست استرالیا بود

یه سرچی کنید بد نیست
شما حق اقلیت ها رو می خورین اونها هم حق شما رو می خورن ببینین چقدر تلخه کار خداست زده پس گردنتون
بسم الله الرحمن الرحيم
كاملا واضح هستش كه اين اتفاقات خواست و با برنامه ريزي آقاي حسين رضازاده انجام شده است . بعد از زمينگير كردن سعيد علي حسيني قهرماني كه حتما مي توانست ركورد رضازاده را بزند ،‌ او اينبار بهداد سليمي را نشانه گرفت و با سو استفاده از موقعيت و نفوذ انكار ناپذير خودش در فدراسيون جهاني بهداد را جهان پهلوان شدن و عزيز شدن در خاطر مردم دور كرد .
سایت فدراسیونه وزنه برداری هم توسط ایرانی ها هک شد
برجام و پسا برجام رئیس جمهور کجاست بپس؟
اولا چرا وقتی میبازن همه بد و توطئه گر میشن؟! وقت برد این حرفا نیست. ثانیا خب خطا کرده . وقتی مصدومه مگه واجبه که شرکت کنه که چی بشه؟ ثالثا بر فرض عراقی هم توطئه کرده چرا کل یه کشور و ملت رو میبرین زیر سؤال؟ سنی های عراق که با ما خوب نیستن شیعه هاش دوستن نه همشون و...شاید سنی یا حتی بعثی باشه یارو
دوستان عزیز وهموطنان مافیا در همه جا و همه چیز وجود دارد وکشور های ضعیفی مثل ما که در فدراسیون های جهانی نماینده ندارند محکوم به این ناداوری ها هستند
اولا درفارس نیوز هم منتشر کردم عامل پایمال شدن مدال جهان پهلوان بهداد خان حسین رضازاده میبلشد ثانیا وقتی بالابیگری ورانت بازی بوضوح دررشته های مختلف خق مارا پایمال میکنند باید گروه ضربت بینالمللی تشکیل داد تا داور وداوران نامردورانتی رادرهر گوشه وکنار دنیا به درک واصل کنند..بدون هیچ ردپایی بالاخره متوجه میشوند ولی مدرک ندارند ومن بعد داور یا هرگروهی وحشت میکند که حق ایرانی را بخورد چون میداند حهنم درانتظارشست.
اگه رضازاده رئیس فدراسیون بود قطعا این اتفاقت رو نمی زاشت بیفته رستمی و مرادی ثمره دوره او بودن متاسفانه یکسری دیدن میوه ها رسیده باغبان رو بیرون کردن حالا این میوه های رسیده رو هم نمی تونن به سرانجام برسونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
اره کاری میکرد که اصلا بهداد نرسه به المپیک دوپینگی بشه برای عبد محروم
ایول، کامنت ها رو خوندم کلی خندیدم. :)
هر عراقی دشمن ماست . فرقی هم نداره از کدوم فرقه باشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
شما با این طرز فکر با خودت و این مملکت دشمن تری!
اون کسی که میگه "از ایرانی بودن خودم..."شدم، فکر نکنم ایرانی باشد، گاه جملاتی چون "آقا مؤدب باشید"، "لطفاً به نظرات...احترام بگذارید"، ابزار هایی است برا گذاشتن ما در موضع دفاعی. عزیز نسیم نویسنده مشهور ترک می گوید "هر دری را که با لگد باز کردم، هرگز به رویم بسته نشد". من با آقا مهدی موافقم، سجاد عزیر باید ایثار می کرد و بطور جدی برخورد یدی می کرد تا قضیه یکبار برای همیشه حل شود. تا در آینده بدانند اگر حق ایرانی ها را بخورند ممکن است با واکنش توفنده روبرو شوند. نکته آخر اینکه این محمد حسن جلود را از یاد نبریم.
این عراقی را به داعشی ها بسپارید
همش زیر سر رضا زاده جاکشه
رضا زاده! نامرد تاریخ پهلوانی ایران!!
باعث افتخار ما ایرانیاست... كه كلی آدم (البته اگه بشه گفت) جمع شدن با نامردی و حق كشی، نذارن بهداد عزیزمون قهرمان بشه.. دمت گرم بهداد دمت گرم كه انقدر بزرگی كه این همه جمع شدن تا نذارن قهرمان بشي چه خودي باشه چه غير خودي.. آدم هيچي نداشته باشه فقط يه جو شرف داشته باشه.. دمت گرم پسر
وزنه برداری باید مثل والیبال و کشتی ، امکان بازبینی صحنه داشته باشه ، نه وزنه برداری بلکه کل رشته های ورزشی ، ورزش قهرمانی با ورزش آماتور متفاوته بنابراین با بکارگیری فناوری های مدرن ساخت انسان باید در رشته های ورزشی در میادینی مثل المپیک ، از خطای انسانی یا تبانی و دیگر مسائل کاسته شود
وبسایت کنفدراسیون جهانی وزنه برداری رو هک کردن :D
لعنت به عراقی هیچ وقت خوب نبودن
آفرین به برادرهای عراقی
المپیکی که پول عربستان در آن دخالت داشته باشد باید درب آن را گل بگیرند بعضی از هیئت داوران چه درکشتی وچه در وزنه برداری پول رشوه عربستان را خوردند
من خونم به جوش اومده...اصلا آروم نميشم،اسامى هيئت ژورى رو منتشر كنيد..
دوست عزیز دیاکو مطلبی که نوشتید عالی بود امید که دوستان توجه کنند و به جای بهانه گیری به دنبال رفع مشکل باشند
آخرش یه جریمه تپل برامون می برن و با کلی منت کشی باید مانع از محرومیت بشویم
السلام علی الحسین و اولاد الحسین....یه مشت عرب بودند که سرامام ما رو بریدند.....تعجب نکنید....از این رفتارها.......
خدا شاهده به والله من با عراقیا زندگی کردم و نامردتر از اونا ندیدم از پشت خنجر میزنن یعنی اگه باهاشون زندگی کنی میگید صدام حق داشت اونطوری باهاشون برخورد کنه
چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برف اومده تا کمر
بميره این عراقی
فکر کنم بهترین کار اینه یک کمپین راه بندازیم یک طومار اعتراض در اینترنت درست کنیم همه امضا کنیم و به فدرا سیون جهانی وزنه برداری ارسال کنیم اینکار خیلی بهتره تا توی سایت های مختلف فحش بدیم و بی احترامی کنیم.
عراق که کشور دوست و همسایه بود؟؟؟!!!
بااشکهای بهداد و محمدبنا اشک ما هم درآمد.حال بگذارید درفضای به دورازاحساسات کارشناسان نظر بدهند و قضایا را روشن کنند.یعنی چی که همه کارشناس وزنه برداری و کشتی شدند؟
سلام چون تحقیق کردم و به حس ششم خودم بعنوان یک ایرانی اعتقاد دارم و از روی احساس این حرف رو نمیزنم! آقای رضازاده در واقع این مدال رو از بهداد گرفت
1)دیشب کارشناس برنامه آقای توکلی گفتن حرکت یکضرب درست بود داورا خطا اعلام کردن درحالی که حرکت دوم خطا بود درست اعلام کردن
2) آقای اونشیروانی سرمربی در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کردن من دیدم حرکت اول خطا بود ولی حرکت دوم درست بود و هیچ مشکلی نداشت
3) اگر آدم یکم واقع بین باشه با وجود اعتراف هردو نفر پس احتمال اینکه هردو حرکت خطا بوده هستش
4)هرچند اگر حذف هم نمیشد مسلما با وجود مصدومیتش طلا بگیر نبود توی تمریناتش 253 زده بود بهداد،در حالی ک گرجستانی فوق العاده آماده بود دیشب.
از هیجانات حاصل از این رویداد بگذرید . در واقع مساله زیاد حادی نیست که این حد از هجمه براش بوجود بیاد. چرا که خود سلیمی هم مصدوم بود ، چرا در مورد رستمی این اتفاق نیفتاد یا در مورد حرکت یک ضرب آقای سلیمی. واقعیت اینه که ما همیشه خودمون بهانه دست طرف میدیم.
تقصير احمدي ن‍ژاده
برادر عراقی. دستت درد نکنه ... حیف جوانان ما که پا به پای شما برای نجات کشورتون از دست داعشی ها میجنگند . واقعا حیف
به احتمال فراوان پای حسین رضا زاده هم در این وضع مشهود است. از این فرد هرچه بگویید بر میآید
آقابهداددرودبه شرف وغیرتت.دونه دونه اشکات قلب هرایرانی وطن دوست راشکست .مدال طلا شایسته شمابودباتمام وجوددوستت داریم .تصمیم داوران خودفروش ،سیاسی بود.سلطانی ازیاسوج
وقتی سازمان ملل رای اش را برای کشور عرب شکم گنده ها ی وهابی عوض می کنه ، چه انتظاری دارید؟
ایران باید در این موارد کامل قهر کند و تمام تیمش را بردارد و برگردد تا ایت اتفاقات به یاد بماند و دیگر تکرار نشود.
و گرنه بعد از مدتی فراموش می شه و باز تکرار و فقط شکایت و حمله اینستاگرامی!
وجدانن بچه ها اندیمشک اونجابودن همنه میزدن داش بهداد.حیف که برزیل دوره و ما پولشه نداریم بیاییم و هممون کارگریم.حیف
بنده با تمام نفرت از عراقیها که جوانان باغیرت این مرز وبوم را به شهادت رساندند مقصر اصلی را شخص رضازاده میدانم
نهلت به داور دشمنی که جواب دشمنی را با نامردی می دهد
مربی وزنه برداری دوره ندیده و خیلی ضعیف است ایشان تا دیروز شاگرد بوده و وزنه میزد و یهو شد مربی بنابر این کار بهتر از این نمیشود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما كه ميكي نبايد عراقو بخاطر داوره زیر سوال برد الان شما برو عراق ببین درمورد ما چی میگن ... هر فوشی که دوست داشته باشی رو به ما میگن...........
ناشناس 15:37 ، عزیزم از خواب بیدار شو ، اتفاقا بعد از سعودیها رکورد دشمنی با ما دست فلسطینی‌ها ست . میگی نه؟ 1_ دیدار ابومازن خودفروش با مریم رجوی خائن . 2_خیانت عرفات و جانبداری از صدام در جنگ با ایران . 3_ خیانت حماس به ایران و سوریه در ابتدا ی جنگ سوریه .4_ در حمله به سفارتخانه ایران در لبنان و حملات تروریستی در ضاحیه بیروت ، فلسطینی‌ها پای ثابت مهاجمان و اعضای داعش بودند . 5_ از هر جبهه رفته ای که بپرسی بهت میگه که چند نفر از تک تیرانداز های ( قناص ) ارتش عراق ، فلسطینی‌ها بودند ... حالا تو و همفکرات اگه تمام عالم هم بگن باز میگید ، فلسطینی‌ها اصلا پرستوی عاشقند !!! بابا تو رو به خدا قسم بیدارشید
واقعا دلم سوخت براي بهداد خيلي زحمت كشيد خسته نباشي دلاور ولي نبايد با پاي مصدوم تو مسابقات شركت ميكردي كه اينجوري حقتو بخورن ،داورامنتظر لغزش بهداد بودن تا بهش راي ندن نميدونم چرا از ايران خوششون نمي ايد واقعا جاي تاسف تو صحنه بين الملل باهام اينجوري رفتار ميشه رضا زاده هم ديكتاتور شده نميخواد كسي ركوردشو بزنه اميدوارم يه روزي بهداد اين كارو بكنه
اهای تویی که گفتی نحسی برجام!!!!!!چه ربط داره?افرادکوته فکر.افراطی. نادان بیسواد خوارجی. مانند.تو نحس هستند
یکی از دوستان اون بالا گفته که شاید درشت بوده چون بار سوم نتونست بلند کنه. بعضیا واقعا اسکلن یا خودشونو زدن به اسکولی. سنگ نیس که بیست بار بره برداره برگرده وزنه ۲۴۵ کیلوییه, با اون پای مصدوم دوبار بالا سر برد, دیگه توان نمیمونه که بار سوم رو هم با اون پا بزنه.. اون داورای بیشرف هم خودشون میدونستن چیکار کنن که مدال نگیره
دوستان اشتباه نكنن تو همين عراق افرادي هستند كه دشمن سرسخت ايرانن نبايد اين موضوع رو به حساب همه عراقي ها گذاشت به نظر من خود عراقيها به حساب اينا مي رسن
چرا مسئولان کشور به خودشان نمی آیند، کمک به عراق، پروراندن گرگ در آستینه
من ميگم اگر داورها دوبار اشتباه كردن چرا همون موقع كسي اعتراض نكرد بهداد براي بار سوم رفت و وزنه را برداشت؟؟؟
لللتنتت
بقول روحانی تقصیر احمدی نژاده
قطعا این عراقی ازنسل صدام وبعثی ها یاداعش است باید یک طوری اورا بهش ......داد. نباید همینطوری ولشون نمود
بچه ها عصر بریم سفارتخانه ژوری را بگیریم ، راستی کجاست این لانه فساد؟!!!
انتظار داریم وزارت ورزش اقتدار نشان بده و از حقوق ورزشکاران ایرانی دفاع کنه . آخه باید از یه عراقی ام دادمون بلند شه . دیگه چه برسه به آمریکا و اروپا. عجب احترامی به ایرانی بر پا کردی روحانی...:((((((((((((((((((((((((
ورزش مامشکلات ریشه ای زیادی داره .خیلی زیاد....
چرا ما بت درست میکنیم ؟
اگر میخواستند با بهداد دشمنی کنند همان حرکت یک ضرب رکورد جهان را قبول نمیکردند.
چطور باید توجیه کرد که حرکت دست بهداد غلط بوده است . شاید در بعضی از مسابقات این اشتباه را نادیده بگیرند و قبول کنند ولی حرکت غلط ، غلط است .نمی شود همیشه گفت که بوکس تقصیر داور بوده ، کشتی تقصیر داور بوده ، تکواندو تقصیر داور بوده ، وزنه تقصیر داور بوده و.....
هوای بهداد رو بیشتر داشته باشیم
بیشتر باید حمایتش کنیم
سکوت رضا زاده به خاطر چیه ؟ واقعا ناراحت کنندس
انشاالاه در المپیک بعدی جبران میکنیم
خدا همشونو نابود کنه اینا همه از قبل برنامه ریزی شدس کار این عربای پوفیوس با اسرائیل حرمزادن یعنی مگه میشه قهرمانای المپیک چه کشتی چه وزنه بردار ققط حذف شن اون دوتا هم که طلا گرفتن اینا فکر نمیکردن یعنی اونام حذف میشدن به هر دلیلی شاید اصلا گیر به موهاشون میدادن اینا از قبل حذف شده بودن
بعضی ها فکر میکنند المپیک هم مثل کشور خودمون پراز پارتی بازیه . اقای رضازاده اگه برای ورزش ارزش قایل بود درگیر بازیهای سیاسی از نوع شورای شهری نمیشد همین طور هم، بقیه ورزشکاران و هنرمندان سینماکه از محبوبیت خود بین مردم استفاده کردند و الان به جرگه سیاسی کارا ن پیوستندچرا که عملکرد چند ساله شان نشان داد که علیرغم حضور طیف وسیعی از انان در مناصب سیاسی هیچ مشکلی از جامعه هنری، فرهنگی و ورزشی حل نشد که بماند پای سیاست نابکار به عرصه ورزش و هنر و فرهنگ هم باز شد وشکافها عمیق تر.
این توطءه دوسر داشته یکی داخلی توسط رضاراده وکوروش باقری وبر وباند شان(اگر صحبت های باقری در تلویزیون را دیده باشید به این نظر ویا در کشورهای شک نخواهید کرد) ودیگری خارجی که توسط ابان وجلود کثیف عراقی با حمایت های مالی ونفوذ کشورهای عربی (عربستان. امارات . قطر .کویت و....) درارکان تصمیم گیر ورزشی جهانی دارند. تمام ایرانیا درمسابقاتی که داوران انها ازکشورهای عربی است ویا مسابقه در کشور عربی.باشد تن و روانشان ازکینه حقارت اینها علیه ایرانی و تاثیر ان در قضاوت ورقتارشان می لرزد اگر شک دارید می توانید از خود مربیان وبازیکنان تیم ها سؤال بفرمایید.
المپیک یک جنگ سرد جهانی هستش. مجامع جهانی هم به خوبی می دونند ایران توی دو ورزش یعنی کشتی و وزنه برداری حرف اول رو میزنه. اگه دقت کنید همیشه با ناداوری توی این دو تا ورزش نذاشتن نتیجه خوبی بگیریم. حتی وقتی دیدند توی المپیک لندن کشتی ایران اول شده یک سال بعدش خواستند این ورزش رو از المپیک حذف کنند. توی کشتی آخر حبیب اخلاقی و امید نوروزی حق خوری کاملاً مسلم بود. بهداد رو هم که اینجوری حذف کردند. واقعاً خیلی مسخره اس...شما نگاه کنید کدوم یکی از این کشورهایی که نماینده هیئت ژوری داره توی رشته وزنه برداری مقامی کسب کرده یا حرفی برای گفتن داره؟! مثلاً افریقای جنوبی یا عراق اصلاً تا حالا رنگ مدال المپیک رو دیدند؟! عراق اصلاً چکارس برای وزنه برداری که بعد از دوومیدانی ورزش دوم المپیک محسوب میشه تصمیم بگیره؟! یکی این وسط خرما فروش رو پیدا کنه! چرا ایران با اینهمه مدال در تاریخ وزنه برداری جهان هیچ داور بین المللی نداره؟! واقعاً متاسفم
ملت ایران از حق دفاع میکند و از تحریم ظالم هراسی ندارد. المپیک یک دایره دبگر اضافه شده انهم دایره مافیاست. تنها در وزنه برداری این ناداوریها نشد در بکس اینقدر افتضاح شد که مجبور شدند چند تا داور را اخراج کنند. در ضمن عملکرد بک عراقی ربطی به برادران شیعه عراقی ندارد. بعثی ها دشمن ما هستند که الان هم با داعشی ها همگام هستند .
حسادت ريشه همه بديهاست اقاي رضازاده يه روزي محبوب همه بودي ميتونستي محبوب بموني اما منفور تاريخ ورزش شدي من رزميكارم از وزنه هم سر در نميارم فقط با همه نفهميدنم فهميدم تو باعثشي حالا ببين متخصصين وزنه برداري ديگه دربارت چي بگن
اولا شما اهالی تابناک شرمنده باشید که بجای اینکه عبارت هرکول ایران را بکار ببرید چرا نمی گوئید رستم ایرانی؟
یعنی ما در تاریخ و افسانه هیچ الگوئی نداریم که از لباس پوشیدن تا افتخارات ورزشی ما باید با قهرمانان و مقامات پوشالی یونانی و غربی ازقبیل هرکول و قیصر و ونوس و اسکندر و ...غیره. قرض بگیریم.؟
ثانیا به فدراسیون وزنه برداری باید گفت که اشک ریختن یک قهرمان بخاطر ظلمی که دیده ابروی ما را در دنیا میبرد. پهلوان ما میبایست قهقهه میزند تا دنیا بداند ما برای قضاوتهای ظالمانه اصلا پشیزی ارزش قائل نیستیم مهم این است که او به بالاترین رکوردهای جهان دست یافته اینرا همه مردم دنیا دیدند و فهمیدند حالا مدال طلا را بهر عزیز دردانه ای که میخواهند بدهند.میتوانند انرا حتی به لیدی گاگا هم بدهند .
ثالثا ملت ما در طوفان ظلمهای جهانی و داخلی مقاومت کرده و خواهد کرد والعاقبه للمتقین و متقین صابرانند
هیچ خطایی از سوی بهداد رخ نداد من خودم تو رشته وزنه برداری هستم دقیقا تایم بهداد برای بالا سر نگه داشتن صحیح بود وخطای دست چپی هم وجود نداشت فیلمش که قابل بازبینیه فقط و فقط یه نقشه از پیش تعیین شده بوده و حتی متن ریس فدراسیون هم برا بعد نقششون اماده بوده لااقل نگفت ما پیگیری میکنیم و نظر میدیم فقط گفت حق با داوران ژوری بوده .واقعا خدا از حقشون نگذره لعنت کل مردم ایران پشت این داورای بی خداست.خدا لعنتشون کنه
یک قوم متوهم فاشیست!!!
بلایی که چند سال قبل سر علی حسینی اوردند با اینکار تکمیل شد بابا ابید بدونیم که رکورد هر کس را نباید جابجا کرد . مبارکش باشه
تا كي بايد مسئولين ورزش كشور در سازمان هاي بين المللي ورزش بي نقش باشند ؟
عراق در كجاي ورزش وزنه برداري دنيا قرار دارد كه درآن سطح بايد نفوذ داشته باشد ؟
آيا اين نشان از بي كفايتي مسئولين ورزشي ما در زمينه مديريت ورزشي و نفوذ سياسي آنها نيست ؟
جمعیت باید زیاد شود
المپیک مظهر رذالت نه رقابت
چرا هزینه و خسارت جنگ 8 ساله از عراق را نمی گیرید و بخشش کردید ولی کویت تماما گرفت ایا از مردم رای گیریی کردید !!!!!!!!!!!!!!!!
ارمغان عراقی که حالا برادر شده
از کنج دل خود به درون بهداد ره بگشائید .پادر حریم خلوت ان یل بگذارید . با دسته گلی یاس از مهرو محبت . برقلب بشکسته ان دلیر مرحمی گذارید . بر سر درب لوزان بنویسید .سلیمی پهلوان دنیاست . شما نامش را هرچه خواهید بگذارید . این ننگ شماست بر چشم جهانی .شیطان را نشاید از او دید مهربانی .
انشاالله دست ابوبکربغدادی بیفتی
این یارو عراقیه پیج اینستاگرامی چیزی داره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار