بازدید 14144
۱
واکنش قهرمان‌حذف شده کشتی ایران به داوری های مغرضانه

حمله تند نوروزی به رییس فیلا +ویدئو

من در کشتی بعدی به صربستان می‎خوردم و رئیس فدراسیون جهانی هم نمی‎خواست کشتی‎گیر صرب با من رقابت کند. به همین خاطر کاری کردند که در همین کشتی شکست بخورم. همه کسانی که کشتی را می‎شناسند و مسابقه را دیدند، می‎دانند که اخطار و پوئن آخر برای من بود، اما داور به حریف گرجستانی داد.
کد خبر: ۶۱۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 16 August 2016
عضو پرشانس تیم ملی کشتی فرنگی برای کسب مدال در ریو پس از حذف ناباورانه از گردونه رقابت ها گفت: شرمنده‎ام اما مردم بدانم اینجا تک و تنها با داور و خیلی از مسائل می‎جنگیم.

به گزارش تابناک ورزشی، امید نوروزی پس از شکست در دور دوم کشتی فرنگی المپیک اظهار داشت: در حال حاضر هرحرفی بزنم، شاید عده‎ای فکر کنند بهانه می‎آورم اما واقعیت این است که کشتی دوم را داور از دستم در آورد.طبیعی هم هست که این کار را بکنند. چراکه من در کشتی بعدی به صربستان می‎خوردم و رئیس فدراسیون جهانی هم نمی‎خواست کشتی‎گیر صرب با من رقابت کند. به همین خاطر کاری کردند که در همین کشتی شکست بخورم. همه کسانی که کشتی را می‎شناسند و مسابقه را دیدند، می‎دانند که اخطار و پوئن آخر برای من بود، اما داور به حریف گرجستانی داد.

نوروزی:رییس فیلا با حذف من،راه فینالیست شدن هموطنش را باز کرد

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص اینکه از صبح خوب شروع نکرده و به نظر می‎رسد که خیلی آماده نبوده، گفت: این‌طور نیست. خیلی آماده بودم. اینجا المپیک است و به این صورت نیست که بخواهیم با اختلاف زیاد ببریم. فاصله‎ها کم است و این نشان دهنده ضعف من نیست.

نورزی در پایان یادآور شد: شرمنده مردم شدم و بابت این نتیجه عذر می‎خواهم. فقط مردم بدانند که ما اینجا تک و تنها با داور و غیره می‎جنگیم.

تعداد بازدید : 27

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
واقعااخطاردوم روباید به حریف امید میدادن.من نظرم اینه که خواستن ببازوننش.حتی بعدازاخطاردوم توی 1دقیقه آخرمیتونستن به حریفش اخطاربدن و توی خاک بشوننش شاید امید میتونست امتیاز بگیره ولی بازم اینکارو نکردن و اگه دقت کردین داور فقط دستش رو که دستبند قرمز داشت میچرخوند یعنی اینکه به حریف میگفت بیشتر کار کن ولی اخطار نمیداد.نمیشه گفت چون با اختلاف امتیاز بالا مسابقه نداد ضعیف بوده چون خنده داره که توی المپیک اختلاف امتیازها7 تا و8 تا باشه.
امید جان بدون که ما اندیمشکی ها دوستت داریم وبا دقت مسابقه هارو دنبال میکردیم.تو بازنده نیستی مطمن باش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی