بازدید 23442

انهدام دو تیم تروریستی در کرمانشاه / هلاکت چهار تروریست و کشف جلیقه انفجاری

با شناسایی یک خانه تیمی از تروریست‌های وابسته به گروهک‌های تکفیری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، صبح امروز در یک عملیات منسجم، درگیری مسلحانه در مرکز کرمانشاه انجام شد و سه نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز دستگیر شدند. شب گذشته نیز یک تیم تروریستی دیگر در «جوانرود» کرمانشاه متلاشی شد که در این عملیات نیز یک تروریست به هلاکت رسید.
کد خبر: ۶۱۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 16 August 2016
پس از آنکه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از به هلاکت رسیدن عوامل تکفیری در شهر کرمانشاه و کشف جلیقه انفجاری خبر داد، رئیس کل دادگستری کرمانشاه، جزئیات تازه‌ای از انهدام دو تیم تروریستی وابسته به گروهک تکفیری در کرمانشاه را تشریح کرد.

به گزارش «تابناک»، سردار منوچهر امان اللهی، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز (سه شنبه) با اشاره به انهدام یک گروه تروریستی در کرمانشاه گفت: در پی کسب خبر ورود عناصر تکفیری به شهر کرمانشاه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج)، موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت. صبح امروز تیم ویژه عملیات انتظامی استان و نیروی ویژه نوپو یگان ویژه با همکاری و هماهنگی سربازان گمنام امام زمان (عج) وارد عمل شدند و در یکی از محلات شهر کرمانشاه در درگیری صورت گرفته، هر سه عامل را به هلاکت رساندند.
 
مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این عوامل با هدف عملیات خرابکارانه وارد کشور شده بودند، تصریح کرد: از عناصر تکفیری یک قبضه سلاح کلاشینکف، دو تیغه خشاب و یک جلیقه انفجاری کشف شده است. دستگاه های انتظامی و امنیتی با اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی، فضای امنی را در استان کرمانشاه ایجاد کرده اند. به مخلان نظم و امنیت هشدار می‌دهیم جان، کمترین بهایی است که برای برقراری ثبات و آرامش می پردازیم. 
 
جزئیات انهدام 2 تیم تروریستی در کرمانشاه
 
از سوی دیگر، محمدرضا عدالت‌خواه، رئیس کل دادگستری کرمانشاه در گفت و گویی جزئیات کامل‌تری از این عملیات ارائه کرد و گفت: با شناسایی یک خانه تیمی از تروریست‌های وابسته به گروهک‌های تکفیری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، صبح امروز در یک عملیات منسجم، درگیری مسلحانه در مرکز کرماشاه انجام شد و سه تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه افزود: خوشبختانه هیچ یک از مأموران و سربازان وابسته به نیروهای انتظامی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در این عملیات آسیبی ندیدند. این افراد از سوی گروهک‌های تکفیری حمایت می‌شدند و به آنها وابسته و دارای جلیقه‌های انفجاری بودند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه توضیح داد: البته در راستای این عملیات، شب گذشته نیز یک تیم تروریستی دیگر در «جوانرود» کرمانشاه متلاشی شد که در این عملیات نیز یک تروریست‌ به هلاکت رسید و شماری نیز دستگیر شدند. این دو تیم تروریستی با تلاش شبانه روزی سربازان امام زمان (ع) شناسایی و با کمک سایر نیروهای نظامی و انتظامی متلاشی شدند.

این مقام قضایی در پایان از تلاش و زحمات همه نیروها بخصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر و تشکر کرد.
 
گفتنی‌ است، در ماه‌های اخیر چندین گروهک تروریستی در نقاط مختلف کشور از جمله کرمانشاه، کردستان، تهران و سیستان و بلوچستان در حین ورود یا پس از ورود به کشور شناسایی شده‌اند که اعضای این گروه‌های تکفیری طی عملیات‌هایی دستگیر یا کشته شده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۲۰
خداروشکر ،دست مریزاد نیروهای گمنام امام عصر(ص)
خدا قوت
خداوند حافظ این مرز و بوم حسینی است که با خون پاکان عالم تطهیر شده است . سلامتی همه نیروهای امنیتی و انتظامی بویژه عزیزان وزارت اطلاعات را مسئلت داریم به برکت صلوات بر محمد و آل محمد .
خدا قوت
یه عکس فقط؟؟؟؟؟؟
واقعا دمشون گرم ما امنیت خودمون رو مدیون این عزیزان هستند.
خدا قوت، علی یارتان دلاوران، ای فرزندان ایران
درود و سلام خدا بر شما جا بر کفان
دست شما عزیزان را خاشعانه می بوسیم
مرسی
دمتون. گرم
ممنونيم. امان ندهيد به اين تروريست ها. ملت پشت شماست.
فدای بچه های گمنام مهدی
درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان ع
خدا حفظشون کنه که عامل امنیت ایران هستند.
خدا قوت حافظان امنیت ایران مقتدر
خب كاملا مشخص است كه تروريست ها از كجا و توسط چه كشوري(عربستان ملعون) به ايران عزيز ما روانه ميشوند مسئولين بايد به اين سعودي ملعون بفهمونن كه اين كارهاي آنها بي هزينه نيست
با تشكر
دستتون درد نکنه. انشالله سرافراز باشید و این خدانشناسان را به درک بفرستید.
لطفا از ورود اتباع غيرمجاز افغاني و پاكستاني كه به تعداد زياد وارد كشور ميشوند و تردد ميكنند جلوگيري شود چرا كه احتمال ورود عناصر خرابكار همراه اين افراد زياد است.
منو باش برا تخصصم میخام برم کانادا
همینجا میمونم
واقعا جاي خسته نباشيد و افرين داره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار