بازدید 3344
در تهران تصمیم می گیرم کدام یک از اعضای خانواده ام را استخدام کنم

سهراب مرادی: حمایت «رفاه» از المپیکی ها در نوع خود جالب است

مرادی درباره اینکه چه کسی را می خواهد در فروشگاه رفاه استخدام کند هم گفت: «هنوز که تازه این خبر را شنیده ام و نمی شود حالا تصمیم گرفت. اجازه بدهید برویم تهران و ببینیم چه خبر است. آن موقع تصمیم می گیرم که کدام یک از اعضای خانواده ام را استخدام کنم.»
کد خبر: ۶۱۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 16 August 2016
سهراب مرادی، وزنه برداری طلایی بازیهای المپیک ریو حمایت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از قهرمانان المپیک را جالب و دلگرم کننده توصیف کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پیش از اعزام کاروان ایران به بازیهای المپیک ریو شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در تفاهم نامه ای که با کمیته ملی المپیک امضا کرد تقبل کرد تا به هر ورزشکاری که در المپیک مدال طلا بیاورد 50 میلیون تومان بن خرید رفاه اهدا کند. همچنین این شرکت تقبل کرد یکی از اعضای درجه یک خانواده مدال آوران المپیک را استخدام کند که با واکنش مثبت ورزشکاران رویرو شده است. 

سهراب مرادی: حمایت «رفاه» از المپیکی ها در نوع خود جالب است

از سوی دیگر برای حمایت از ورزش زنان قرار است این تسهیلات به یک یا دو تن از بانوانی که بهترین نتیجه را در المپیک ریو کسب کنند، اعطا شود.  
سهراب مرادی، قهرمان وزنه برداری بازیهای المپیک ریو در رابطه با حمایت شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از قهرمانان المپیک گفت: «چه زمانی این اتفاق افتاده؟ من که خبر نداشتم. کار خوب و جالبی است. البته تا اتفاق نیفتاده نمی شود زیاد درباره اش حرف زد. در کل این نوع تقدیرها آدم را دلگرم می کند. حالا برسیم تهران ببینیم شرایط چطوری است؟»

مرادی این را گفت و ادامه داد: « قرار است بن بدهند ماهیانه خرید کنیم؟ خب این هم خوب است. به هر حال یک حرکت جدید است برای حمایت از قهرمانان. من طلا گرفته ام و می خواهم فعلا فقط به طلایی که گرفته ام فکر کنم.»

"استخدام یکی از بستگان درجه یک قهرمانان المپیک از دیگر اقداماتی است که قرار است فروشگاه زنجیره ای رفاه انجام دهد"، او درباره اینکه چه کسی را می خواهد در فروشگاه رفاه استخدام کند هم گفت: «هنوز که تازه این خبر را شنیده ام و نمی شود حالا تصمیم گرفت. اجازه بدهید برویم تهران و ببینیم چه خبر است. آن موقع تصمیم می گیرم که کدام یک از اعضای خانواده ام را استخدام کنم.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر