بازدید 16136
دست خالی بنا و شاگردانش در روز دوم کشتی فرنگی ریو 2016

دو آلمانی نسخه حبیب و بشیر را پیچیدند/ امروز ؛ غرش رضایی و نوروزی برای تکرار طلای لندن

حبیب الله اخلاقی فرنگی کار 31 ساله ایران که با کشتی حساب شده و بابرنامه اش در نخستین دیدار مرحله شانس مجدد، موفق شد سامان طهماسبی، فرنگی‌کار ایرانی‌الاصل جمهوری آذربایجان را شکست دهد ، مقابل «دنیس ماکسیمیلیان کودلا» از آلمان یک بر یک بازنده اعلام شد و راهی به دیدار رده بندی نیافت. اخلاقی که دو برنز جهانی را در کارنامه دارد نتوانست مهمترین مدال زندگی اش را در ریو بگیرد تا کشتی فرنگی ایران حالا چشم به دو طلایی خود در لندن بدوزد؛ قاسم رضایی و امید نوروزی...
کد خبر: ۶۱۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹ 15 August 2016
فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم ایران در بازی‌های المپیک 2016 ریو که با راهیابی حریف روسش به فینال، شانس مبارزه در گروه بازنده ها را بدست آورده بود، در نخستین گام مقابل هموطن کوچ کرده اش به جمهوری آذربایجان قرارگرفت و در یک کشتی برتر و حساب شده به پیروزی رسید اما در دومین مصاف ، با نتیجه مساوی به حریف آلمانی باخت.

به گزارش تابناک ورزشی، در رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2016 ریو در وزن 85 کیلوگرم، حبیب‌الله اخلاقی پس از پیروزی مقابل حریف سوئدی در دور اول، در دور دوم مغلوب فرنگی‌کار روس شد و از حضور در مرحله بعد بازماند، اما با توجه به راهیابی حریفش به فینال، شانس حضور در گروه بازنده‌ها و تلاش برای مدال برنز را بدست آورد.

دو آلمانی نسخه حبیب و بشیر را پیچیدند/ امروز ؛ غرش رضایی و نوروزی برای تکرار طلای لندن

اخلاقی در نخستین دیدارش در این مرحله با سامان طهماسبی، فرنگی‌کار ایرانی‌الاصل آذربایجان که در دور اول مغلوب چاکوتادزه از روسیه شده بود مبارزه کرد و با نتیجه سه بر دو که یک خاک جانانه هم در آن بود؛ به پیروزی رسید.

برنده مسابقه اخلاقی و دنیس کودلا قهرمان زیر 23 سال اروپا از آلمان ، به دیدار رده‌بندی با ویکتور لورینچ از مجارستان رفت.

پیش از اخلاقی فرنگی‌کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان نیز با شکست دیگر کشتی‌گیر آلمانی مقابل فرنگی‌کار ترکیه، از بازی‌های المپیک حذف شد. با شکست 8 بر صفر ادوارد پاپ، فرنگی‌کار وزن 130 کیلوگرم آلمانی مقابل رضا کایالپ از ترکیه در نیمه‌نهایی کشتی فرنگی المپیک 2016 ریو، بشیر باباجان‌زاده شانس حضور در گروه بازنده‌های این وزن را از دست داد.

فرنگی‌کار 130 کیلوگرم کشورمان در این مسابقات در دور نخست به قرعه استراحت خورد و پس از پیروزی 3 بر یک مقابل کیانگ منگ از چین در مرحله یک هشتم نهایی، مقابل پاپ آلمانی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا به این ترتیب از المپیک حذف شود.

تعداد بازدید : 32


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
ان شاالله که بتونه برنز رو کسب کنه و یه افتخار دیگه نصیب ایران عزیز بشه.
خدا پدر طهماسبی را بیامرزه
نتیجه 3-2 شد!!!!!
از باخت ایران مقابل روسیه چیزی نمیگی
بی غیررررررررررررررررررررررررت
پایان افسانه محمد بنا در کشتی فرنگی.
اين تيم فرنگي كه آقا بنا فرستاده اصلا نا ندارند بهتر بود يك كم روي بدنسازيشون بيشتر كار مي شد البته روحيه اي هم ندارند جلو جلو خودشون را باخته فرض كردند
بنا واقعا گند زد
همین که این طهماسبی ... را برد برایمان بس است
اخلاقی کاری به فنون کشتی ندارد و فقط حریف را هل میدهد ، اما اخلاقش حرف نداره!
مدال المپیک غرش نمیخواهد ، تکنیک و تاکتیک و شجاعت لازم است
اخلاقی کشتی گیر تکنیکی نبود و فقط تکنیکش هل دادن حریف بود که منجر به خستگی مفرط او گردید
طهماسبی خودش هیچ کاری نکرد مگر ندیدی
معلوم بود که سامان میخواست حبیب پیروز بشه
مقررات جدیدخیلی به ضرر ما تمام شد.
جایزه ی مدال طلا،نقره و برنز المپیک در ایران باید به اندازه ی دستمزد یک فصل یک فوتبالیست در تیمهای استقلال،پرسپولیس،تراکتور یا سپاهان باشه
امکانات مهمه اما قبل از اون رقابت و اراده مهم تره
جناب بنّا بهتره بره سر شغل اصلیش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار