بازدید 6060
مسابقات کشتی فرنگی المپیک ریو

ادامه ناکامی شاگردان بنا با حذف باباجان زاده/اخلاقی امیدوار ماند+تصاویر

دو نماینده وزن 85 و 130 کیلوی کشتی فرنگی با وجود برد در دور اول در ادامه راه با شکست مقابل نمایندگان روسیه و آلمان دومین روز ناکامی کشتی فرنگی را رقم زدند هر چند حبیب الله اخلاقی همچنان شانس کسب مدال برنز را دارد.
کد خبر: ۶۱۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 15 August 2016
حبیب اخلاقی و بشیر باباجان زاده با شکست مقابل رقبا عملا شانس کسب مدال را از دست دادند و تنها اخلاقی امید به کشتی رقبای خود برای رسیدن به شانس برنز دارد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، حبیب‌الله اخلاقی در نخستین مسابقه خود در دسته 85 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2016 ریو امروز (دوشنبه) به روی تشک رفت. فرنگی‌کار دسته 85 کیلوگرم کشورمان در نخستین مسابقه خود مقابل زاکاریاس برگ از سوئد قرار گرفت که در پایان با امتیاز 10 بر صفر پیروز شد.
فرنگی‌کار کشورمان با این پیروزی راهی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات شد و در دور دوم مغلوب فرنگی‌کار روس شد و از حضور در مرحله بعد بازماند.

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2016 ریو در وزن 85 کیلوگرم، حبیب‌الله اخلاقی پس از پیروزی مقابل حریف سوئدی در دور اول، در دور دوم مغلوب فرنگی‌کار روس شد و از حضور در مرحله بعد بازماند.

تنها شانس اخلاقی برای ادامه مبارزه در المپیک، حضور چاکوِتادزه در فینال بود که این کشتی‌گیر روس در مرحله نیمه نهایی مقابل نماینده مجارستان با نتیجه 7 بر یک پیروز شد تا خودش راهی فینال شود و اخلاقی هم فرصت حضور در مرحله شانس مجدد را پیدا کند.

اخلاقی در نخستین دیدار خود در مرحله شانس مجدد با سامان طهماسبی فرنگی‌کار ایرانی‌الاصل تیم جمهوری آذربایجان روبه‌رو خواهد شد.

 
اخلاقی هم باخت، ادامه ناکامی شاگردان بناحبیب‌الله اخلاقی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر زاکاریاس برگ از سوئد را شکست داد، اما در دور بعد با نتیجه 9 بر 2 و با ضربه فنی مغلوب داویت چاکوتادزه از روسیه شد و شانس حضور در مرحله بعد را از دست داد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.


در وزن 13 کیلیوگرم بشیر باباجان زاده که در دور اول با قرعه استراحت رو به رو شده بود با حریف قلدر و تنوموند چینی رو به رو شد و در همان ابتدا با گرفتن 3 امتیاز از حریف خود نشان داد برای پیروزی به تشک آمده است. وی د ادامه با کنترل مسابقه مقابل منگ از چین توانست به برتری رسیده و به دور بعد صعود کند.
اخلاقی ضربه فنی شد، باباجان زاده ایران را امیدوار کرد
 
بشیر باباجان‌زاده پس از استراحت در دور نخست مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2016 ریو و پیروزی 3 بر یک در مرحله یک هشتم نهایی مقابل کیانگ منگ از چین، به مصاف ادوارد پاپ آلمانی رفت که این کشتی را با نتیجه 3 بر یک به حریف واگذار کرد.

  در ادامه با شکست 8 بر صفر ادوارد پاپ، فرنگی‌کار وزن 130 کیلوگرم آلمانی مقابل رضا کایالپ از ترکیه در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2016 ریو، بشیر باباجان‌زاده شانس حضور در گروه بازنده‌های این وزن را از دست داد.

فرنگی‌کار 130 کیلوگرم کشورمان در این مسابقات در دور نخست به قرعه استراحت خورد و پس از پیروزی 3 بر یک مقابل کیانگ منگ از چین در مرحله یک هشتم نهایی، مقابل پاپ آلمانی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا به این ترتیب از المپیک حذف شود.

ادامه ناکامی شاگردان بنا با شکست باباجان زاده و اخلاقی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل