بازدید 3639

نکونام بدون مدرک مربی تیم ملی شد؟!

نکونام هنوز مدرک مربیگری به ما ارائه نکرده است. نمی‌دانم شاید کی‌روش از انتخاب افرادی مثل علی کریمی و جواد نکونام به عنوان مربی تیم ملی اهداف دیگری را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۶۱۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 15 August 2016
 رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: جواد نکونام هیچ مدرک مربیگری به ما ارائه نکرده است.
به گزارش تابناک ورزشی،  شرایط جدیدی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مربیگری در لیگ قهرمانان اعلام کرد و همچنین حضور ناگهانی جواد نکونام به عنوان مربی تیم ملی در کنار کارلوس کی‌روش بهانه‌ای شد تا با دکتر محمد احسانی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت‌وگویی به شرح زیر انجام دهیم:

جواد نکونام به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد، آیا او مدرک مربیگری دارد؟
نکونام هنوز مدرک مربیگری به ما ارائه نکرده است. نمی‌دانم شاید کی‌روش از انتخاب افرادی مثل علی کریمی و جواد نکونام به عنوان مربی تیم ملی اهداف دیگری را دنبال می‌کند. من که در فکر کی‌روش نیستم شاید هم نکونام در اسپانیا مدرک مربیگری گرفته باشد.
شما زمان انتخاب علی کریمی هم به این مسئله که او مدرک مربیگری ندارد واکنش نشان دادید و مورد هجمه هم قرار گرفتید.
نکونام، کریمی و ... از بزرگان و اسطوره‌های فوتبال ما هستند. چه بهتر است که چنین افرادی مدارک مربیگری را بگیرند و به خصوص اینکه اگر بتوانند در خارج از ایران و در اروپا مدرک مربیگری بگیرند کار بسیار ارزنده‌ای کردند زیرا سطح کلاس‌های مربیگری در اروپا با ایران قابل مقایسه نیست. این افراد هم زبان بلد هستند هم چهره‌های شناخته‌شده‌ای در فوتبال اروپا هستند.
شما به کی‌روش اعلام نکرده‌اید که نکونام یا کریمی مدرک مربیگری نداشتند؟
این مسئله ارتباطی به ما ندارد. ما بخش آموزش هستیم. مربی تیم ملی هم فعالیت خودش را انجام می‌دهد و ما هم فعالیت خودمان را داریم. ما نباید با کی‌روش صحبت کنیم. دقیقا مثل این می‌ماند که دانشگاه‌ها کار آموزشی می‌کنند و اگر فردی در جایی استخدام شد دیگر به دانشگاه ارتباطی پیدا نمی‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار