بازدید 5347

اتحادیه فوتبال رئیس جدید پیدا کرد/عزیزمحمدی نایب رییس شد

فقط هشت مدیرعامل بودند! در انتخابات اتحادیه اکثر مدیران عامل باشگاه‌ها به افرادی وکالت دادند تا رای بدهند این در حالی است که لیگ برتر تعطیل است اما مدیران باشگاه‌ها ظاهرا اتحادیه باشگاه‌های فوتبال را قبول ندارند که در انتخاباتش هم حاضر نمی‌شوند.
کد خبر: ۶۱۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 15 August 2016
در جلسه امروز اتحادیه فوتبال، رئیس شورای این اتحادیه انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در  جلسه امروز (دوشنبه) اتحادیه فوتبال، علی آقامحمدی به‌عنوان رئیس شورای مرکزی اتحادیه فوتبال انتخاب شد. عزیز‌الله محمدی و احمد براتی نیز برای این پست کاندیدا بودند که انصراف دادند. البته عزیزالله محمدی به‌عنوان نایب رئیس اتحادیه فوتبال انتخاب شد.

احمد براتی نیز به‌عنوان منشی اتحادیه منصوب شد. در جلسه مذکور علی‌اکبر طاهری، محمدرضا ساکت، علی کاظمی به اضافه نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری حضور داشتند. این در حالی بود که باشگاه استقلال هیچ نماینده‌ای در این جلسه نداشت.

نکته قابل تامل در این انتخابات حضور تنها 8 مدیرعامل باشگاه‌ها بود. علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان، حسین شهریاری مدیرعامل باشگاه نفت تهران و محمدرضا کشوری فر مدیرعامل باشگاه صبا 4 مدیرعامل باشگاه لیگ برتری بودند که به همراه مدیران باشگاه‌های مس کرمان، مس رفسنجان و نساجی مازندران از لیگ دسته اول در این جلسه حضور پیدا کردند.
سایر مدیران عامل باشگاه‌ها به افرادی وکالت دادند تا رای بدهند این در حالی است که لیگ برتر تعطیل است اما مدیران باشگاه‌ها ظاهرا اتحادیه باشگاه‌های فوتبال را قبول ندارند که در انتخاباتش هم حاضر نمی‌شوند.

اتحادیه فوتبال رئیس جدید پیدا کرد/عزیزمحمدی نایب رییس شد

اتحادیه فوتبال رئیس جدید پیدا کرد/عزیزمحمدی نایب رییس شد

اتحادیه فوتبال رئیس جدید پیدا کرد/عزیزمحمدی نایب رییس شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل