بازدید 20827
۶

قیمت «باغچه و ویلا» در اطراف تهران

کد خبر: ۶۱۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸ 15 August 2016
همزمان با قرار گرفتن بازار مسکن در فصل طلایی جابه‌جایی‌، تقاضا برای خرید واحدهای ویلایی و باغچه‌های اطراف پایتخت هم افزایش یافته است.
 
به گزارش «دنیای اقتصاد»، مطابق معمول هر سال، آگهی‌های فروش واحدهای ویلایی و باغچه‌های شخصی در شهرها و مناطق حومه‌ای پایتخت در فصل تابستان افزایش می‌یابد.همزمان با افزایش عرضه باغ، باغچه و ویلا در اطراف تهران و سایر شهرها به خصوص شهرهای شمالی و مناطق خوش و آب و هوا، اوج تقاضا برای خرید این واحدها سه ماه تابستان به خصوص نیمه تابستان است.
 
در شرایطی که سال‌های پیش بیشترین متقاضیان باغ، باغچه و ویلاهای اطراف پایتخت را افراد ثروتمندتر تشکیل می‌دادند هم اکنون تنوع این واحدها به گونه‌ای است که طبقات متوسط هم می‌توانند با صرف هزینه کمتر اقدام به خرید باغچه شخصی کنند. ت
 
قاضا برای خرید باغچه که اخیرا در بین خانوارهای تهرانی از متقاضیان بیشتری برخوردار شده است هم اکنون در چند ناحیه عمده اطراف شهر تهران متمرکز شده است. این نواحی که عمدتا در شرق و شمال شرق –لواسان، آبسرد، دماوند و گیلاوند، رودهن، بومهن و... - و همچنین حومه غربی پایتخت –شهریار و.... – قرار دارند جزو خوش‌آب و هوا ترین و پر تقاضا ترین مناطق برای خرید باغ، باغچه یا ویلا از سوی متقاضیان هستند.
 
هر چند در تمام این مناطق متقاضیانی از طیف‌های مختلف درآمدی به چشم می‌خورد، اما عمده طبقه متوسط متقاضی خرید باغچه و ویلا حومه غربی تهران را برای جست و جو انتخاب می‌کنند.این در حالی است که متوسط نرخ زمین، باغ، باغچه و ویلا در حومه شمال شرق و شرق تهران نسبت به حومه غربی گران‌تر است. کارشناسان به متقاضیان باغ ویلاها توصیه می‌کنند در صورتی که قصد خرید دارند حتما ملکی را انتخاب کنند که سند شش دانگ و آماده انتقال داشته باشد.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
بایداین خبررابرای دریافت کنندگان حقوق نجومی بفرستید نه ماها !
دست شما درد نکندخبرمهمی بود که چند وقتی مغفول مانده بود.برای ازبین رفتن لکه های سبز باقیمانده درمناطق یادشده ذکرآن ضرورت داشت!
سپاسگزاريم از اين خبر رساني چون مونده بوديم باقيمانده حقوق تير ماهمون رو چكار كنيم .
طبقه متوسط حتما می تونه باغ ویلا 1.5 میلیارد تومنی بخره . نویسنده مقاله توی ایران زندگی می کنه ؟؟؟
قشر متوسط دیگر معنا ندارد در کشور ما.مردم به دو طبقه ثروتمند و فقیر تقسیم شدن و هر روز فاصله میان این دو در حال افزایشه.قشر ضعیف که فقط میتونه خودشو به زحمت زنده نگه داره به ویلا و خونه که نمیتونه فکر هم کنه.این قشر متوسط که می فرمایید متقاضی خرید این ویلاها هستن همون کسانی هستند که خودشون رو بالا کشیدن و به جمع ثروتمندان پیوستن
بنظر شما مبلغ یک میلیارد و پانصد هزار تومان !!!!! برای یک کارمند یا همان طبقه متوسط قابل تامین است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا اینکه شما آینها را جزو فقرا می دانید؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی