بازدید 43600

فوری: حمیدسوریان از دنیای کشتی خداحافظی کرد+کارنامه

حمید سوریان، نابغه ایرانی کشتی فرنگی دنیا و دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک کشتی فرنگی، امشب بعد از حذف از گردونه بازی‌های المپیک 2016 ریو با دو شکست پیاپی، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. سوریان پرافتخارترین چهره حال حاضر ورزش ایران بود.
کد خبر: ۶۱۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸ 15 August 2016
حمید سوریان دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک کشتی فرنگی، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش «تابناک ورزشی»، حمید سوریان، نابغه کشتی فرنگی ایران و دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک کشتی فرنگی، بعد از حذف از گردونه بازی‌های المپیک 2016 ریو با دو شکست پیاپی، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. 

این تصمیم را وی در دهکده المپیک ریو به خبرنگاران اطلاع داده است. کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی بیش از این با رسانه ها صحبت نکرده است.

حمید سوریان در سال ۲۰۰۱ دوبنده تیم ملی نوجوانان در وزن ۴۶ کیلوگرم را پوشید و در مسابقات نوجوانان آسیا به روی تشک رفت. در سال ۱۳۸۶ قهرمان قهرمانان ورزش ایران شد. در سال ۲۰۰۵ سوریان ۲۰ ساله، توانست نخستین طلایش را در مسابقات جهانی بوداپست به چنگ آورد و عنوان قهرمانی بزرگسالان جهان را از آن خود کند. 

فوری/حمیدسوریان از دنیای کشتی خداحافظی کرد

این مدال طلا پنج بار دیگر در رقابت‌های جهانی گوانگ‌ژو سال ۲۰۰۶، مسابقات جهانی ۲۰۰۷ باکو، رقابت‌های جهانی ۲۰۰۹ هرنینگ دانمارک، رقابت‌های ۲۰۱۰ مسکو و ۲۰۱۴ تاشکند تکرار شده است. ۲ طلای مسابقات بزرگسالان آسیا در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ از دیگر افتخارات ورزشی سوریان است. روزهای پایانی سال ۲۰۱۰ و کل سال ۲۰۱۱ را می‌توان بدترین سال‌های زندگی ورزشی او نامید. در این سال محسن حاجی‌پور در وزن ۵۵ کیلوگرم شرکت کرد و سوریان در مسابقات جهانی شرکت نکرد. مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن مهمترین افتخار ورزشی حمید سوریان است.

سوریان در المپیک ۲۰۰۸ پس از برد برابر ونلین ونکوف از بلغارستان و الگین الوایس از پالائو در دور سوم مسابقات مغلوب نظیر مانکیف، ورزشکاری از روسیه شد. در ادامه او با پیروزی برابر کریستین فریس از صربستان به دیدار رده‌بندی رسید که با باخت برابر پارک اون چول کره‌ جنوبی به مقام پنجم این رقابت‌ها رسید.

فوری/حمیدسوریان از دنیای کشتی خداحافظی کرد+کارنامه

فوری/حمیدسوریان از دنیای کشتی خداحافظی کرد+کارنامه
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۱۳۷
خدا قوت پهلوان
شایسته است با یک استقبال در خور شان این قهرمان از او برای سالها افتخار افرینی در صحنه ورزش قدر دانی شود
ای کاش که قبل از المپیک خداحافظی میکردی تا گذشته و افتخاراتت خراب نمی شد و تو ذهن ها مثل یک پهلوان بودی نه الان نوشدارو بعد از مرگ سهراب!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
در هر صورت قهرمانه
50 سال باید بگذرد تا سوریان دیگری متولد شود. یک جامعه ناسالم قهرمانان خودش رو درگیر حاشیه میکند! خدا حافظ آقای نابغه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
همین یکی دو ماه پیش بود همین سوریان حریف آمریکاییش رو مثل یه بچه میتابوندا .
رزومه جدیدترین به قدیمترینه
حیفه... می توان با پشتکار بازگشت.. ایشالله
درود بر تو ای قهرمان و پهلوان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
+
نكته جالب براي من طب سنتي ايراني كه الان تو بدن سوريان ميبينم شناگر امريكايي هم تو بدن داشت و اين براي اولين بار تو بدن كشتي گيرا ميبينم.. و دوم اينكه يادمون باشه قهرمانانمون مفت از دست نديم ...در جواب كسايي كه به سوريان لقب پير مرد دادن...الان خيليا تو دنيا دوست دارن سوريان با همين شرايط واسه كشورشون با حقوق بالا كشتي بگيره مربي گيره كنه...نمونه اش اذربايجان..هم تكواندو و هم كشتي اش به لطف ما ايرانيا از خودمونمون جلوتر رفته...پس خواهشا در گفتارمون دقت كنيم...قدرشون بدونيم....اقاي حميد سوريان خسته نباشي شما تمام سعيتون كرديد و جنگيد...وما دوستت داريم به خاطر روزهايي كه ما را شاد كردي و ناراحتيم از اينكه نارحتي كه نتوانستي بار ديگر دل ملتتو شاد كني و اشك ريختي...
خدا حافظی دیرهنگام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
پول و پل شورای شهر و مجوز لامبورگینی خوب بهش ساخته بود.
خداحافظ قهرمان
واقعاشرم اوربود
یه تصمیم احساسی...کاملا احساسی
بابا دست از سرش بردارید گناه داره. سوریان به خاطر سنش حذف شد وگرنه واقعا تو هر دو تا بازی که باخت یه سر و گردن از نظر تاکتیکی بالاتر بود. سوریان واسه همیشه تو ذهن مردم ما به عنوان یکی از بهترین ورزشکاران تاریخ ورزش ایران میمونه
خسته نباشی قهرمان
نکرده !! دروغگو
حالا باخته دیگه. خداحافظی از ورزش دیگه برای چی؟
كشتي را يا بايست تا اخر ميگرفتي يا مقابل حريف ژاپني با برد 4 امتياز تا پايان وقت مديريت ميكردي.
واردات کار کنه
سوریان عزیز. تو قهرمان کشور ما هستی و اجازه نده این شکست روحیه تو را برای ادامه نبرد روی تشک کشتی شکست دهد. بلند شو قهرمان، یک کشور پشت تو ایستاده.
خسته نباشي نابغه.
حمید آقای گل -تو همیشه در اذهان مردم ایران قهرمانی - و مادیدیم که تو در کشتی از نظر امتیاز جلو بودی و به دلیل شرایط بدنی کشتی هایت را واگذار کردی و هنوز مطمئنیم که اگر مشگل بدنی نداشتی روی سکوی المپیک بودی و این شرایط تو ممکن است برای هر کسی پیش بیاید .بنابر این مطمئنیم اگر بازهم کشتی بگیری میتوانی قهرمان شوی - به هر حال از اینکه سالها دل مردم ایران را شاد کردی و برای کشور افتخار ایجاد کردی از تو تشکر میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
فدای سرت قهرمان زندگی همینه گهی پشت به زین و گهی زین به پشت. شما پیش ملت ایران عزیزی و چیزی از بزرگی شما پیش ما کم نشده.
خدا نگهدارت ، نابغه سابق!
با این سن و سال دیگه وقت خداحافظیش هم بود......کاش قبل از المپیک توی اوج خداحافظی کرده بود... بازم دوستش داریم...
کار خوبی کرد...
عیبی یوخ قهرمانک. خسته نباشی پهلوان. همچنان افتخار آفرینی.
سوریان کاملا مشخص بود که توانایی برد را دارد اما بعلت خستگی کم می اورد و این نشانه اماده نبودن است
رفت شورای شهر !
خسته نباشی دلاور
تو همیشه برای ما بهترین فرنگی کار تاریخ باقی خواهی ماند نابغه کشتی جهان حمید سوریان عزیز.
حیف شد!
با سلام و عرض احترام ،قهرمان سال ها عمر خود را صرف این رشته ورزشی کرده است و الگوی بسیاری از جوانان وطن است به سهم ناچیز خودم به عنوان یک ایرانی عرض می کنم پهلوان حمید سوریان عزیز از شما بخاطر سال ها ایجاد حس افتخار ملی برای خودم و خانواده ام سپاسگذاری می کنم انشالله در این مسیر همچنان در کسوتی دیگر موفق باشید . پاینده باد ایران اسلامی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
متاسفانه شکست خورده می رود مثل دبیر که در المپیک باخت و رفت دنبال سیاست
به جهنم
Bye bye forever
ناراحت کننده بود، سوریان یک کشتی گیر بی نظیره
سرنوشتش مثل روزهای آخر رسول خادم شد
اشتباهه از نظر من وقتی این قهرمانان در اوج هستند و خاطرات بردهاشون توی ذهن میتونه بمونه، با اصرار و بدون توجه به سنشون خطر میکنن.
پاسخ ها
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
عزیز دل رسول نایب قهرمان جهان در حالی که 24 کیلو از حریفش وزنش کمتر بود زورکی باخت.
حمید عزیز از اینکه هفت بار ملت ایران را در سنوات گذشته خوشحال کردی ازت ممنونم ، از بابت المپیک ریو هم ناراحت نباش ورزش قهرمانی یک رویش برد است و روی دیگر ان باخت . مهم این است که شما در هیچ اوردگاهی اخلاق و منش پهلوانی را نباختی و همچنان در دلها جا داری هرچند که دیشب خیلی ها از باخت شما ناراحت شدن ولی همچنان دوستت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
ضمن احترامی که برای آقای سوریان قائل هستم باید عرض کنم خداحافظی ایشون از کشتی باید زودتر انجام می گرفت لذا در مسابقات کسب سهمیه المپیک آقای سوریان نشان داد که نتیجه مطلوبی را در المپیک بدست نخواهد آورد ولیکن مسئولین کشتی به این موضوع اهمیت قائل نشده و علاوه بر اینکه باعث شدند کشور ما در وزن آقای سوریان حسرت گرفتن مدال المپیک را داشته باشه در ضمن با این کتار یعنی انتخاب غیر اصولی آقای سوریان حق سایر کشتی گیران هم وزن ایشون هم ضایع شد در کشتی آزاد هم این اتفاق افتاد مثل آقای پرویز هادی که همگی متوجه شدن آقای خادم چه کار ناپسندی را در دنیای کشتی انجام داد برادر عزیز یک کشتی گیر در اوج قدرت باید در تیم ملی برای حفظ عابروی ملت و وطن کشتی بگیره ولی وقتی دیگه قادر به ادامه مسیر نیست باید کشتی را به جوانان واگذار کنه و خودش به عنوان یه پیشکسوت در کنار تیم ملی بمونه و تجربیات خودش را به جوانان منتقل کنه نه اینکه با اسرار بی مورد وارد بازیهای المپیک بشه و نه خودش بتونه کشور را صاحب مدال کنه و نه اجازه بده جوانان به این شکوفایی برسند در ضمن متاسفم برای اکثریت ورزشکران ایرانی به دلیل آنکه این ورزشکاران هنگامی که در اوج اقتدار هستند از مقام ورزشی خودشون خداحافظی نمیکنند مثل همین موضوع آقای سوریان که باعث شد با خاطرات تلخ از دنیای کشتی خداحافظی کنه .
فقط المپیک مهم است با جنگ به پیروزی نمی رسبیم

دنیا ببره انگار ما بردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
الان دیگه وقته شورای شهرش هستش. از همون موقع که کاندیدا شد نباید ازش توقعی میداشتیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
تو یه خبر دیگه گفته خداحافظی نکردم که !
سوریان باید قبل از این خداحافظی میکرد . تصویری خوبی در اذاهان مردم بجا نگذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
امثال ایشان باید بیاموزند همچنانکه در مسابقه اتفاق افتاد قهرمانی زمان دارد و الا جاروب میشود.
حمید سوریان نابغه کشتی ایران و جهان به اندازه کافی برای ایران زمین افتخار آفرینی کرده و تا همیشه محبوب تمامی دلها خواهد بود. اما این کادر فنی هستند که نباید سوریان که از نظر بدنی مشخص بود آمادگی نداره به این رقابت ها اعزام می کردند. چون اینجور شکست برای چهره خود این قهرمان هم چندان مناسب نبود. اما به هر حال، سوریان تو قلب تمام ایرانی ها جایگاهش محفوظه...
هر چه هم که پیش بیاد سوریان عزیز ماست. درود بر شرفش
متخصصين پيش بيني كرده بودند اگر به كشتي گير ژاپني بخوره خواهد باخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
در دنیای حرفه ای ها اگر امادگی کامل باشه میشه تا 35 سالگی هم در صحنه موند...
به هر هال موفق و پایدار باشد.
عجب خبر مهمی!
قهرمانانمان را هنگام شکست و پیروزی عزیز بداریم ،حمید از وجودش مایه گذاشت
خداحافظی به سبک جناب خان
................. داش حمید دوستت داریم
من خیلی رفتن یا نرفتنش برام اهمیت نداشت ولی انچه که من می بینم نه ماندنش ارزش داشت و نه رفتنش.
کلاً ما ایرانی ها تا بی اعتبار نشیم و تحقیر نشیم هیچ پست و موقعیتی را ول نمی کنیم نه در دنیای سیاست و نه در دنیای ورزش و نه هر جای دیگری.
در همه دنیا افراد به این نتیجه رسیده اند که باید در اوج اقتدار و عزت و ابرومندانه خداحافظی کرد و همین کار را هم می کنند. نمونه ان همین فلپس امریکایی که خداحافظی کرد ولی در ایران ما متاسفانه متاسفانه باید یا مثل اقای سوریان، دبیر، رضازاده، دایی و........ خداحافظی کرد. سوریان مفتضحانه باخت و به نظرم ضایع شد.
می توانست دور قبل در اوج و با اعتبار خداحافظی کند که هم به یک جوان فرصت می داد و هم اینکه یک نوع فرهنگ سازی می شد و امروز هم اینچنین تحقیر نمی شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
شما برای ما تا قبل از اینکه مدالت را به محمود تقدیم کنی قهرمان بودی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
تو خبر داری قضیه اصلش جی بوده؟ جای اون بودی راهی دیگه ای هم داشتی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
آقای سوریان عزیز؛ با تمامی احترامی که برای شما قائل هستم، شما وقتی در چند مسابقه انتخابی المپیک نتونستی سهمیه کسب کنید توی اوج کنار می کشیدید، و ای کاش او رقیب مازندرانی شما به المپیک می رفت و شما هم همچنان جدای از قهرمانی، پهلوانی رو هم بنامت می زدند.
با این حال خدا قوت
به دنیای سیاست خوش آمدی با این همه ارادت حتما کاندیدای مجلس یا ریاست جمهوری شو چون هر دوشون چیزی از کشتی کم ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
حمید سوریان، پهلوان ایران، دوستت داریم.
خبر تکذیب کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
برای ما قهرمانه . بیاد خودم بهش مدال بدم ...
دمت گرم طلایی//
شورای شهر تهران منتظرته قهرمان
بلند شو مرد...احمدی نژاد به تو و تقدیم مدالت و اینکه او را قهرمان واقعی بخوانی نیاز دارد
زنده باشن انشاالله . این بازهم درسی باشد برای قهرمانان و نامداران که بدونن کی و کجا باید خداحافظی کنن . ایشون نشون داد نه از منظر ذهنی و نه حتی روحی و بدنی برای این مسابقات آمادگی نداشت و تجربه ای که یک جوان در این المیپک باید انجام میداد تا مثلا در المپیک بعد به ثمر بشینه و منجر به کسب مدال بشه حالا برای ۴ سال به تعویق افتاد .
نگران نباشید بزودی در دنیای سیاست و روی صندلی شورای شهر میبینیمش! :)))
زودتر باید می رفت
خیلی سخته یک عده بی سواد که تو عمرشون تشک کشتی رو هم ندیدند بهت حمله کنند و بد بیراه بگویند
بد بیراه لایق فوتبالیستهای بی لیاقت است که همیشه طلبکارند
جالبه با اینکه تکذیب کرد ولی ظاهرا شما می خواهید هر طور شده بازنشسته اش کنید حالا شده به زور
از اول هم معلوم بود دیگه یک مهره سوخته است. خیلی زودتر از اینها و قبل از ضربه فنی شدن باید خدا حافظی می کرد. خداحافظی در اوج مرام پهلوانان است.
حمید سوریان همیشه به عنوان یک قهرمان در ذهن مردم باقی خواهد ماند
خسته نباشی قهرمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
از این که یک دلاوری داریم به نام سوریان افتخار می کنم
همیشه پیروز سربلند باشی دلاور
كارنامه سوريان نشون ميده كه فقط براي طلا كشتي ميگيره. در صورتيكه به هر دليلي به فينال نرسه هيچ انگيزه اي براي ادامه كار نداره. در حاليكه برنز المپيك ارزشش بيشتر از طلاي جهانيه. كاري كه عبد ولي با غيرت كرد. بله نظر من ايشون به لحاظ تعدد عناويني كه داشتند در اين المپيك خالي از انگيزه بودند. جاي سامان عبدولي خالي!!!
مردم ما عادت دارند ارزش های خودشون رو بی ارزش نشون بدهند ...حمید سوریان اسطوره کشتی فرنگی ایران و جهان هستند با این باخت چیزی از ارزش های این پهلوان کم نمیشه ...برای روشن شدن موضوع بد نیست بدانید کشورهای بزرگ و صاحب کشتی نظیر روسیه آمریکا آذربایجان ترکیه ...با رقم های نجومی بدنبال جذب این نخبه دنیای کشتی هستند ...من به شخصه دست حمید سوریان را می بوسم و ازش تشکر میکنم بخاطر سالها به اهتزاز در آوردن پرچم کشورم ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
با كلي مدالي كه براي ما آوردي خيلي وقت ها خوشحالمون كردي الانم كه نياوردي فداي سرت ما ٧ مدال طلاتو يادمون نميره نابغه كشتي فرنگي جهان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
حمید سوریان یک قهرمانه استثناعیه کساییه که کشتی میگیرن میدونن قهرمانی مداوم طی سالیان متوالی کار هر کسی نیست وتو اوج بودن این بار هم حمید سوریان به خاطر عدم ریکاوری روانی باخت عدم انگیزه مهمترین مساله تو کشتیه که یه کشتی گیر نجنگه سوریان به هر حال برا کسانیکه ورزشکاران وکشتی گیر میدونن که یک استثنا وفوق العادس خدا حفظت کنه بعد از سایتیف روس افتخارکشتی جهان
آقا دوباره گفته میمونم خداحافظی در کار نیست
برادر عزیزم حمید سوریان
این باخت چیزی از ارزش های شما کم نمیکند دستت را به زانو بگذار سرت را بالا بگیر یا علی بگو و از نو شروع کن
با این باخت که دنیا به آخر نرسیده است
یک ملت پشت شما ایستاده اند و از تو حمایت میکنند
حمید جان همیشه دعایت میکنم به خاطر لحظات خوبی که برای ما آفریدی
خسته نباشی پهلوان خسته نباشی دلاور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
من به نوبه خودم برای این قهرمان که بی سابقه ترین کشتی های فرنگی رو درطی سالهای عصویت درتیم ملی ونه بارقهرمانی ومدال طلا وخوشحالی هموطنانش با صرف جوانی وتلاش مستمر به ارمغان اورد تشکر میکنم و باید بدونیم هرگز یه قهرمان وپهلوان بایه باخت ازذهن ملت ایران نخواهد رفت .یادمون نرفته که قبل از سوریان وسوریان ها کشتی فرنگی مادر چه وضعیتی بود!!!!! زنده باشی پهلوان غمگینی ما به خاطر دوست داشتن مرام خودت بود که نشد دوباره هموطناتو شادکنی .ولی بیخیال سرت سلامت به اندازه کافی طی 12 سال 9بارقهرمان شدن درکارنامه پهلوانیت خواهددرخشید تاهمیشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
درود بر پهلوان حمید سوریان
قهرمان و نابغه تکرار نشدنی کشتی ایران.
قهرمانان ما یاد نمی گیرند که در اوج خداحافظی کنند. چرا که آنقدر کمبود داریم که تا به این فلاکت نیافتیم مسئولان ول کن نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
حمید سوریان با تو هستم,داداش بزرگترت:
حق خداحافظی نداری
نباید شونه خالی کنی
نباید خونوادتو و دوستدارانتو دشمن شاد کنی
خیلی دوست نداشتن بنا باشع, تو باشی و ... پس خوب گوش کن
(((((( حق نداری خداحافظی کنی نه برای رو کم کنی بدخواهات , باید باشی برای افتخار آفرینی های آتی))))))
به اقای سوریان افتخار میکنیم ولی خودش میدونست دیگه نمیتونه کشتی بگیره چرا گرفت باید در اوج وزودتر خدا حافظی میکرد جالبه سر مربی گشتی فرنگی یعنی اینو نمیدونست که سوریان نمیتونه مثل گذشته باشه چرا اصرار بر کشتی میگرفت باید راهنمایش میکرد که از کشتی خدا حافظی کنه یه هر حال در قلب ما جا داره
نابغه کشتی جهان و ایران حمید سوریان بخاطر کمبود نفس و عدم امادگی بدنی کشتی هایش را واگذار کرد . اگر نبود که از نفس کم اورد و به اصطلاح ،برید ، هرگز هیچکدام از این رقیبان،حریفش نمیشدند. شک نکنید.
خوش گلدی.با یه خدافظی خوشحالمون کن
جای سامان عبدولی خالی بود در این وزن.مطمنن سوریان مدال اوردن و نیاوردن خیلی براش تاثیری نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
خسته نباشی پهلوان آرزوی توفیقات روز افزون برایت دارم
اقاحمید تو خیلی مردی و واسه ما نو جوان ها یه الگویی ناراحت نباش ما در همه حال پشتتتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
درود بر حمید سوریان
نذارید خداحافظی کنه. به بدنش برسه میتونه کشتی بگیره
خسته نباشی دلاور تو همیشه برای ما قهرمانی
بالاخره رفت
تا ضایع نشن که نمیرن
درود سردار.....



شما همیشه پهلوونی
به امید روزی که توأم با قهرمانپروری، راه و رسم نگه داری قهرمانان مان را هم یاد بگیرم و غرور جوانان برومند این مرزو بوم را بخاطر(اسمشو هرچی می خواهید بزارید) نشکنیم. حمید جان تو برای همیشه در تاریخ افتخارات وطن جاوید خواهی ماند و امید است باز هم در عرصه های دیگر اجتماعی، برای کشور مان غرورآفرین باشی.
سلام حمید به دل نگیر شکست در زندگی ما ادمها لازم هست نمیشه همیشه ادم پیروز باشه دنیا اینه یک روز بات هست یک روز نیست خدا قوت پهلوان
این روزا بیشترازروزای دیگه داریم طرفداربودن یاطرفدارنمابودنمون رونشون میدیم.تعجب میکنم چه طورفقط تومملکت ماتایه ورزشکاربه سن ۲۸سالگی میرسه زمزمه های خداحافظیش میپیچه.همه ی نظراروخوندم امادریغ ازاینکه حتی یه نفریادش باشه که توروزمسابقه اقای سوریان یه عزیزی روازدست دادن.بی انصاف نباشیم اگه ایرانی هستیدحتمابارهابامدلای حمیدسوریان شادشدیدولبخندزدید.
سلام به قهرمان سرزمینم!به نالغه ی کشتی جهان به پرافتخارترین ورزشکارتاریخ ایران!
خسته نباشی دلاورخداقوت پهلوان نام آور
یادونامت همیشه توقلب هرایرانی حک شده .آسوده باش قهرمان.
از صمیم قلب ژنرال هفت ستاره دوستت دارم
باخت ایشون با اون فضاحت شبیه این بود که قهرمان شنای جهان در استخر محل مسابقه غرق بشه :-))
ایراد همیشگی ورزش کشور ما این است در یک رشته ورزشی تنها یک قهرمان داریم اینقدر در میادین مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که فرسوده و از بین می روند عرضه نداشتیم چند سوریان یا چند سلیمی داشته باشیم تا اینگونه از دستمان نروند.
خوب شد مغرور شده بود حقش بود خودش و اطرافیانش فراموش کرده بودن از کجا به کجا رسیدن
بادکش روی گردن ؟
دوستت داریم قهرمان خدا قوت
کلمه پهلوان تو قاموس و لغت نامه ایران و فرهنگ ایرانی خیلی مقدسه و برای کسایی به کار میره که پر از ادب و نجابت و شرافت هستند و همیشه مدد از نام امام علی ع گرفتند و این کلمه برازنده آقای سوریانه، نمادشه، جهان پهلوان سوریان
از برد ابتدایی سوریان معلوم بود که فقط عدم امادگی باعث حذف این قهرمان شد و نباید خداحافظی کند و میتواند به اوج برگردد
نابغه مایکل فیلیپسه با بیست و اندی مدال...
آقای سوریان قیمت لامبورگینی و پورشه چنده؟؟؟
حالاچی دارد که به اقای احمدی نژاد تقدیم کند غلام همت انم که زیر چرخ کبود زهرچه تعلق(تملق) پذیرد ازاد است
نام سوريان در خاطره ما ايرانيان حك شده است.
از الان به شهر ریی ها تبریک میگم بخاطر انتخاب شایسته حمید سوریان برای شورای شهر خخخخ
حمید جان


تو بزرگ ترین کشتی گیر جهانی سرت رو بالا بگیر.
حمیدخان اسمت توقلب ماحک شده قهرمان بابای
جان هرچی مرد حمیدپاشومدال هشتمتو بگیر روی اینایی که میگن خداحافظی کن یاباید زودتر خداحافظی میکردی روکم کن باباملت گرفتن ۷مدال طلابخداکارهرکسی نیست سوریان نابغه ست باید ازش تشکر کرد
آقا حمید خداحافظی رو تکذیب کرد
تو پیج اینستاش یه سر بزنید
وجدانا وشرافتا پاشو میتونی باید بایک طلای جهان ازکشتی کنار بری
قابل توجه اون آقایی که گفته بود لامبورگینی بهش ساخته..باید بهتون گوشزد کنم که این پرچم دارمون که از دیار ری و بچه محله ما هم است باید بدونی که تا حالا ده بار پرچم کشورمونو برده بالا و غرور افریده.وتا صد ساله دیگه هم همچین آدمی نخواهد آمد..کسی که این افتخارات رو داره باید بهتر از اوناشم سوار شه..بیرون گود بودن و گفتن کلمه لنگش کن بسیار اسونه..داداش حمید دوست داریم.پرچمت همیشه بالاست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل