بازدید 2938
با اعلام آمارهای ضعیف اقتصادی آمریکا؛

طلا با افزایش بیشتری روبه رو خواهد شد

تازه ترین نظرسنجی کیتکو از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر انتشار آمارهای ضعیف اقتصادی در آمریکا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۴ 14 August 2016
تازه ترین نظرسنجی کیتکو از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر انتشار آمارهای ضعیف اقتصادی در آمریکا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، نظرسنجی جدید کیتکونیوز نشان می دهد که انتشار آمارهای مربوط به وضعیت ناامید کننده خرده فروشی در آمریکا موجب خواهد شد تا قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده با افزایش همراه گردد. 

بر اساس این گزارش در نظرسنجی کیتکو از کارشناسان اقتصادی 17 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد 12 نفر معادل 71 درصد به افزایش قیمت طلا در هفته آینده رای داده اند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سایت طلا،

4 نفر معادل 24 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت جهانی طلا در این مدت با کاهش روبرو می شود و تنها یک نفر اعلام کرده است که قیمت طلا بدون تغییر خواهد بود.

در نظرسنجی آنلاین کیتکو نیز 830 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد نیز 549 نفر معادل 66 درصد پیش بینی کردند که قیمت طلا در روزهای آتی افزایش خواهد یافت. 156 نفر معادل 19 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در این مدت کاهش می یابد و 125 نفر معادل 15 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا بدون تغییر خواهد بود.

فیل فیلین تحلیلگر ارشد اقتصادی تاکید کرد: آمارهای اقتصادی منتشر شده در آمریکا مثل وضعیت خرده فروشی و شاخص قیمت تولید کننده، ضعیف تر از پیش بینی های اولیه بوده است. این آمارها موجب کاهش ارزش دلار و افزایش قیمت طلا در روزهای آینده خواهد شد.

به اعتقاد برخی تحلیلگران بین المللی، انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در چین نیز می تواند عامل مهمی برای نوسانات قیمت طلا در روزهای آینده باشد.

کن موریسون تحلیلگر برجسته بازارهای بین المللی نیز گفت: سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1340 دلار خواهد بود و اگر طلا نتواند طی روزهای آینده به بالاتر از این سطح بازگردد، این احتمال هست که تا 1320 دلار در هر اونس کاهش یابد.

وی افزود: طلا باید برای ادامه روند صعودی خود بتواند سطح مقاومتی 1374 دلاری را طی روزهای آینده بشکند.

به نظر می رسد گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده نیز عامل مهم و تاثیر گذاری بر قیمت جهانی طلا و نوسانات ارزش دلار طی روزهای آینده خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان