بازدید 3820
۱
گفت و گو

معروف:نمی دانم چرا بازیکنان لهستان از ما متنفر هستند؟!

ما برای زدن یا دعوا با کسی وارد زمین نمی‌شویم. به شخصه تنها به دنبال پیروزی هستم و با لهستانی‌ها هم هیچگونه خصومت شخصی ندارم . اینجا المپیک است و این داستان زندگی من است، جایی که همیشه می‌خواستم در آن باشم
کد خبر: ۶۱۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 12 August 2016
سعید معروف، پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره بازی جنجال با لهستان با یک شبکه آمریکایی گفت و کرد و گفت که نمی‌داند چرا بازیکنان لهستان از بازیکنان ایران متنفر هستند؟!

به گزارش تابناک ورزشی، پاسور تیم ملی ایران پس از این بازی که در پایان به جنجال کشیده شد، گفت: ما لهستانی‌ها را دوست داریم. آنها در زمین در صورت ما نگاه می‌کردند و می‌خندیدند که اصلاً برایم مهم نبود چون از نظر من این هم جزیی از بازی است. ما به آنها خیره می‌شویم، آنها هم به ما خیره می‌شوند. آنها به ما لبخند می‌زنند، ما به آنها لبخد می‌زنیم. به هر حال ورزش همین است، اما در نهایت این نتیجه بازی است که برایم اهمیت دارد.

معروف:نمی دانم چرا بازیکنان لهستان از ما متنفر هستند؟!
معروف در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: ما برای زدن یا دعوا با کسی وارد زمین نمی‌شویم. به شخصه تنها به دنبال پیروزی هستم و تمام توانم را در زمین به معرض نمایش خواهم گذاشت تا تیم ایران مقابل هر حریف خود به پیروزی برسد. با لهستانی‌ها هم هیچگونه خصومت شخصی ندارم و به نظر من این یک بازی معمولی است. تنها به دنبال پیروزی هستم. اینجا المپیک است و این داستان زندگی من است، جایی که همیشه می‌خواستم در آن باشم و به قهرمانی برسم. به همین خاطر تمام تلاشم را خواهم کرد تا به تیمم برای قهرمانی در این بازی‌ها کمک کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دست بردار آقای معروف!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار