بازدید 7470
۱
گزارش بازی

پرسپولیس برانکو بر تخت صدرنشینی در تعطیلات

دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با برتری یک گله سرخپوشان به پایان رسید تا این تیم دوباره صدرجدول را از تراکتور پس بگیرد. شاگردان برانکو در مقابل تیم صمد مرفاوی چندین موقعیت صددرصد گل را که اغلب توسط طارمی خراب شد، از دست داد هر چند آقای گل لیگ قبلی بالاخره پایش به گل باز شد
کد خبر: ۶۱۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵ 11 August 2016
پرسپولیس و صبای قم در ادامه دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت 20:30 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با گل دقیقه 40 مهدی طارمی به سود سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی،دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با برتری یک گله سرخپوشان به پایان رسید تا این تیم دوباره صدرجدول را از تراکتور پس بگیرد. شاگردان برانکو در مقابل تیم صمد مرفاوی چندین موقعیت صددرصد گل را که اغلب توسط طارمی خراب شد، از دست داد هر چند آقای گل لیگ قبلی بالاخره پایش به گل باز شد.

پرسپولیس با این پیروزی موفق شد به سومین پیروزی خود در چهارمین دیدارش در فصل جاری برسد و با 10 امتیاز بار دیگر به صدر جدول بازگردد و بالاتر از تراکتورسازی هشت امتیاز بایستد.

دقیقه 2: امید عالیشاه توانست با اشتباه هاشم بیک‌زاده برای پرسپولیس موقعیت ایجاد کند که توپ به مهدی طارمی رسید و این بازیکن هم وحید امیری را در فرصت مناسبی برای گلزنی قرار داد، اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 10: محسن مسلمان با پاسی زیبا مهدی طارمی را در موقعیت خوبی قرار داد، اما مهاجم پرسپولیس نتوانست خود را به توپ برساند تا این موقعیت خوب برای سرخپوشان از دست برود.

دقیقه 17: مهدی طارمی با ورود به محوطه جریمه صبا موقعیت مناسبی داشت که حامد لک با خروج از دروازه مانع از گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه 26: طارمی در موقعیتی تک به تک با حامد لک توپ را به سمت مخالف این دروازه‌بان زد که لک به خوبی توپ را مهار کرد و در برگشت هم ضربه مهاجم پرسپولیس راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 26: حسین ماهینی در محوطه جریمه صبا قصد باز کردن دروازه صبا را داشت که شوت او پس از برخورد به حامد لک از محوطه جریمه دور شد تا پرسپولیسی‌ها بازهم در گلزنی ناکام بمانند.

دقیقه 33: ارسال خوب وحید امیری روی دروازه صبای قم با ضربه سر مهدی طارمی همراه بود که این بار هم حامد لک مهاجم پرسپولیس را در گلزنی ناکام گذاشت.

دقیقه 36: پویا سیف‌پناهی به‌دلیل اعتراض به داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 40: فشار پرسپولیسی‌ها برای باز کردن دروازه صبا ادامه داشت تا در یک رفت و برگشت توپ پشت محوطه جریمه به حسین ماهینی برسد. مدافع راست پرسپولیسی‌ها با یک ارسال خوب مهدی طارمی را صاحب موقعیت کرد که این مهاجم پس از ناکامی در زدن ضربه آکروباتیک، توپ را از بین پاهای حامد لک تبدیل به گل کرد.

پرسپولیس برانکو بر تخت صدرنشینی در تعطیلات

دقیقه 42: طارمی با حرکت در محوطه جریمه صبای قم یک بار دیگر می‌توانست گلزنی کند که تکل مدافعان حریف توپ را راهی کرنر کرد. کرنر پرسپولیسی‌ها نیز خطرناک ارسال شد و این بار هم صبایی‌ها موفق شدند مانع از فروپاشی دروازه تیم‌شان شوند.

نیمه دوم
دقیقه 53: بهترین موقعیت صبای قم برای به تساوی کشیدن بازی، موقعیت تک به تک رضا عنایتی با علیرضا بیرانوند بود که دروازه‌بان پرسپولیس قبل از جدی شدن این موقعیت از دروازه خارج شد و توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 60: محمد انصاری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 68: شوتی که محمد انصاری از پشت محوطه صبا روانه دروازه این تیم کرد، از بالای دروازه حامد لک به بیرون رفت.

دقیقه 73: امید عالیشاه با نفوذ در محوطه جریمه صبا در موقعیت خوبی قرار گرفت و می‌توانست با یک ضربه خوب یا صاحب توپ کردن هم‌تیمی‌های خود به تیمش برای رسیدن به  گل دوم کمک کند، اما ضربه او توسط لک دفع شد.

دقیقه 76: کریم اسلامی اقدام به شوتزنی به سمت دروازه علیرضا بیرانوند کرد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 87: علی علیپور در محوطه جریمه صبا سرنگون شد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت، اما محسن ترکی دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 2+90: تلاش صبایی‌ها برای جبران گل خورده در حال به ثمر نشستن بود که مدافعان پرسپولیس توپ را دور کردند. در ضدحمله محسن مسلمان می‌توانست شرایط خوبی  برای خودش ایجاد کند، اما مدافعان صبا موفق به مهار او شدند.

دقیقه 3+90: چوک، مربی تیم فوتبال پرسپولیس از سوی محسن ترکی اخراج شد.

تعداد بازدید : 98

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الحمدلله رب العالمین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل