بازدید 84066

عروس و داماد برهنه دستگیر شدند

این عروس و داماد بعد از مراسم ازدواجشان به صورت کاملا برهنه در حالی که عروس تنها تور عروسی روی سر داشت وارد خیابان شده و به جشن و پایکوپی پرداختند.
کد خبر: ۶۱۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳ 10 August 2016
یک عروس و داماد کولی امریکایی درست بعد از خروج از کلیسای محل برگزاری مراسم ازدواجشان توسط پلیس بازداشت شدند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، این عروس و داماد عجیب در اعتراض به قانون ممنوعیت برهنگی در خیابان ها و مکان های عمومی در شهر سانفرانسیسکو بعد از مراسم ازدواجشان به صورت کاملا برهنه در حالی که عروس تنها تور عروسی روی سر داشت وارد خیابان شده و به جشن و پایکوپی پرداختند.

 
 
عروس 44 ساله این مراسم یک فعال سیاسی ضد حکومت است که بارها توسط پلیس بازداشت شده است و داماد 20 ساله نیز به پیروی از او در این کار شرکت کرده بود.

به گفته خبرنگاران این عروس بعد از دستگیری توسط پلیس به خبرنگاران و افرادی که در محل حاضر بودند، گفت: این مراسم اعتراض به قانون منع برهنگی در اجتماع است. هرکس حق دارد آنطور که دوست دارد وارد خیابان شود. من مطمئنم مردم سانفرانسیسکو از ما حمایت خواهند کرد. ماموران پلیس این شهر بلافاصله با حضور در محفل این عروس و داماد که در حال رقص در پیاده رو بودند با پتو بدن آنها را پوشانده و سپس آنها را به بازداشتگاه منتقل کردند.
 
 

از سال 2012 میلادی برهنگی در خیابان، وسایل نقلیه و مجامع عمومی در شهر سانفرانسیسکو امریکا ممنوع بوده و با قانون شکنان برخورد می شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۱۰
اين يعني اينکه امروز با بدحجابي مقابله نشه فردا بايد التماس کنيم لخت بيرون نياين..................
اين عروس خانم از بوميان امريكا يا بقولي سرخپوستان امريكايي است و قصدش ابدا هرزگي نبوده اين ها انسانهاي بسيار فهميده اي هستند و ميدانند كه چه بر سر نسل انها امده و هر زمان به هر شكلي كه بتوانند اعتراض ميكنند ولو شده به اين شكل تا جنايتي را در موردشان صورت گرفته به اين شكل به مردم امريكا و جهان ياداوري كنند تا فراموش نشوند ،انها أكثرشان هم اكنون يا الكلي هستند يا معتاد و عجيب انكه مشروبات الكلي را به شهرها و محل هاي مخصوص انها ميبرند و نصف قيمّت ديگر جاهاي امريكا به انها ميفروشند تا بسيار ارزان باشد و انها بخرند و الكلي بشوند و يا باقي بمانند ، داستان ظلم به انها در قديم خلاصه نشده همين امروز ظلم هاي غير انساني به انها ميشود ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
از همینکه اکثرشان الکلی هستند یا معتاد معلومه چقد اهل مبارزه ان و چقد فهمیده ان
مردش هستن مثل آدم مبارزه کنن نه با مسخره بازی
سروش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
دوست عزیز، فیلم ایشون موجوده که خودش میگه من اهل مسکو هستم...
جیپسی یه اصطلاح بین المللی هست و همه جای دنیا کولی داره!
شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
به هر شکلی که بتوانند اعتراض میکنند ؟ اومدیم یکیشون دلش خواست به نشانه اعتراض به یک زن تجاور کنه ! اینم اعتراضه ؟ شما هنوز فرق بین اعتراض و تجاوز رو نمیدونی ! تجاوز ها همیشه جنسی نیست ! این تجاوز روحی هست ! شاید همون موقع یه پدری با فرزندش در حال گذر از اون محل بودند ... دیدن این صحنه تجاوز روحی به اون کودک محسوب میشه ! بفهههههم !
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
بومی آمریکا؟ طرف سفید پوست هست، کجاش بومی آمریکا هست؟
عروس 44 ساله دوماد 20 ساله!!!!!!!!!!!!!! چقدر درصد امید به زندگیشون بالاست خخخخخخخخخخخخ
دو سال از خبر عقبید تابناک جان!!!
ظاهرا اینها همان از بقایای نسل انسان های اولیه برهنه وار هستند که تا این قرن متمدن و پیشرفته انسانی دوام آوردند فکر می کنم باید اینها را در موزه لوور نگهداری کرد چون لنگه شان در دنیا اصلا پیدا نمی شود.!!!!!!!
زندگی که اولش اینجوری شروع بشه عاقبتش معلومه چی میشه..........حالا ببینید بچه های اینا چی میخوان بشن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها