بازدید 31600
۲
خبر

نجات بهدادسلیمی ازحمله داعش درپرواز سائوبولو

سلیمی با تشریح لحظات دلهره‌آوری که هنوز ادامه دارد، اظهار داشت: همه ترسیده بودند، هر آن منتظر بودیم صدای انفجاری بلند شود و هواپیما منفجر شود. خیلی وضع بدی بود که خدا را شکر به خیر گذشت.
کد خبر: ۶۱۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۷ 10 August 2016
 پروازی که گروه سوم تیم ملی وزنه برداری را به سائوبولو رساند دو میهمان ویژه داشت که به محض فرود در فرودگاه طی یک عملیات پلیسی و امنیتی دستگیر و بازداشت شدند.

به گزارش تابناک ورزشی گفته می شود دو فرد مشکوک به عضویت در گروه داعش دقایقی پس از فرود پرواز حامل تیم ملی وزنه‎برداری کشورمان با حضور پلیس امنیت و نیروهای گارد ویژه پلیس دستگیر و بازداشت شدند.

بهداد سلیمی که هم اینک در فرودگاه سائوپائولو حضور دارد در این خصوص گفت: به محض اینکه درهای هواپیما باز شد تعداد زیادی نیروی امنیتی و ویژه وارد هواپیما شدند و دو فرد مشکوک به عضویت در گروه داعش را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: هر دو نفر با شکل و شمایل اعضای این گروه (ریش‎های بلند و دشداشه) در پرواز حضور داشتند که پلیس به هر دو دستبند زد و منتقل‌شان کرد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲
چه دلیلی داشته لباس و ظاهر تابلو داشته باشند؟ شاید مانور پلیس بوده.
چرا جو می دید؟ این دو نفر مضنون بودند و نه عامل حمله! خدا رو شکر اتفاقی هم نیافتاده. در ضمن باید از مسئولان امنیتی فرودگاه مبداء پرسید چرا اصلاً اجازه دادند این دو نفر با این شکل و شمایل سوار هواپیما بشن و پرواز بکنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس