بازدید 3294
۱

سایت باشگاه پرسپولیس دنبال رقابت با رسانه‌ها؟!

کد خبر: ۶۱۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 09 August 2016
باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل جاری در حمایت از سامانه هواداری خود روابط خود با رسانه ها را دچار چالش کرده است.
به گزارش تابناک ورزشی، درحالی که همواره باشگاه پرسپولیس روابط خوبی با رسانه ها داشته به تازگی شاهد رفتارها و تصمیماتی از سوی مسئولان این تیم هستیم که جای بسی تعجب دارد.
در شرایطی که مخاطبان تیم پرسپولیس زیاد هستند اما باشگاه در جهت حمایت از سامانه خود که در نوع فعالیت آن شفاف سازی نشده تصمیماتی را گرفته که در نوع خود جالب و البته باعث دور شدن اصحاب رسانه از این تیم شده است.
مسئول روابط عمومی پرسپولیس به دنبال این است که سایت باشگاه با خبرگزاری ها و سایت ها رقابت داشته باشد و به همین دلیل در برنامه های پوششی این تیم چندان اجازه نمی دهد بازیکنان و برانکو با خبرنگاران صحبت کند. او امروز هم مانع صحبت برانکو با خبرنگاران شده و اعلام کرده مصاحبه سرمربی پرسپولیس روی خروجی سایت قرار می گیرد و رسانه ها می توانند از طریق سایت باشگاه این مصاحبه را پوشش دهند که البته اکثر خبرگزاری ها هم در جواب به این حرکت غیر منطقی روابط عمومی باشگاه حاضر به انتشار مصاحبه برانکو نشدند. 
مسئولان پرسپولیس که همه چیز را در حمایت از سامانه خود می بینند رویه ای را در ارتباط با رسانه ها در پیش گرفته اند که سال قبل استقلال رفت اما دود آن فقط به چشم مجموعه آبی ها رفت.
تیم پرسپولیس همیشه مردمی بوده و هست اما مسئولان این باشگاه برای اطلاع رسانی در مورد وضعیت این تیم فقط می خواهند اخبار شسته و رفته خود باشگاه در اختیار عموم قرار گیرد و هرگونه پیگیری از سوی خبرنگاران از نظر مسئولان این باشگاه ناخوشایند است و به مذاقشان خوش نمی آید. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
متاسفانه خیلی از همین رسانه ها با هزار جور تغییر و تحریف مصاحبه ها و پرسیدن سوالهای چالشی از بازیکن خسته ، از دهنش حرف بیرون میکشن یا حرف تو دهنش حرف میزارن که سبب به هم خوردن آرامش یک تیم میشه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر