بازدید 4251

«اشرف غنی» حمله به بیمارستان کویته را محکوم کرد

رئیس جمهور افغانستان حمله تروریستی به بیمارستانی در شهر کویته پاکستان را به شدت محکوم کرده است.
کد خبر: ۶۱۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 09 August 2016

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری «جمهور»، اشرف غنی رییس جمهور افغانستان، حمله تروریستی روز دوشنبه در بیمارستانی در کویته پاکستان را به شدت محکوم کرد.

اشرف غنی ضمن محکوم کردن این حمله گفت: دشمنان اسلام و بشریت مردم را مورد حمله تروریستی قرار دادند. حمله به مردم جنایت بزرگی است و در هیچ دین و قانونی قابل توجیه نیست.

وی در ادامه افزود: دولت افغانستان متعهد است که برای جلوگیری از فعالیت‌های تروریستی در سطح ملی و منطقه ای تلاش‌های جدی انجام دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت کابل بدون هیچ تبعیضی علیه تمام گروه‌های تروریستی مبارزه می‌کند و به دیگران نیز سفارش می‌ کند، تا بدون هیچ گونه اغماضی علیه تروریست ها مبارزه کنند، زیرا تروریسم دین، قانون، نژاد و قومیت نمی‌شناسد.

گفتنی است که صبح روز دوشنبه انفجاری در بیمارستانی در شهر کویته، مرکز ایالت بلوچستان پاکستان رخ داد. در این حادثه دستکم ۷۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

این انفجار در بیمارستانی در این شهر رخ داد و هنگام وقوع این حمله تروریستی، تعداد زیادی از وکلای این شهر در اعتراض به کشته شدن یکی از وکلای ارشد کویته که جسد وی به این بیمارستان منتقل شده بود، در این بیمارستان تجمع کرده بودند. بیشتر کشته شدگان این حادثه وکلای شهر کویته هستند.

لازم به ذکر است گروه تروریستی «جماعت الاحرار» وابسته به گروه طالبان پاکستان مسئولیت این انفجار تروریستی را برعهده گرفته است. دولت واشنگتن چند روز پیش نام این گروه را در فهرست گروههای تروریستی قرار داده بود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس