بازدید 3845

تابستان شگفت‌انگیز دیجی کالا

کد خبر: ۶۱۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 08 August 2016
دیجی‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه، در روزهای ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه، بار دیگر جشن تابستانی خود را برگزار کرده و اتفاقات متعددی را طی آن به نمایش می‌گذارد.

تابستان شگفت‌انگیز دیجی کالا

 از آن میان این اتفاقات می‌توان به شگفت‌انگیزهای دیجی‌کالا اشاره کرد که در آن هر یک ساعت، ۸ کالای جدید با تخفیفی شگفت‌انگیز ارائه می‌شود. کالاهایی که قبلا طبق روال همیشگی ۲۴ ساعت یک‌بار به روز می‌شدند.

یکی دیگر از اتفاقات منحصربه‌فرد تابستان شگفت‌انگیز، دستچین است که در آن شما با هر کلیک به چهار کالا از دستچین‌های دیجی‌کالا دسترسی خواهید داشت که هر کدام تخفیف بسیار مناسبی دارند و در ۴۰ دسته‌ی چهارتایی در دستچین وجود خواهند داشت.

تابستان شگفت‌انگیز با تنوع گسترده‌ای از انواع کالاها؛ شامل انواع لوازم دیجیتال، لوازم‌ خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی و مادر و کودک می‌شود.

دیجی‌کالا پیشرو در خرید اینترنتی در ایران، با طیف وسیعی از کالاهای متنوع برای کاربران، تجربه‌ی یک خرید اینترنتی لذت‌بخش را ایجاد می‌کند. «تحویل اکسپرس»، «تضمین بهترین قیمت» و «ضمانت اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که دیجی‌کالا همواره در تلاش برای پایبندی به آن‌هاست و با رعایت همین اصول روز‌به‌روز به سطح بالاتری از اعتماد مشتریان دست می‌یابد.

لازم به ذکر است در این مدت تحویل رایگان برای خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومانِ همه‌ی هم‌وطنان وجود خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل