بازدید 4752

لم بده و فیلم ببین!

کد خبر: ۶۱۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 08 August 2016
شرکت صبا ایده توسعه دهنده سرویس های آپارات و فیلیمو؛ پس از موفقیت چشمگیر سرویس آپارات، سرویس فیلیمو را، با رویکرد نمایش محتوای بلند ویدیویی مثل فیلم، سریال به بازار عرضه کرده است. فیلیمو با ارائه محتواهای ویدیویی جذاب و خاطره انگیز خیلی سریع در بین مخاطبین جای خود را باز کرد.

به گزارش آفتاب‌‌نیوز، جشنواره تابستانی فیلیمو با عنوان "لم بده، فیلیمو ببین" از 11 مرداد آغاز شده و تا 11 مهر ادامه خواهد یافت. اگر اهل دنیای فیلم، سریال و تئاتر هستید این کمپین و پیشنهادهای ویژه آن را از دست ندهید. با خرید اشتراک 1 ماهه در مدت این کمپین، به مدت 2 ماه (یک ماه رایگان)، و با خرید اشتراک 3 ماهه، به مدت 6 ماه (سه ماه رایگان) می‌توانید در www.filimo.com فیلم ببینید.

لم بده و فیلم ببین!

نکته قابل توجه در این رویداد، رایگان بودن اینترنت مصرفی برای کاربران شرکت آسیاتک است. یعنی مشترکین آسیاتک در بازه زمانی این کمپین هیچ هزینه‌ای برای ترافیک اینترنت، هنگام فیلم دیدن، پرداخت نخواهند کرد. بدون شک، این طرح‌ها هم به سود کاربر و هم به سود فضای کسب‌و‌کار کشور در حوزه VOD است و باعث می‌شود کاربران بدون دغدغه نسبت به حجم مصرفی اینترنت خود، به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های متعدد بنشینند و لذت برند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل