بازدید 13722
جواهر فرانسوی آخرین سفارش آقای خاص هم خریده شد

گرانترین بازیکن فوتبال تاریخ با منچستر بست

رقم انتقال پوگبا از یوونتوس، ۱۱۰ میلیون یورو است که ۱۰۵ میلیون یوروی آن به صورت نقد و ۵ میلیون یوروی آن به صورت پاداش به تیم ایتالیایی پرداخت می شود. این پاداش ۵ میلیون یورویی در صورتی فعال می شود که پوگبا قراردادش را با یونایتد تمدید کند
کد خبر: ۶۱۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۵ 08 August 2016
داستان انتقال پل پوگبا به منچستر یونایتد، با مشخص شدن رقم انتقال و سفر فردای وی به شهر منچستر، سرانجام به پایان می رسد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می رسد داستان انتقال پل پوگبا به منچستر یونایتد به پایان رسید. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ستاره فرانسوی بر خلاف ادعای برخی رسانه ها، هنوز به شهر منچستر نرفته و در حال حاضر در کنار مینو رایولا به سر می برد. اگرچه پوگبا فردا به منچستر می رود و برای امضای قرارداد، آزمایش پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت.

پوگبا گرانترین بازیکن فوتبال تاریخ شد

رقم انتقال پوگبا از یوونتوس، ۱۱۰ میلیون یورو است که ۱۰۵ میلیون یوروی آن به صورت نقد و ۵ میلیون یوروی آن به صورت پاداش به تیم ایتالیایی پرداخت می شود. این پاداش ۵ میلیون یورویی در صورتی فعال می شود که پوگبا قراردادش را با یونایتد تمدید کند یا منچستر این بازیکن را با مبلغی بیش از ۵۰ میلیون یورو به تیم دیگری بفروشد.

مطابق بسیاری از قراردادهای فوتبال، رقم انتقال پوگبا در چند قسط(۳ قسط)، پرداخت می شود. هزینه نهایی انتقال پوگبا برای منچستر یونایتد هنوز رسما مشخص نیست، زیرا معلوم نیست که شیاطین سرخ قرار است چه مبلغی به مینو رایولا پرداخت کنند. چیزی که قطعی است، پل پوگبا فردا رسما گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار