بازدید 6734
فوتبال اروپا

اولین جام آقای خاص در منچستر با شاهکار زلاتان

منچستریونایتد برای این دیدار تدارک ویژه ای دیده بود و پیش از ورود هوادارانش به ورزشگاه، روی هر صندلی یک شال یونایتد را به عنوان هدیه ای برای فصل جدید قرار داده بود تا به نوعی با هوادارانش آشتی کند
کد خبر: ۶۱۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲ 07 August 2016
در دیدار چمیونیتی شیلد انگلستان که بین قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی برگزار می شود، لسترسیتی و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند و در پایان این شیاطین سرخ بودند که با نتیجه 1-2 به پیروزی رسیده و جام را بالای سر بردند.

به گزارش تابناک ورزشی،باشگاه منچستریونایتد برای این دیدار تدارک ویژه ای دیده بود و پیش از ورود هوادارانش به ورزشگاه، روی هر صندلی یک شال یونایتد را به عنوان هدیه ای برای فصل جدید قرار داده بود. شیاطین سرخ آخرین بار در سال 2013 و در اولین تجربه رسمی سرمربیگری دیوید مویس به عنوان سرمربی منچستریونایتد، فاتح این جام شده بودند.

دو تیم بازی را با این ترکیب شروع کردند:

منچستریونایتد
ترکیب اصلی: داوید ده خیا، آنتونیو والنسیا، اریک بایلی، دیلی بلیند، لوک شاو، مایکل کریک، مروانه فلینی، جسی لینگارد، وین رونی، آنتونی مارسیال، زلاتان ابراهیموویچ
ذخیره ها: سرجیو رومرو، آندر هررا، مارکوس روخو، مورگان اشنایدرلین، خوان ماتا، هنریک مخیتاریان، مارکوس رشفورد

لسترسیتی
ترکیب اصلی: اشمایکل، سیمپسون، هوث، مورگان، فوکس، محرز، کینگ، درینک واتر، آلبرایتون، اوکازاکی، واردی
ذخیره ها: زیلر، هرناندز، موسی، شلوپ،گری، اولولا، مندی

اولین موقعیت بازی در دقیقه 10 ایجاد شد، جایی که آنتونی مارسیال با پاس وین رونی در سمت چپ زمین صاحب توپ شد و در محوطه جریمه لستر اقدام به شوتزنی کرد، اما ضربه او به دیواره دروازه کاسپر اشمایکل برخورد کرد.

در دقیقه 19، شوت شینجی اوکازاکی از بیرون محوطه جریمه با برخورد به بازیکنان یونایتد با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت. چند ثانیه بعد، ضربه کرنر زده شد و باز هم شینجی اوکازاکی با ضربه سر خود، دروازه یونایتد را به شدت تهدید کرد. ضربه سر این بازیکن به تیر دروازه ده خیا برخورد کرد.

در دقیقه 32، جسی لینگارد با یک حرکت کاملا انفرادی و دریبل کردن 4 ، 5 بازیکن لسترسیتی، خود را در موقعیت تک به تک با کاسپر اشمایکل قرار داد و موفق شد تا دروازه "روباه ها" را باز کند.

در دقیقه 40، دنی سیمپسون به دلیل خطا کردن روی وین رونی با کارت زرد داور مواجه شد.

در نیمه دوم، لسترسیتی با دو تعویض به میدان آمد. کلودیو رانیری، دو عنصر تهاجمی اش - دمارای گری و احمد موسی - را قبل از شروع نیمه دوم به زمین فرستاد و شینجی اوکازاکی و مارک آلبرایتون را از زمین بیرون آورد.

لسترسیتی خیلی زود و در دقیقه 53 با اشتباه مسلّم مروانه فلینی و فرصت طلبی جیمی واردی موفق شد تا به گل برسد و گل تساوی را به ثمر برساند. پاس رو به عقب کم جان فلینی را واردی در نزدیکی های خط محوطه جریمه قطع کرد و با دریبل زدن ده خیا، توپ را به تور دروازه یونایتد چسباند و بازی را به تساوی کشاند.


در دقیقه 61، آندر هررا به جای مایکل کریک به میدان آمد. چند دقیقه بعد، مارکوس رشفورد و مارکوس روخو به جی لوک شاو و آنتونی مارسیال به میدان آمدند. جسی لینگارد نیز به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و به جای او خوان ماتا به میدان آمد.

در دقیقه 78، زلاتان ابراهیموویچ یک فرصت طلایی را از دست داد و دروازه خالی لستر را نتوانست باز کند.

دو دقیقه بعد، احمد موسی نیز در چند قدمی دروازه یونایتد نتوانست ضربه سر خود را وارد دروازه این تیم کند و ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. 

در دقیقه 83، زلاتان ابراهیموویچ در سومین بازی اش برای منچستریونایتد موفق به زدن دومین گلش برای این تیم شد. در موقعیتی مشکوک به آفساید، سانتر  آنتونیو والنسیا به زلاتان رسید و او بالاتر از وس مورگان - کاپیتان لسترسیتی - موفق شد با ضربه سر بسیار دقیق خود، دروازه کاسپر اشمایکل را باز کند و تیمش را بار دیگر پیش بیاندازد.


در دقیقه 95، لسترسیتی یک فرصت بزرگ گلزنی را پیدا کرد، اما ضربه دمارای گری با برخورد به بازیکن منچستریونایتد به کرنر رفت و کرنر به دست آمده نیز حاصلی برای لسترسیتی نداشت تا بازی با همان نتیجه 1-2 به پایان برسد و ژوزه مورینیو کارش را در من یونایتد با یک جام شروع کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار