بازدید 4250
۱
گفت و گو

مهسا جاور: خبر نداشتم که قرار است فروشگاه رفاه اینقدر حمایت کند!

کاش زودتر زنگ زده بودید. شاید مشغول تمرین و آماده سازی برای المپیک بودم که خبر حمایت رفاه از المپیکی را نشنیدم. در هر صورت اتفاق خیلی خوبی است. همین اتفاق های ویژه است که ورزشکاران را دلگرم می کند.
کد خبر: ۶۱۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 07 August 2016
مهسا جاور بانوی روئینگ سوار کاروان امام رضا(ع) در ریو از جریان حمایت فروشگاه های زنجیره ای رفاه کاملا بی خبر بود! 

به گزارش تابناک ورزشی، وقتی با او تماس گرفته شد تا در این مورد از او سوال شود جاور گفت:« کی؟ واقعا این اتفاق افتاده است؟ واقعا قرار است 50 میلیون تومان کارت خرید به ما بدهند؟ من خبر نداشتم و الان از شما می شنوم.»

جاور این را گفت و ادامه داد:« دلگرم شدم. کاش زودتر زنگ زده بودید. نمی دانم شاید مشغول تمرین و آماده سازی برای المپیک بودم که چنین خبری را نشنیدم. در هر صورت اتفاق خیلی خوبی است. همین اتفاق های ویژه است که ورزشکاران را دلگرم می کند.»

مهسا جاور: خبر نداشتم که قرار است فروشگاه رفاه اینقدر حمایت کند!

بانوی روئینگ سوار ایران در پاسخ به این سوال که اگر شرایط طوری فراهم شود که او بتواند از قانون استخدام یکی از بستگان نزدیک در فروشگاه های زنجیره ای استفاده کند کدام یک از بستگانش را استخدام می کند گفت:«هنوز به این موضوع فکر نکرده ام.اول باید اتفاقات خوب بیفتد.به نظرم همین که آنها آمده اند و حمایت کرده اند اتفاق خوبی است»

او در پایان گفت:« من تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم همیشه برای ایران نتایج خوبی را کسب کنم. همیشه هدفم همین بوده و در راه رسیدن به این اتفاق بیشتر تمرین می کنم و بیشتر پارو می زنم. امیدوارم این حمایت ها همیشه باشد. چون ورزشکاران هیچ پشتوانه ای ندارند  و دلخوش به همین جایزه ها هستند. من و همسرم هر دو ورزشکار هستیم و زمانی نداریم که کار دیگری انجام بدهیم. درآمد چندانی هم از ورزش نداریم. امیدوارم این حمایت ها همیشگی باشد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
به نظر من بجای استخدام یکی از بستگان ورزشکاران،بهتر نیست امثال ماهایی که چند سال ساعتی هستیم قراردادشون رو درست کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار