بازدید 9964
۳
گزارش زنده فینال تیراندازی تفنگ 10 متر بانوان المپیک؛

مدال تاریخی از چنگ الهه احمدی و ایران پرید

الهه احمدی در حالی که در آستانه حذف از جدول فینال قرار داشت، موفق شد دو تیرانداز آمریکایی و کروات را حذف کند؛ اما در آخرین لحظه با نیم امتیاز اختلاف، مغلوب رقابت با حریف چینی شد و در جایگاه ششم قرار گرفت تا رتبه اش در المپیک لندن را تکرار کند.
کد خبر: ۶۱۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 06 August 2016
دقایقی پیش، الهه احمدی، تیرانداز شایسته کشورمان ـ که جواز حضور در رقابت‌های فینال تفنگ ۱۰ متر بادی بانوان بازی‌های المپیک را کسب کرده بود ـ مسابقه نهایی را به پایان رساند و به رتبه ای بهتر از ششمی نرسید.

به گزارش «تابناک ورزشی»، احمدی که از میان 57 تیرانداز زن در مرحله مقدماتی رقابت‌های تیراندازی 10 متر تفنگ بادی با کسب 417.8 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته بود و جواز حضور در فینال را کسب کرد.

مدال تاریخی از چنگ الهه احمدی و ایران پرید

الهه احمدی در حالی که در آستانه حذف از جدول فینال قرار داشت موفق شد دو تیرانداز آمریکایی و کروات را حذف کند اما در آخرین لحظه با نیم امتیاز اختلاف مغلوب رقابت با حریف چینی شد و در جایگاه ششم قرار گرفت تا رتبه اش در المپیک لندن را تکرار کند.

بعد از حذف تیرانداز آمریکایی، الهه احمدی در آستانه حذف قرار گرفت اما در آخرین شلیک موفق شد نماینده کرواسی را نیز در رده هفتم قرار داده و او را حذف کند. وی سپس در یک رقابت شانه به شانه، با اختلاف کمی به تیرانداز چینی باخت تا به مقامی بهتر از ششمی المپیک ریو که در لندن هم نصیبش شده بود، دست پیدا نکند.

الهه احمدی در پایان مرحله مقدماتی تفنگ بادی 10 متر که با حضور 57 تیراندازی برگزار شد، در رده سوم ایستاد و به همراه تیراندازان چین (دو نماینده)، آلمان، روسیه، آمریکا (دو نماینده) و کرواسی راهی فینال شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۳
بازم با همین امکانات خوب بود
خیلیم خوبه خسته نباشی, تلاششو کرد
چه گلی به سر بانوان ایران زده اند که توقع دارند مدالهای المپیک را درو کنند؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی