بازدید 4588
گزارش‌تعجب‌آور از اقدام جنجالی آبی ها در نخستین مسابقه با مدیرعامل جدید

تصمیم عجیب استقلالی ها/نصب تابلوی تبلیغ3090 بدون اجازه شرکت فناپ!

براساس تازه ترین قراردادی که سازمان لیگ با شرکت فناپ بسته است تبلیغات محیطی دور زمین کل لیگ و از جمله این مسابقه در اختیار شرکت فناپ است تا سامانه جدید پیامکی 3040 را تبلیغ و کسب درآمد کند اما در اتفاقی عجیب، سامانه 3090 هم ردیف بالایی تابلوهای ثابت و بین طبقه اول و دوم را با بنرهای خود پوشاند!
کد خبر: ۶۱۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷ 05 August 2016
درحالی که به تازگی تبلیغات محیطی لیگ شانزدهم و هفدهم به صورت یکجا و طی قراردادی رسمی به شرکت فناپ واگذار شده است، اما در دیدار برابر نفت ابادان در ورزشگاه آزادی تابلوهایی از رقیب این شرکت و اسپانسر روی پیراهن استقلال نصب شد!

به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته مهر دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در شرایطی شامگاه جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که براساس تازه ترین قراردادی که سازمان لیگ با شرکت فناپ بسته است تبلیغات محیطی دور زمین کل لیگ و از جمله این مسابقه در اختیار شرکت فناپ است تا سامانه جدید پیامکی 3040 را تبلیغ و کسب درآمد کند اما در اتفاقی عجیب، سامانه 3090 هم ردیف بالایی تابلوهای ثابت و بین طبقه اول و دوم را با بنرهای خود پوشاند!

در دیدارهای گذشته لیگ برتر چنین مشکلی وجود نداشت اما در دیدار استقلال شرایط متفاوت شد و تابلوهایی در ورزشگاه نصب شده که سامانه روی پیراهن استقلالی ها را تبلیغ می کند. اتفاقی که کاملا برخلاف و در تناقض با قرارداد امضاشده توسط سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است.

این نخستین تصمیم رضا حسنی خو  محسوب می شود که حداقل در شروع مدیریت وی اتخاذ شده و مسوولیتش با سرپرست جدید باشگاه استقلال است. وی که هنوز مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان است این قدرت را داشته تا با استفاده از توان مدیریتی خود حرفش را به کرسی بنشاند و تابلوهایی برخلاف قرارداد سازمان لیگ با فناپ نصب کند اما قطعا در صورت شکایت فناپ ، فدراسیون فوتبال مشمول جریمه ای قابل توجه خواهد شد که در ادامه عواقب آن دامن استقلال را می گیرد.

به این ترتیب نخستین تخلف از سوی باشگاه استقلال در قرارداد جدید تبلیغات محیطی صورت گرفت و شرکت طرف قرارداد می تواند با شکایت از سازمان لیگ درخواست خسارت کند. طبیعتا سازمان لیگ هم باشگاه استقلال را جریمه خواهد کرد و خسارت را از این باشگاه دریافت می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار