بازدید 4865

وضعیت بیمار دچار سوختگی در بیمارستان جماران

سخنگوی وزارت بهداشت، آخرین وضعیت بیمار دچار سوختگی در اتاق عمل بیمارستان جماران را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۱۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 05 August 2016
سخنگوی وزارت بهداشت، آخرین وضعیت بیمار دچار سوختگی در اتاق عمل بیمارستان جماران را تشریح کرد.

به گزارشم هر، دکتر ایرج حریرچی اظهارداشت: بعد از اینکه از حادثه مطلع شدیم، معاون درمان وزارت بهداشت بیمار را ویزیت کرد و در جریان وضعیت او قرار گرفت.

وی با اشاره به نظارت مستقیم مدیرکل بارزسی وزارت بهداشت بر روند پرونده این بیمار، گفت: بعد از مشکلاتی که برای بیمار به وجود آمده بود، همکاری خوبی بین مسئولین بیمارستان مبدا و سایر مسئولین مربوطه انجام شد.

سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر انجام اقدامات مراقبتی با هزینه بیمارستان مبدا برای بیمار دچار سوختگی در اتاق عمل، افزود: اقدامات درمانی برای این بیمار، در بیمارستان دیگری با وسعت بیشتر شروع شد.

حریرچی همچنین از انجام اقداماتی برای بهبود استاندارد اتاق عمل بیمارستان مبدا خبر داد و گفت: امیدواریم با بهبود وضعیت اتاق عمل این بیمارستان، شاهد تکرار چنین مواردی نباشیم.

وی با اعلام اینکه بیمار سوخت در بیمارستان مجهزتری که می توانس مریض سوخته را اداره کند، بستری شد، افزود: تمامی هزینه های بیمار توسط بیمارستان مبدا تامین شده است.

به گزارش مهر، چندی قبل یک بیمار برای انجام عمل قلب در بیمارستان جماران بستری می شود که در حین انجام کارهای درمانی، بر اثر قصوری که صورت می گیرد، دچار سوختگی شدید می شود.

این بیمار که وضعیت دلخراشی داشت، برای ادامه درمان به بیمارستان دیگری منتقل می شود اما بیمارستان دوم، او را جواب می کند و به ناچار به همان بیمارستان اول باز می گردد. اما بر اساس اظهارات اطرافیان بیمار، بیمارستان از پذیرش او خودداری می کند.

به دنبال رسانه ای شدن این موضوع، مسئولین وزارت بهداشت وارد عمل می شوند و در نهایت، بیمار در بیمارستان دیگری بستری می گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل