بازدید 2101

یک بازیکن با دو قرارداد!

با این حساب اگر مهرام رضایت نامه ندهد نمی‌توانم برای صبا بازی کنم. نهایتا اینکه کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال باید برای من و اینکه اجازه بازی در کدام تیم را دارم حکم صادر کند. احتمالا هم این کمیته به بازگشتم به مهرام رای می‎دهد. در هر حال شرایط سخت است.
کد خبر: ۶۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۲ 25 August 2009
کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان که برای حضور در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر با صبامهر قرارداد امضا کرده است، در نشست امروز با مدیرعامل مهرام برای دریافت رضایتنامه به نتیجه مثبتی نرسید.

به گزارش مهر، قرارداد صمد نیکخواه بهرامی با تیم صبامهر که پیش از رقابت‎های جام ملت‎های مردان آسیا منعقد شد دردسرهای زیادی را برای این بازیکن ایجاد کرده است. تا جائیکه منجر به برگزاری نشست امروز (سه شنبه) وی با امیرمحمد گنجی مدیرعامل تیم سابقش شد. نشستی که نتیجه حاکی از احتمال لغو قرارداد منعقد شده با صبامهر را دارد. البته اگر باشگاه مهرام رضایت‎نامه این بازیکن را برای جدایی از تیمش صادر نکند.

صمد نیکخواه بهرامی در پایان نشست با امیر محمد گنجی گفت: پیش از سفر به فرانسه از آنجا که هنوز یک سال از قراردادم با مهرام باقی مانده بود متعهد شدم که پس از بازگشت به ایران طبق قرارداد به مدت یک سال برای مهرام بازی کنم.

وی که پس از بازگشت از فرانسه مهرام را دررقابت‏های وابا (غرب آسیا)، پلی‎آف ایران و باشگاه‎های آسیا همراهی کرد ادامه داد: واقعا فکر می‌کردم همراهی مهرام دراین سه رویداد کافی است برای اینکه تعهدم را عملی کرده باشم. به همین دلیل پیشنهاد صبامهر را بررسی و با این تیم قرارداد امضا کردم. اما تازه متوجه شدم که تعهد من نسبت به تیم سابقم زمانی تمام شده حساب می‎شود که یک فصل کامل برای این تیم درلیگ ایران بازی کنم.

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان به لزوم دریافت رضایت‌نامه از باشگاه مهرام برای پابرجا ماندن قرارداده منعقد شده با تیم صبامهر اشاره کرد و اظهارداشت: با این حساب اگر مهرام رضایت نامه ندهد نمی‌توانم برای صبا بازی کنم. نهایتا اینکه کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال باید برای من و اینکه اجازه بازی در کدام تیم را دارم حکم صادر کند. احتمالا هم این کمیته به بازگشتم به مهرام رای می‎دهد. در هر حال شرایط سخت است.

نیکخواه بهرامی با اشاره به نشست امروز با مدیرعامل باشگاه مهرام خاطرنشان کرد: آن طور که مشخص است تکلیف من برای لیگ 88 دست مهرام و مدیران این باشگاه است. قرار است آقای گنجی تا فردا صبح نظرخود را در مورد صدور رضایت نامه اعلام کند.

وی تاکید کرد: فقط اینکه انعقاد قرارداد من با تیم صبامهربه خاطر پیشنهاد مالی بیشتر نسبت به مهرام نبود. تنها عاملی که من را نسبت به این کار ترغیب کرد این بود که شرایط پرداختی صبا نسبت به مهرام بهتر است. درصد پول های پرداختی از طرف باشگاه صبا مهر بیشتر و فاصله آن کمتراست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس