بازدید 13224

پاسخ سردار جوانی به لفاظی ژنرال سعودی

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه صحبتهای ژنرال بازنشسته سعودی قطعا یک نوع توهم و خوابی است که هرگز تعبیر نخواهد شد عنوان کرد: تجزیه و تقسیم ایران به چند کشور از آرزوهای افرادی مثل صدام بود که با خودش به گور برد.
کد خبر: ۶۱۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 03 August 2016
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه صحبتهای ژنرال بازنشسته سعودی قطعا یک نوع توهم و خوابی است که هرگز تعبیر نخواهد شد عنوان کرد: تجزیه و تقسیم ایران به چند کشور از آرزوهای افرادی مثل صدام بود که با خودش به گور برد.

به گزارش میزان سردار یدالله جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به صحبتهای انور عشقی ژنرال بازنشسته سعودی که گفته بود "بر اساس آنچه روسای سابق و فعلی سیا گفته اند سه کشور از نقشه خاورمیانه حذف و ایران به شش کشور تجزیه خواهد شد" اظهار کرد: این صحبتها نوعی تبلیغات روانی است درحالیکه واقعیت های موجود نسبت به صحبت هایی که انور عشقی مطرح کرده بسیار متفاوت است.

وی با بیان اینکه صحبتهای ژنرال بازنشسته سعودی قطعا یک نوع توهم و خوابی است که هرگز تعبیر نخواهد شد عنوان کرد: تجزیه و تقسیم ایران به چند کشور از آرزوهای افرادی مثل صدام بود که با خودش به گور برد.

سردار جوانی با بیان اینکه ملت ایران نشان داده که از وحدت و انسجام بالایی برخوردار است و با هر توطئه ای مقابله می کند و نقشه های دشمنان را نقش بر آب می سازد تصریح کرد: امروز آل سعود با شکستهای راهبردی پی در پی در منطقه و در جهان اسلام مواجه شده و صحبت های اینچنینی نشان دهنده استیصال آنهاست که یکی از نتایج این استیصال آشکارسازی رابطه آل سعود با رژیم صهیونیستی بوده است.

وی افزود: آل سعود سالیان طولانی به شکل پنهانی با رژیم صهیونیستی رابطه داشت ولی امروز در شرایطی قرار گرفته که برای رهایی از بن بست هایی که در آن قرار دارد تصور می کند آشکارسازی رابطه با رژیم صهیونیستی و گروهک های تروریستی مثل منافقین می تواند به آنها کمک کند اما در عمل نه تنها این کار کمکی به آنها نمی کند بلکه فروپاشی آل سعود را سرعت می بخشد.

سردار جوانی در پایان با بیان اینکه واقعیت های منطقه نقطه مقابل آن چیزی است که آل سعود در خصوص ایران مطرح می کند خاطرنشان کرد: ایران یک کشور دارای نفوذ راهبردی، تکیه گاه ملت های مستضعف، الهام بخش جریان بیداری اسلامی و محور مقاومت در منطقه است و امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی وجود دارد امنیتی بی نظیر در سطح منطقه و جهان است که نکته قابل توجه آن، این است که امنیت ما امنیتی مردم پایه است و در کشوری که مردم آن امنیتش را برقرار کنند، نقشه های اینچنینی هیچگاه عملیاتی نخواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر