بازدید 28315

جزییات ماجرای نگهداری مرغ ها در یک دستشویی

کد خبر: ۶۱۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 01 August 2016
سازمان دامپزشکی استان تهران اعلام کرد: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی در مورد قطعه بندی مرغ در سرویس بهداشتی یک رستوران بین راهی و یا مرکز عرضه فراورده‌ خام دامی نیست، بلکه مربوط به یک گلخانه متروکه در شهرستان ری بوده که پلمب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس ، در پی انتشار تصاویری از مرغ‌های قطعه بندی شده در مجاورت سرویس بهداشتی در فضای مجازی، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران به منظور تنویر افکار عمومی موارد ذیل را به استحضار هموطنان عزیز می رساند:

1-تصاویر منتشر شده در فضای مجازی رستوران میان راهی و یا مرکز عرضه فراورده‌های خام دامی نیست، بلکه مرغ‌های قطعه بندی شده در یک گلخانه متروکه در شهرستان ری بوده که بر اساس گزارشات مردمی و با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی توسط دامپزشکی شهرستان ری ضبط و معدوم شده است.

2-وزن محموله 1660 کیلوگرم بوده که به صورت غیربهداشتی توسط افراد سود جو انجماد زدایی و قطعه بندی شده که در این رابطه دو نفر از صاحبان مرغها دستگیرشده‌اند و به مجازات خواهند رسید.

3-مکان مورد نظر با صدور حکم قضایی پلمب شده است.

4- در پایان ضمن تشکر از مردم عزیز در صورت مشاهده هر گونه موارد تخلف در زمینه فراوری، عرضه و توزیع فراورده‌های خام دامی به سامانه 1512 اداره کل دامپزشکی استان تهران و یا ادارات دامپزشکی شهرستان ها اطلاع دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۱۱
ما هم متاسفیم که نهاد ها چر ا نمی توانند بر خوردکنند پس ازاینکه عکس منتشر میشود نازه یادشان می افتد که در جراید منتشر کنند آیا فکر می کنندعدم بهداشت فقط در مور د مرغ است سری به مرغ فروشی هابزنید عمق فاجعه را می فهمید نظافت مال مسلمان ها نیست؟پایه ایمان مسلمان نظافت است ؟وای بر ما
چرا جلوی خریداران آشغال مرغ را نمی گیرن که کیلویی بالای 4 هزار تومان از مرغ فروشی و قصابیا می خرن و در شرایط غیر بهداشتی با وانت حمل می کنن که در سرتاسر شهر مشهود هستن.
و بعد تبدیل به کالباس و سوسیس میشه و به خورد ملت از همه جا بی خبر میدن!!!!
چه رستوران باشه چه گلخانه و چه هر جای متروکه دیگه
عکس داره خودش حرف میزنه و اوضاع رو توضیح میده
پس بدتر دیگه اونجوری فکر میکردیم نریم رستوران سر راهی مساله حله ولی الان شاید همین مرغا به خونه هامون راه پیدا کنه
یعنی بعضی وقتها به انسان بودن این ادمها شک می کنم!!! باید همون مرغ رو بهش بدی همونجا بخوره تا بفهمه داره چه غلطی میکنه و با جون مردم بازی میکنه.
اغلب ديده مى شود در بعضى از قصابى ها ، گوشت هائى توزيع مى شود كه از گشتارگاه نمى آيد تا سالم بودن دام احراز شود ، بلكه ذبح و تحويل گوشت به فروشگاه توسط دلالان دوره گرد و متفرقه انجام مى گيرد ، لطفاً پيگيرى شود ، موردى را خودم با تعجب ديدم .
حالا فرقش چیه؟ به هرحال مقصد اینها رستوران ها هست، حالا یا از طریق افراد سود جوی بخش خصوصی، چه از طریق افراد سودجوی بخش غیرخصوصی!!! به هرحال ملت باید اینها رو بخورون!!!
اصولا مواد غذايي و رستورانها در ايران كنترل كيفيت نميشوند، در صورتيكه بسيار مهمه
من چند سال پيش عين اينو تو يك غذا خوري بين راهي ديدم (روي توالت يك تيكه جوب بود و تا سر توالت پر بود از گوشت و خونابه گوشتها در ميومد واين گوشتها با اب سر رفته توالت بغلي پر از مدفوع انساني تماس داشتند و شسته ميشدند از اون تاريخ بين راه هيجي نميخورم. اين توضيح هم كه اداره كل دامپزشكي داده كمي معقول نيست.مطمئن باشيد متعلق به يك رستورانه. مطمئن باشيد.
تصاویر منتشر شده مربوط به یک گلخانه متروکه بوده...........که بر اساس گزارشات مردمی.......... مگه همچین چیزی میشه !؟...... واقعاً نظارت بهداشتی به رستورانهای تو راهی خیلی ضعیفه متاسفانه
گلخانه آيا نياز به مرغ دارد؟ مطمئنا اين براي رستوراني انبار شده بود كه متاسفانه اين مسئله انگار جدي گرفته نشده است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها