بازدید 18814

جزییات سفر کمیسیون برنامه، بودجه به اصفهان

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس،از سفر کمیسیون متبوعش به استان اصفهان خبرداد و گفت: بررسی مشکلات این استان در حوزه های مختلف و رسیدگی به نحوه هزینه کرد بودجه سالانه از اهداف سفر به اصفهان است.
کد خبر: ۶۱۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 01 August 2016
محسن بیگلری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به دستورکار کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس در هفته جاری،گفت:این کمیسیون با هدف نظارت بر نحوه هزینه‌کرد در محل پروژه‌ها و اعتباراتی که درون بودجه سنواتی دیده می‌شود به بازدید میدانی از مناطق مختلف استان چهارمحال و بختیاری پرداخته است.

نماینده مردم سقز و بانه درمجلس شورای اسلامی،ادامه داد:سفر به استان چهارمحال و بختیاری برای بررسی مشکلات استان و همچنین درنظرگرفتن راهکارهای برای رفع آن ها در دستورکار این کمیسیون قرار گرفته است.

وی افزود:سفر به استان چهارمحال و بختیاری امروز با بررسی مشکلات تولید،نشست با استانداران، شوراى برنامه ریزى استان، مدیران، فرمانداران و برخی فعالان اقتصادى استان به پایان خواهد رسید.

بیگلری،گفت:بعدازظهر امروز کارگروهی از کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس عازم استان اصفهان خواهد شد.

وی ادامه داد:سفر به استان اصفهان با هدف نظارت بر نحوه هزینه‌کرد در محل پروژه‌ها و اعتباراتی که درون بودجه سنواتی دیده می‌شود به بازدید میدانی از مناطق مختلف این استان خواهد پرداخت.

عضوهیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه به دنبال توسعه همه جانبه کشور در حوزه‌های مختلف و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی،تصریح کرد:کمیسیون بودجه قصد دارد تا پیش از تصویب قانون بودجه سال 1396 یا اجرایی شدن بررسی برنامه ششم از چند استان با فوریت بازدید و مشکلات را مرتفع سازد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر