بازدید 60677
طی نامه سرگشاده خطاب به فرمانده ارتش؛

حسن عباسی از ارتش جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی کرد

چندی پیش، ویدئویی از حسن عباسی منتشر شد که موجی از انتقادات را به دنبال داشت. حال پس از چند روز، حسن عباسی در نامه سرگشاده خطاب به امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، نسبت به حواشی پدید آمده عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۶۱۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 01 August 2016
چندی پیش، ویدئویی از حسن عباسی منتشر شد که وی در سخنانی بیان داشت: «اگر آب کشور را ببرد، ارتش صدایش هم درنمی آید و هیچ موضعی نمی گیرد»؛ این اظهارات موجی از انتقادات را به وجود آورد. در همین زمینه از حسن عباسی درخواست شد که باید هر چه سریع تر از ارتش جمهوری اسلامی و مردم ولایت مدار ایران اسلامی عذرخواهی کند. در غیر این صورت باید در مراجع قضایی پاسخگو باشد.

به گزارش «تابناک»، حال پس از چند روز حسن عباسی در نامه سرگشاده خطاب به امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، نسبت به حواشی به وجود آمده پس از انتشار بخشی از اظهارات خود توضیحاتی داد.

وی در این پیام، علت تأخیر در عذرخواهی را رفتن به دادسرای نظامی و جلوگیری از شائبه تأثیر بر دادگاه بیان داشته و در بخشی از این نامه آورد است، این کلیپ تقطیعی یک دقیقه‌ای از یک جلسه از سلسله جلسات دروس تخصصی دانش دکترینولوژی در دانشگاه تهران بوده و در ادامه مدعی شده که این تقطیع از سوی جریان ضدانقلاب، اجرا و ابتدا در یکی از صفحات شبکه‌های اجتماعی مربوط به عناصر سلطنت‌طلب باستان‌گرا نشر یافت و سپس در سایر صفحات ضدانقلابیون و همچنین فتنه‌گران بازنشر داشته است.

وی همچنین در پایان علت بازنشر این کلیپ بعد از شش سال را منحرف کردن اذهان عمومی از اهم مسائلی مانند اقامۀ قسط به‌ویژه در حوزۀ فیش‌های نجومی، رکود فراگیر اقتصادی، خیانت آمریکا در پسابرجام، مذاکرات شهریور ۱۳۶۵ پاریس، انتشار ابعاد محرمانۀ مذاکرات اتمی در رسانه‌های غربی، ناامنی‌ها و تروریسم منطقه‌ای، رجز‌خوانی عربستان برای ایران و عدم پیگیری جنبش مردمی مقاومت اقتصادی در کشور قلمداد کرده است.


 
متن کامل این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر سید عطاءالله صالحی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم
با تقدیم احترام

مستحضرید که تقطیعی یک دقیقه‌ای از یک جلسه از سلسله جلسات دروس تخصصی دانش دکترینولوژی در دانشگاه تهران منتشر گردیده که شنیده‌ام موجب رنجش دوستان من در ارتش جمهوری اسلامی شده است. مایل بودم در روزهای قبل مصدع اوقات شوم و مراتب عذرخواهی قلبی خود را به جای آورم تا جناب‌عالی به جامعه ارتش انقلابی اسلام تقدیم بفرمایید، اما در تماسی که با استاد ارجمندم امیر دریادار کوچکی داشتم، ترجیح بر این شد تا پس از رفتن من به دادسرای نظامی باشد که شائبه تأثیر بر دادگاه پیش نیاید؛ از این‌رو پس از حضور در دادسرای نظامی، امروز فرصتی حاصل شد که با تأخیر چند روزه، مراتب عذرخواهی خود را به جناب‌عالی به عنوان فرماندۀ برادران غیور ارتشی تقدیم نمایم. اما برای شفافیت موضوع، چند نکته را به استحضار جناب‌عالی می‌رسانم:

۱ـ تقطیع مطالب علمی، فلسفی، روایی، و قرآنی در تاریخ همواره به عنوان یک اقدام رذیلانه مطرح بوده است؛ مانند آن‌که مشرکی، آیۀ قرآن را تقطیع می‌کرد که «لاتقربوا الصلوه» و نتیجه می‌گرفت که به نماز نزدیک نشوید؛ حال آن‌که این آیه قبل و بعد دارد و فهم و استنباط از آن، نیازمند در نظر داشتن همۀ آیه است.

۲ـ به تبع، تقطیع «یک دقیقه‌ای» از جلسۀ ۲۳۰ دورۀ طرح‌ریزی استراتژیک در افق ۱۴۱۴ در دانشگاه تهران، به تاریخ ۱۳۸۹/۰۴/۳ موسوم به کلبه کرامت نیز مصداق همان رفتار است. دورۀ طرح‌ریزی استراتژیک در افق ۱۴۱۴، مبتنی بر کلیات دانش دکترینولوژی است که در تنها کرسی نظریه‌پردازی مستمر علوم انسانی در سطح تهران است که از ۱۳۸۵ تاکنون در یک بازۀ زمانی ده ساله استمرار داشته و به توفیق الهی، اکنون به جلسۀ ۶۵۰ رسیده است.

الف‌ـ مباحث علوم اقتدارآفرین که در این سلسله جلسات مطرح شده‌اند، طیف وسیعی از موضوعات را در بر دارد که نه تنها شامل مباحث سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، فلسفی، جامعه‌شناسی، ژئوپلتیک، ژئواستراتژیک، و ژئوکالچر است، که حوزه‌های روان‌شناسی، کلام، ارتباطات، هنر، منطق، حقوق اساسی، تاریخ، امنیت، و علوم قرآنی را در بر می‌گیرد. اندیشه‌جویان این کلاس‌ها تاکنون ۲۸۴ پایان‌نامۀ دکتری و کارشناسی ارشد را در موضوعات مذکور دفاع کرده‌اند.

ب‌ـ تعدادی از افسران جوان ارتش نیز در جمع دانشجویان این دوره‌ها هستند که موفق به اخذ گواهی فارغ‌التحصیلی شده‌اند. هم‌چنین تعدادی از فرماندهان ارتش، سپاه، و نیروی انتظامی نیز به صورت غیرحضوری از این مباحث استفاده می‌کنند که امیر سرافراز ارتش اسلام سرتیپ پوردستان از آن جمله هستند که همواره در طول سالیان ـ از ۱۳۸۹ به این سو ـ پیگیر دریافت فیلم کلاس‌ها بوده و از طریق دفترشان، کتباً ما را مورد محبت و لطف خود قرار داده‌اند.

ج‌ـ در طول جلسات متعدد از ۶۵۰ جلسۀ برگزارشده در این دوره، به دفعات به ابعاد گوناگون نقش استراتژیک ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب قدرت ملی پرداخته شده است؛ برای نمونه در جلسۀ ۲۰۵ که در ۱۳۸۸/۱۲/۰۶ در دانشگاه تهران برگزار شد، با توجه به عملیاتی شدن پروژۀ ساخت ناو جماران، به طور مبسوط به موضوع ضرورت اجرایی شدن قابلیت استراتژیک نیروی دریایی ارتش در قالب نیروی دریایی راهبردی پرداخته شد. البته ـ و احتمالاً ـ مستحضرید که ایدۀ نیروی دریایی استراتژیک، در جلسات دکترین مشترک نیروی دریایی ارتش و سپاه در ۱۳۷۴ مطرح شد. آن جلسات که در دفتر فرماندهی وقت نیروی دریایی برگزار می‌گردید توسط خود آقای شمخانی مدیریت می‌شد، و برادرانی چون سردار فدوی، یا بزرگانی هم‌چون دریادار شهید رودکی و مرحوم تیمسار دانه‌کار در مباحث درگیر بودند. ماحصل آن مباحث را در سال ۱۳۷۵ در قالب ‹دکترین دست دراز› نگاشتم که نخستین متن استراتژیک نیروی دریایی شد و اکنون پس از بیست سال به‌مرور، اهداف پیدایش نیروی دریایی استراتژیک بیش‌ازپیش نمایان می‌شود.

د‌ـ در سخن از دورۀ خدمت در نیروی دریایی، خالی از لطف نیست که از مأموریت‌های بازرسی مشترک در سطح نیروهای مسلح نیز یاد کنم که اوج هم‌دلی ارتش و سپاه بود؛ چه در بازرسی‌های عملیاتی که همراه با تیمسار یگانه‌فر به نمایندگی از ارتش و سپاه می‌رفتیم و از ایشان بسیار آموختم، و چه در بازرسی‌های اعزامی از ستاد کل نیروهای مسلح در بازۀ ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵ تحت فرمان شهید صیاد شیرازی که در گروه عملیات زیر نظر تیمسار شاهین‌راد توفیق خدمت داشتم و در کنار تیمسار پیرایش که ارشد تفنگداران دریایی ارتش بود بازرسی از نیروهای تکاور و تفنگدار ارتش و سپاه را بر عهده داشتیم. در ماجرای تشویق جناب آقای حبیب سیاری  در جریان بازرسی سراسری سال ۷۵-۱۳۷۴، پس از بازدید از جزیرۀ ابوموسی، و ارزیابی از تیپ تفنگداران و تکاوران دریاییِ تحت امر ایشان، همان شب در ناو خارک در جلسۀ نهایی بازرسی، با توجه به حسن فعالیت ناخدا سیاری، به اتفاق تیمسار پیرایش، درخواست تشویقی در سطح ارتقاء وی را با ارزیابی کیفی مثبت از مدیریت ایشان تقدیم کردیم که مورد تأیید شهید صیاد واقع شد.

۳ ـ تقطیع یک قطعۀ یک دقیقه‌ای از جلسۀ ۲۳۰ دورۀ کلبۀ کرامت از سوی جریان ضدانقلاب، اجرا و ابتدا در یکی از صفحات شبکه‌های اجتماعی مربوط به عناصر سلطنت‌طلب باستان‌گرا نشر یافت و سپس در سایر صفحات ضدانقلابیون  و همچنین فتنه‌گران بازنشر داشت.

۴‌ ـ در مجموع ۹۱ درصد از این فضاسازی، در شبکه‌های اجتماعی از سوی ضدانقلاب خارج‌نشین و لیبرال‌های وطنی و عناصر فتنۀ سبز، و ۹صد در آن از سوی رسانه‌های رسمی انعکاس داشته است. عصر امروز ۱۳۹۵/۰۵/۱۱ مقرر است که در جلسه‌ای در سازمان حفاظت اطلاعات، مستندات این فضاسازی ضدانقلابیون و لیبرال‌ها در فضای سایبر تحویل شود که حاوی نکات حیرت‌انگیزی از ترفندهای فتنه‌گران است؛ البته مجلد مستندات به محضر جناب‌عالی تقدیم خواهد شد.

۵ ـ نکتۀ مهم این است که تلاش لیبرال‌ها و ضدانقلاب از این فضاسازی عمدتاً برای منحرف کردن اذهان عمومی از اهم مسائلی مانند اقامۀ قسط به‌ویژه در حوزۀ فیش‌های نجومی، رکود فراگیر اقتصادی، خیانت آمریکا در پسابرجام، مذاکرات شهریور ۱۳۶۵ پاریس، انتشار ابعاد محرمانۀ مذاکرات اتمی در رسانه‌های غربی، ناامنی‌ها و تروریسم منطقه‌ای، رجز‌خوانی عربستان برای ایران، و عدم پیگیری جنبش مردمی مقاومت اقتصادی در کشور بوده است.

از این رو، جناب‌عالی و جامعۀ معظم ارتش جمهوری اسلامی، مطمئن باشید که پاسخ ما در حوزۀ جنگ نرم و جهاد کبیر، علیه پاشنه‌های آشیل لیبرال‌های فتنه‌گر، سهمگین‌تر از پیش خواهد بود، چراکه فرمود «و قاتلواهم حتی لاتکون فتنه» ان‌شاءالله.

حسن عباسی
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴۸۹
انتشار یافته: ۱۰۰
بررسی‌های دکترینال ??!!!
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
بنده خدا هنوز دکتری نداره ولی سلسله نشست های دکترلینولوژی داره !!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
حالا حتما باید مدرک داشته باشه؟؟؟؟ اون مدرک دارها چه گلی به سر این کشور زدن؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
تابناک چرا نظرایی که هدفشون توهین و تخربه منتشر میکنی
پیمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
عاشق این کلمه دکترین و دکترینال هستند ایشون
اینگونه عذر خواهی خود بدتر از گناه است
سعی در توجیه خطا
اگر خطایی مرتکب نشده اید که نیازی به عذر خواهی نیست
این هم یک سیاست زشتی است که باب شده ،
هر حرف ناصواب وغلطی را میزنند ، تخریب وتوهین میکنند
سپس آنرا با استدلال نابجای تقطیع توجیه میکنند
این اسامی و نام که آورده برای نشون دادن صمیمیت با ارتش است یا می خواد نشون بده که جبهه رفته؟
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
بهر حال دوستان را به شهادت طلبیدند
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
نه عزیزم برای اینه که افرادی که متاسفانه عامدانه و جاهلانه می گن ایشون تو هیچ جایی نبوده و دانش نظامی نداره، متوجه بشن نظرات کی غیرکارشناسی است! و اینکه اگر کسی می‌تونه بیاد بگه خلاف واقع هست
دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
در آخر فیشهای چند 10 میلیونی مسئولین دولت آقای روحانی رو میگه کجا از صمیمیت با ارتش صحبت کرده
با كلي مغلطه بالا خره عذر خواهي كرد نياز به اين همه .... نبود يك كلمه عذر خواهي و شرمندگي لازم بود
من کشته اون بند 4 هستم، 91%
مثلا خواسته بگه من آمارم دقیق است و الکی حرف نزدم و کار آماری دقیق افتادم؟
خوبه که حداقل یکبار برای همینجوری حرف زدن! هزینه پرداخت کرد.
به همین هم راضی هستیم
سلام .ارتش پایه واساس هرکشوری هست .بعد تو 4تا کتاب خوندی در مورد همه چی نظر میدی .اخرین بارت باشه درمورد نیروهای مسلح حرف بزنی
شما عذر خواهی می بینید یا فرار رو به جلو و بدهکار نمودن ارتش به خود
کی نظریه پرداز کشور شده!!!!!!!؟
این که بجای معذرت خواهی نظام اسلامی رو تهدید کرده...
این پاسخ با توضیحاتش اهانت آمیز تر از بیان اولیه اوست .
آیا ایشان واقعا نظرش عوض شده یا از روی اجباره؟؟؟؟؟؟ این اظهار نظرات فوق اعاده برای کشور خطرآفرین و تفرقه انگیز است.
چرا وقتی تو کشور مشکلی از طرف این آقایون بوجود میاد کار فتنه گران هست ولی اگر از مخالفاشون اشتباهی سر بزنه میشه افشاگری این آقایون؟
ایشون هنوز هم حاضر نیستن قبول کنن که حرف اشتباهی زدن و دارن با فرافکنی توجیه میکنن حرفشون رو. اون جمله ایی که ایشون گفتن بدون توجه به کل حرفهایی هم که زده اصلا توجیه نداشته
جناب استاد عباسی به جای این همه آسمان وریسمان کردن با قوت از عبارت خود عذرخواهی کنید که نصفه نیمه کردید این شهامت آدم را بالا می برد لزومی هم ندارد اینگونه بیان کنید که کل استکبار جهانی و عناصر داخلی پشت به پشت هم جمع شدند تا با این ویدیو کل نابسامانی های مملکت رو ماست مالی کنند راحت بگویید اشتباه کردم و دیگر تکرار نکنید آدمی که زیاد حرف می زند خب زیاد هم اشتباه می کند
والله من هر چي خوندم ، جايي در اين نوشته معذرت خواهي نديدم !!!!
اتفاقا ايشون هنوز طلبكار هستند و كاسه و كوزه رو سر ديگران شكوندن و خيلي هم بر نظراتشون اصرار دارند!!
بنظرم ارتشي هاي محترم نبايد كوتاه بيان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
مگه ما دیدیم که تو میخوای ببینی؟
ايشان عذر خواهي نکرده است. توجيه کرده است. اين عذر خواهي هيچ ارزشي ندارد.
امکان نداشت يک عذر خواهي ساده بکند و ديگر در اين موارد حرفي نزند؟
فرصت طلب دو بهم زن.
عباسی کار خوبی کرد، آفرین بر ارتش قهرمان و دوست داشتنی
شخص عاقل کاری نمی کنه که بعداً مجبور به عذر خواهی بشه
هنوز حرف خودشو میزنه
بی سر و ته . استفاده از کلمات مبهم و...
فرار رو به جلو
پیر زن و پیر مرد و بچه از سخنان جناب دکتر ناراحت شدند
بیا معذرت خواهی کن چرا می اندازی گردن دیگران بگو اشتباه کردم تمام شد
تمام مردم را مقصر گردید که جرا آنرا نشر دادند تازه ضد انقلابشان کردید
حداقل به مردم دیگر اهانت نکنید جناب عباسی
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
االبته ایشون طبق تعریف عرف جامعه دکتر نیستند.
این کجاش عذر خواهیه؟
از خودش تعریف کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
خوب مگه غیر ازاین انتظارداشتی؟
سلام مکاتبات و نوشتاری ایشان خیلی مبتدی است . از روی نوشتاری ایشان پی به درک علمی وی پی ببرید.
تعجب است که آقای دکتر عباسی در متن فوق قسمتی از صحبتهای خود را با قسمتی از آیه قرآن قیاس کرده ؟؟؟ ودر آخر هم جهاد کبیر و...
عادتشونه که هر وقت می خواهند عذر خواهی هم کنند اول باید یه چارتا فحش به دیگران بدهند و بعد هم خیلی ملیح و تو دل برو از سوابقشون تعریف کنند . من یکی که خیلی وقته منتظر دادگاه عدل الهی هستم . این متن هم نمی دونم برا چی تایپ کردم تو که درج نمی کنی
دقیقاً اون بخشی که "عذرخواهی" کردن، کجاشه؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
مراتب عذرخواهی خود را به جناب‌عالی به عنوان فرماندۀ برادران غیور ارتشی تقدیم نمایم
ببخشید این محاسبات دقیق چطور انجام شده؟ مثلا 91 درصد منتشرکنندگان...، 6 درصد.... ارائه این آمارهای دقیق فوق العادست!
دبه کردی حسن، نشد دیگه، حکایت تو مثل گربه ایست که دستش رو شده و به در و دیوار پنگال میکشه، اگر هم تقطیعی بوده به هیچ عنوان حرف های فتنه آفرین تو رو توجیه نمیکنه
من فکر نمی کردم کلیپ مال 6 سال پیش باشه! والا مسولین ما برای کار الانشون عذر خواهی نمی کنند
تقطيع!
چرا لفاظی ؟
شما در کجای هندسه ای ؟ ادبیات متصلب چرا ؟ تمرین کنید هر آنچه به مغرت آمد به زبان نیار
به نام خدا
برایم جالب است این اعداد و ارقام دقیق را از کجا استخراج میکنند
بطور نمونه در بخشی از جواب خود اعلام میکنند که 91 درصد مربوط به شبکه های اجتماعی معاند و 9 درصد مربوط به روزنانه های معاند است آخه آقای دکتر عباسی چگونه و براساس کدام موتور جستجو این تحلیل را شما انجام دادید خدای ناکرده مگر آنکه خودتان همه دنیا را مدیریت میکنید معاند و غیر معاند و شبکه و روزنامه و. .،، که با همه این تفاسیر در این مدت وای وای
این سخن من به عنوان فردی است که با الگوریتم های موتورهای جستجو بیست سال آشنایی دارم و تجربه کاری است نه یک فرد عامه با لق لق زبنبه
"الف‌ـ مباحث علوم اقتدارآفرین که در این سلسله جلسات مطرح شده‌اند، طیف وسیعی از موضوعات را در بر دارد که نه تنها شامل مباحث سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، فلسفی، جامعه‌شناسی، ژئوپلتیک، ژئواستراتژیک، و ژئوکالچر است، که حوزه‌های روان‌شناسی، کلام، ارتباطات، هنر، منطق، حقوق اساسی، تاریخ، امنیت، و علوم قرآنی را در بر می‌گیرد. اندیشه‌جویان این کلاس‌ها تاکنون ۲۸۴ پایان‌نامۀ دکتری و کارشناسی ارشد را در موضوعات مذکور دفاع کرده‌اند." !!!!!!!!!??????!!!!!!!!!!!!!!!!
انقلابی بودن و اعتقادات و افکار دکتر عباسی کاملا مشخصه
ما چاکر همه نیروهای خالص و انقلابی ، چه سپاهی و ارتشی و بسیجی و بازاری و کشاورز و ... هستیم
کجای این نامه عذرخواهی کرده؟
ايات قران كجا وسخنان تو كجا
ایشان سواد چندانی ندارد حرفهای تشنج افرین می زند بهتراست صحبتنکند تامردسخن نگفتهباشد عیب وهنرش نهفته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
دست خودش که نیست ذاتا آدم پر حرفیه
كلا اين آدم مشكل داره
جناب عباسی . تفره نروید یه کم در مباحثتان دقت کنید ارتش ما خیلی خدمات به این نظام داده است . ضمنا نظامیها باید از جناح بازی به دور باشند و فقط تحت فرمان رهبر نظام باشد ولا غیر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
دقت درمباحثات! عجب انتظاری
خوب این حرف رو زدی دیگه چرا به زمین و زمان گیر میدی.
رییس مرکز کجا؟؟؟؟
این "دانش دکترینولوژی " چی هست ؟
اگر این عذرخواهی صادقانه بود اینقدر طولانی نمی بود. به هر حال بعلاوه ارتش، این به اصطلاح نظریه پرداز خودخوانده باید از کل مردم ایران به دلیل سردرد دادن به آنها عذرخواهی کند و برای تلافی سالها حرافی .... از همین امروز در غاری دور افتاده اقامت گزیده و تا پایان زندگی برای درد آوردن گوش کسی بیرون تشریف نیاورد.
کل مطلب طعنه اتهام به مخالفانش و منت بر سر ارتش که فلان طرح را من برایتان نوشتم و فلان فرماندهانتان به دنبال درسها و طرحهای من هستند.
کل کلیپ را هم انکار کرد و آنرا تقطیع دانست.
ولی نگفت این جمله ایران رو آب ببره ارتش رو خواب می بره را کجا و بابت چه موضوعی گفته.
کجاش عذر خواهی کرد؟ بیشتر دولت رو کوبوند....
قسمت اول نامه ایشان حاوی عذرخواهی ازغیورمردان ارتش جمهوری اسلامی است.
دکترینولوژی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینها عذر خواهی بود یا توجیه؟
میکروفونشو قطع کنید !
ایشون اگر راست میگه کل فیلمو منتشر کنه
باید کارت معافی پایان خدمت عباسی باطل شود تا بفهمد
عجب اسم این همه فرمانده را افسر ارشد رو آورده که چی بگه!
تقصیر این رسانه و بعضی از مردم که اینجور شخصیتها بیش از اندازه گندش میکنند.. شمارو به خدا قسم میدم اینقد اینو بزرگش نکنید..اَه اَه اَه.... فردا ادای ریاست جمهوری هم میکنه.
کم گوی و گزیده گوی چون در-تازندک تو جهان شود پر مقصر کسانی هستند که به اینگونه افراد مجال صحبت می دهند
من دارم هنوز به این فکر میکنم که چرا آدمی مثل عباسی سال89 این حرفارو در مورد ارتش زده ، شما چرا کمی فکر نمی کنید.
تابناک تو هم بیکاری
تابناک به استاد عباسی با انتشار این توهین ها ظلم کردید برایتان متاسفم .می دانید و بی انصافی می کنید .خدای دکتر عباسی بزرگ است
هوش و سواد فوق العاده جناب آقای عباسی غیرقابل کنمان نیست قطعا با تقطیع سخنان ایشان سوء استفاده شده است و ارتش ج.ا.ا بازوی پرتوان ولایت میباشد و نیاز به دایه های مهربان تر از مادر ندارد
1- در این نامه اثری از عذرخواهی دیده نمیشه.
2- به جای عذرخواهی، فرار به جلو را در پیش گرفته و تمام تقصیرها را به گردن ضد انقلاب انداخته.
بیچاره ملت ما که این آقا کیسینجرشه.
حسن جان
ما که از سال ۵۸ تو دانشگاه درس خوندیم و درس دادیم نفهمیدیم دکترینولوژی یعنی چی
ترا خدا بیشتر توضیح بدید یا اگر لازمه دو واحد درس تو این زمینه ارایه بدید ما هم بفهمیم
متن ان بسیار جالب ورشنگر بود به شرطی که چشم فتنه گران وتفرقه افکنان باز باشد درود برارتشیان دلاور وسپاهیان فداکار لعنت خدا برهرچه فتنه گر
نمی تونی هر چی دلت خواست بگی بعد از چند روز چون مردم اعتراض کردند عذرخواهی کنی.
مضرات زياد حرف زدن در خصوص موضوع اينه كه حواس خود حراف پرت بشه كه چي گفته
ادعای تقطیع این همه اسمون رسیمون بافتن نداره، کافیه قبل و بعد کلام مستنداً گفته بشه اونوقت شنونده که البته به اندازه شما هم عاقل نیست خودش فحوای کلام را استنباط میکنه
واقعا فبل و بعد این حرف چه میتونه باشه که لطمه به رکن رکین ارتش یعنی شان ارتش نزنه!!!!!!!
با تشکر از آقای دکتر عباسی بخاطر معذرت خواهی از برادران خود در ارتش و سپاه و از مردم
سه تا کار کرده. مرتب از این جلسات خوش تعریف و تمجید کرده.
دیگر اینکه نگفته بالاخره اصل گفته اش چی بوده.
سوم گرخیده آآآآآ.
نامردها چرا کامنتهای خاص و دلخواه خودتان را ثبت میکنید اگر غرض ندارید و بی طرف هستید دیگر کامنتها را نیز ثبت کنید
آقای حسن عباسی فرد کم اطلاعی هستند که پشت الفاظی مثل دکترین ،استراتژیک و... قایم شده اند ولی این نامه واون صحبت ها کاملا مشخص کرد که ایشون حتی وظایف ابتدایی نیروهای خدوم سپاه و ارتش رو نمیدونن چی هست
یعنی شنونده عاقل نیست؟!!
وقتی ارتش مورد تایید امام (ره) و مقام معظم رهبری میباشد اظهار نظر عباسی در این موقعیت حساس دشمن شاد کردن است
اين که فرماندهان ارتش رامديون خودش کرده. براى مثال نوشته امير پوردستان جز و شاگردان اىشان است و امير سيارى را هم ايشان تشويق کرده و ارتقا داده. اين صحبتهاى ايشان از توهين اولى هم بدتر است
ارتش قهرمان ما خار چشم دشمان با اين همه ادعا خيلي حرف بي ربطي زده تازه طلبكار هم هستش كجا عذرخواهي كرده خجالت هم خوب چيزيه
آقا اصلا معذرت خواهی به کنار! دروس تخصصی دانش دکترینولوژی!!!! این یعنی چی؟ کدوم رشته میشه؟
این بنده خدا 91% و 9 % رو چطوری ایقدر دقیق حساب کرده ؟؟ به ما هم یاد بده لطفا
بعضیهااز خیشتن داری ارتش سوء استفاده می کنند اگه ارگان دیگر ی با یک هزارم اعتبار ارتش بود صدها بیانیه داده بود
حسن آقا مرد خوش فکری است و کسانی که سواد ندارند و یا خودشان را به بیسوادی میزنند، نمی توانند عذرخواهی اورا در اول نامه ببینند.. تنها توصیه ای که به حسن آقادارم این است که حرف زدن در سایر رشته ها را به دیگر متخصصان واگذار کنید. همه چیز را همگان دانند. البته خیلی ها هم به ایشان حسودی میکنند.
از این‌رو پس از حضور در دادسرای نظامی، امروز فرصتی حاصل شد که با تأخیر چند روزه، مراتب عذرخواهی خود را به جناب‌عالی به عنوان فرماندۀ برادران غیور ارتشی تقدیم نمایم

این بخش از متن عذرخواهی صریح است
ایشان نه جبهه رفته و نه مال این حرفاست
شما که دنبال تقوا نیستین ، دنبال جنجال خبری هستین ، همینم سطح فکرتونه . الهم اشغل الجاهلین بالجاهلین
بند 4 - 91%. با ماشین حساب، حساب شده؟
واقعا اگه کسی میتونه مستدل جواب دکتر رو بده ایشان کاملا مستدل بیان کردن اصلا چنین بحثی نبوده فقط تقطیع سخنرانی بوده
با سلام
ارتشي كه بدون ادعا و با كمترين امكانات رفاهي نسبت به قبل از انقلاب از كيان اين مملكت و ناموس ايراني دفاع ميكند دست مريضا دارد نه اين كه برخي حضرات براي اغده گشايي و .... به اين دلاوران به ادعا اسبهاي خود را نعل تازه زده وبر اين ابراسوتوره هاي صبر و مقاومت بتازند سلام به تواي ايرانو اي ايراني و سلام به تواي ارتش همشيه سرافراز ايران ياعلي مدد
حال انسان که همه چیز طبیعت در کنترلش هست واز همه موجودات بالاتر چرا باید تشبیه به حیوانات بشه
این دکترینال یک طرف من را کشته!!!
چه خوب بود این اظهار نظرکنندگان حداقل سخنان کامل آقای عباسی را گوش می کردند و بعد غنپه ها ی لب خود را باز می کردند.اگر اهل انصاف و تحقیق باشند ، یقینا طور دیگری نتیجه می گرفتند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل